ترامپ برای راه اندازی کمپین سوم برای کاخ سفید آماده می شود

بدیهی است که ما انتظارات بیشتری در سنا داشتیم که به نتیجه نرسید. من فکر می‌کنم چیزهای مختلف زیادی به این امر کمک می‌کند.» تون افزود: «اما فکر می‌کنم، افرادی که به‌طور نابجا روی انتخابات 2020 تمرکز کردند، این یک استراتژی برنده با صداهای مستقل نیست.»

و در میشیگان، پل کوردز، رئیس ستاد حزب جمهوری خواه میشیگان، یادداشتی درونی چهار صفحه ای نوشت که در آن از نامزدهای مورد حمایت ترامپ به دلیل “جلوگیری های سراسری” که به دموکرات ها کنترل کامل دولت ایالت را برای اولین بار در 40 سال گذشته می دهد انتقاد کرد. سال ها. این شامل تودور دیکسون می شود که رقابت فرمانداری را به گرچن ویتمر، رئیس دموکرات، با دو رقمی باخت.

سینتیا لومیس، سناتور جمهوری‌خواه از وایومینگ، روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ را در سال 2024 تایید می‌کند، به خبرنگاران گفت: «فکر نمی‌کنم این سؤال درستی باشد. من فکر می کنم این سوال مطرح می شود که رهبر فعلی حزب جمهوری خواه کیست؟

__

حتی متحدان راست‌گرای رئیس‌جمهور سابق در کنگره آزادی مجلس نمایندگان، قبل از اعلام ترامپ فاصله خود را حفظ کردند.

در پاسخ به این سوال که این کیست، او پاسخ داد: «رون دیسانتیس».

با این حال، ترامپ به دلیل بالا بردن نامزدهایی در ایالت‌هایی مانند پنسیلوانیا و آریزونا که برای رأی‌دهندگان انتخابات عمومی جذاب نبود، بیشترین انتقاد را دریافت کرده است، زیرا آنها دروغ‌های او را در مورد انتخابات 2020 پذیرفته‌اند یا دیدگاه‌های سخت‌گیرانه‌ای در مورد موضوعاتی مانند سقط جنین داشتند که مطابق با قانون سقط جنین نیست. مسیر اصلی.

امیدوارم فردا یکی از مهمترین روزهای تاریخ کشورمان باشد! ترامپ روز دوشنبه در شبکه اجتماعی خود نوشت. انتظار می رفت که در ساعت 9 بعد از ظهر سه شنبه به وقت شرقی باشگاه او در پالم بیچ اعلام شود.

سناتور میت رامنی، اهل یوتا، منتقد قدیمی ترامپ، ترامپ را با پارتی مقایسه کرد که پس از ناامیدی‌های جمهوری‌خواه در سال‌های 2018، 2020 و اکنون 2022 همچنان شکست می‌خورد.

سناتور جان تون، RS.D، گفت: «آنچه برای هر کسی که می‌خواهد نامزد سال 2024 باشد، واقعاً مهم است این است که همین الان در سال 2020 به ما کمک کند تا این چرخه را با پیروزی در ایالت جورجیا به پایان برسانیم».

مبارزات انتخاباتی دیگر یک چرخش قابل توجه برای هر رئیس جمهور سابق است، چه رسد به رئیس جمهور سابق که تاریخ را به عنوان اولین کسی که دو بار استیضاح شد و دوره ریاستش با یورش خشونت آمیز طرفدارانش به ساختمان کنگره ایالات متحده در تلاشی مرگبار برای توقف انتقال مسالمت آمیز قدرت در ژانویه به پایان رسید، به پایان رسید. 6، 2021. تنها یک رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده برای دو دوره غیر متوالی انتخاب شده است: گروور کلیولند در سال های 1884 و 1892.

ترامپ امیدوار بود از دستاوردهای مورد انتظار حزب جمهوری خواه در انتخابات هفته گذشته به عنوان سکوی پرشی برای حمایت از نامزدی حزبش استفاده کند تا بتواند از رقبای احتمالی دور نگه دارد. در عوض، او اکنون پس از نتایج ناامیدکننده ای که در آن دموکرات ها کنترل سنا را حفظ کردند، خود را به دلیل حمایت از یک سری نامزدهای شکست خورده سرزنش می کنند و کنترل مجلس نمایندگان هنوز زود است.

او روی تپه بوده و سه بازی متوالی را از دست داده است. اگر می‌خواهیم برنده شدن را شروع کنیم، به شخص دیگری روی تپه نیاز داریم. و ما یک نیمکت بسیار قوی داریم که می تواند بیرون بیاید.» رامنی گفت: «می دانم، هوادارانی هستند که او را دوست دارند. درست مثل یک پارچ قدیمی، آنها همیشه هوادارانی هستند که می خواهند آنها را برای همیشه در آنجا نگه دارند. اما اگر به بازنده شدن بازی‌ها ادامه می‌دهید، سعی کنید چند بازیکن جدید را وارد زمین کنید.»

اسکات پری، نماینده پارلمان، رئیس کمیته آزادی، در حالی که قانونگذاران روز دوشنبه به کاپیتول هیل بازگشتند، گفت: “من بر آنچه در اینجا اتفاق می افتد متمرکز هستم.” “من فقط به هیچ یک از این چیزها توجه نمی کنم، بنابراین نمی خواهم در مورد آن اظهار نظر کنم.”

در همین حال، در یوتا، 86 قانونگذار جمهوری خواه روز دوشنبه با ارسال یک بیانیه خبری از دیسانتیس خواستند نامزد شود، که نشان دهنده نارضایتی از داشتن ترامپ به عنوان پرچمدار حزبشان است. اکثریت مورمون ایالت مدتهاست که نسبت به انزواطلبی و زبان ناپسند ترامپ تردید دارند.

در حالی که ترامپ از حمایت جمهوری خواه شماره 3 مجلس نمایندگان، الیز استفانیک، نماینده مجلس نمایندگان برخوردار است، دیگران قبلاً در حال حرکت بودند.

مری کلر جالونیک و کوین فریکینگ، نویسندگان آسوشیتدپرس در واشنگتن، ساموئل متز در سالت لیک سیتی و جوی کاپلتی در لنسینگ، میشیگان، در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

ترامپ سعی کرده است میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا را برای عملکرد حزب جمهوری‌خواه مقصر بداند – و متحدان مک‌کانل از ریک اسکات، سناتور فلوریدا که ریاست کمیته مبارزات انتخاباتی جمهوری‌خواهان سنا را بر عهده دارد، انتقاد کرده‌اند.

دستیاران و متحدان ترامپ از ترامپ خواسته بودند تا پس از پایان دوره میان دوره ای – و سپس تا انتخابات دور دوم مجلس سنا در جورجیا در 6 دسامبر – برای اعلام برنامه های خود صبر کند. اما ترامپ که مشتاق بازگشت به کانون توجه است، همچنین امیدوار است که فهرست بلندبالایی از رقبای بالقوه از جمله ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا را که هفته گذشته برای انتخاب مجدد بار دیگر انتخاب شد و اکنون از سوی بسیاری از اعضای حزبش برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری اصرار می‌شود، کنار بگذارد. یک چاه

برخی دیگر ابراز نگرانی کردند که اعلام ترامپ باعث حواس پرتی از رقابت در گرجستان خواهد شد و از نامزدهای احتمالی خواستند در آنجا تمرکز کنند.

ترامپ همچنین با یک سری تحقیقات جنایی تشدید شده، از جمله تحقیقات وزارت دادگستری در مورد صدها سند با علامت های طبقه بندی شده که در جعبه ها و کشوهای باشگاه او مار-آ-لاگو کشف شده بود، مواجه است.

کوردز نوشت: ترامپ در میان اقشار مردمی ما محبوب بود و یک عامل انگیزشی برای حامیانش بود، اما چالش هایی را در انتخابات سراسری، به ویژه با مستقل ها و زنان در انتخابات میان دوره ای ایجاد کرد.

پالم بیچ، فلوریدا (AP) – دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حال آماده شدن برای راه‌اندازی سومین کمپین انتخاباتی خود برای کاخ سفید در روز سه‌شنبه است و به دنبال حرکت از شکست‌های ناامیدکننده میان‌دوره‌ای و سرپیچی از تاریخ در میان نشانه‌هایی مبنی بر کاهش قدرت او بر حزب جمهوری‌خواه است.