ترامپ به رای کمیته 6 ژانویه برای احضار او انتقاد کرد

چرا کمیته منتخب ماه‌ها پیش از من نخواست شهادت بدهم؟» ترامپ اندکی پس از آن که هیئت بررسی شورش های کنگره در 6 ژانویه رای به احضار وی داد، ترامپ در سایت Truth Social پستی منتشر کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

چرا آنها تا آخر، آخرین لحظات آخرین ملاقات خود صبر کردند؟ از آنجا که کمیته یک «شکست» کامل است که فقط به تقسیم بیشتر کشور ما کمک کرده است، که اتفاقاً عملکرد بسیار بدی دارد – مایه خنده در سراسر جهان است؟» ترامپ ادامه داد.

با این حال، دموکرات‌ها به جای استفاده از آخرین روزهای قدرت خود برای بهبود زندگی آمریکایی‌ها، نمایش‌های حزبی خود را دو برابر و سه برابر می‌کنند. دموکرات ها هیچ راه حلی ندارند و علاقه ای به رهبری ملت بزرگ ما ندارند. «آنها به سادگی تلخ، تشنه قدرت و ناامید هستند. پرزیدنت ترامپ با لفاظی های بی ارزش یا اقدامات غیر آمریکایی آنها مرعوب نخواهد شد. نامزدهای مورد تایید ترامپ انتخابات میان دوره ای را جابجا خواهند کرد و رهبری و راه حل های آمریکا اول احیا خواهند شد. دوباره آمریکا را عالی کنید!»

تامپسون گفت که این احضاریه همچنین به دلیل پاسخگویی ترامپ به دلیل تلاش هایش برای لغو نتیجه انتخابات است که منجر به خشونت 6 ژانویه شد.

رئیس جمهور سابق ترامپ روز پنجشنبه رای کمیته مجلس نمایندگان به احضار وی برای شهادت در مورد رویدادهای 6 ژانویه 2021 را به عنوان یک ترفند تبلیغاتی رد کرد.

این هیئت 9 نفره روز پنجشنبه در پایان جلسه استماع خود به اتفاق آرا به احضار ترامپ برای شهادت در مورد حوادث منتهی به آن و در روز 6 ژانویه 2021، زمانی که شورشیان طرفدار ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند رای دادند تا تلاش کنند صدور گواهینامه نتایج انتخابات 2020 را متوقف کند.

امروز، 26 روز مانده به انتخابات میان دوره ای، آمریکا واقعا کشوری در حال افول است. تیلور بودویچ، سخنگوی ترامپ در توییتی نوشت: تورم خارج از کنترل است، نرخ جرم و جنایت در بالاترین حد خود است و بحران در مرز جنوبی ما هرگز بدتر از این نبوده است.

“او تنها کسی است که در مرکز داستان اتفاقات 6 ژانویه قرار دارد. بنابراین ما می خواهیم از او بشنویم. کمیته باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا کامل‌ترین داستان ممکن را بیان کند و توصیه‌هایی ارائه کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ اتفاقی مانند 6 ژانویه دیگر تکرار نمی‌شود. ما باید در به دست آوردن زمینه کامل برای شواهدی که به دست آورده‌ایم منصفانه و کامل عمل کنیم.

با این حال، احضاریه به احتمال زیاد منجر به شهادت ترامپ نمی شود. رئیس جمهور سابق بارها این تحقیقات را به عنوان یک شکار جادوگر حزبی مورد تمسخر قرار داده است و انتظار می رود این احضاریه را در دادگاه به چالش بکشد، روندی که مطمئناً از عمر کمیته ویژه فراتر خواهد رفت و قرار است اواخر امسال به پایان برسد.