ترامپ اغلب به صراحت از زنان سیاستمدار به خاطر ظاهرشان انتقاد می‌کند و می‌گوید نیکی هیلی «مشکل صورت» دارد و مدعی است که نانسی پلوسی «جراحی پلاستیک» انجام داده است.

بر اساس کتابی که در آینده توسط دو روزنامه نگار نوشته شده است، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، صریحا از ظاهر زنان سیاستمدار انتقاد کرد.

ترامپ سابقه طولانی در انتقاد شدید از زنان دارد.

و در جریان مبارزات انتخاباتی علیه جو بایدن، ترامپ به کامالا هریس، معاون انتخاباتی بایدن حمله کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

بر اساس گزارشی از نیویورک تایمز که توسط پیتر بیکر، یکی از دو نویسنده فیلم The Divider، که قرار است اواخر این هفته اکران شود، به عنوان مثال، ترامپ نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان را مورد تمسخر قرار داده است. .

ترامپ گفت که ایالات متحده هرگز نمی تواند یک رئیس جمهور “سوسیالیست” ببیند – “به خصوص یک زن سوسیالیست”، ظاهراً به هریس اشاره می کند که سوسیالیست نیست.

او در مصاحبه با رولینگ استون با اشاره به فیورینا گفت: به آن چهره نگاه کنید. “آیا کسی به آن رای می دهد؟”

بر اساس مجموعه‌ای از توهین‌هایی که توسط جان والش از Insider تهیه شده است، ترامپ همچنین از ستاره فیلم بزرگسالان استورمی دنیلز با عنوان «صورت اسب» و یکی از دستیاران زن سابق خود در کاخ سفید با عنوان «آن سگ» یاد کرده است.

سمت چپ: نانسی پلوسی با ژاکت آبی در کنار پرچم ایالات متحده ایستاده است.  سمت راست: نیکی هیلی با لباس آبی تیره که میکروفون در دست دارد

برای مثال، در سال 2020، ترامپ مجموعه‌ای از پیام‌ها را با هدف ضربات توهین‌آمیز و جنسیتی به هیلاری کلینتون و استیسی آبرامز دموکرات جورجیا به اشتراک گذاشت. همانطور که تام پورتر از اینسایدر گزارش داد، او پستی را بازنشر کرد که در آن کلینتون را “اسکانک” خواند.

او گفت که هیلی، سفیر سابق او در سازمان ملل، “مشکل چهره” داشت.

  • طبق کتابی که در آینده منتشر خواهد شد، ترامپ آشکارا از نیکی هیلی و نانسی پلوسی به خاطر ظاهرشان انتقاد کرد.

  • و او گفت پلوسی طبق این کتاب “نمونه ای از این است که چرا زنان باید در مورد جراحی پلاستیک مراقب باشند.”

  • او به بازدیدکنندگان گفت که «نانسی پلوسی سخنران نمونه ای از این بود که چرا زنان باید در مورد جراحی پلاستیک مراقب باشند».

    و او گفت که “نیکی هیلی، سفیر خود در سازمان ملل را به عنوان معاون خود انتخاب نخواهد کرد، زیرا او “مشکل صورت” داشت.”

    وقتی ترامپ در سال 2016 نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد، مخالفان جمهوری خواه خود از جمله کارلی فیورینا، مدیر عامل سابق هیولت پاکارد را مورد ضرب و شتم قرار داد.

    ما قرار نیست یک سوسیالیست داشته باشیم – ببینید ما یک ملت سوسیالیست نخواهیم بود. ترامپ گفت نمی‌خواهم آن را تحمل کنم.

    چپ: نانسی پلوسی; راست: نیکی هیلیسمت چپ: AP Photo/مریم زهیب; سمت راست: AP Photo/Ryan Collerd