ترامپ آخرین تلاش خود را برای جلوگیری از محاکمه تجاوز جنسی از دست داد

او همچنین گفت که اجازه شهادت دو نفر را که در زمان تجاوز ادعایی در فروشگاه بزرگ کار می‌کردند را می‌دهد، حتی اگر وکلای ترامپ مخالفت کردند و گفتند که به موقع از شهادت مطلع نشده‌اند و به آنها اطلاع نداده‌اند. فرصتی برای عزل شهود داشت.

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، از اظهار نظر خودداری کرد. یک وکیل ترامپ بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.



منبع

ترامپ در این بیانیه ادعاهای کارول را رد کرد و گفت: «از لحاظ فیزیکی او نوع من نیست».

ترامپ بارها تاکید کرده است که هرگز کارول را در فروشگاه ملاقات نکرده است و او نمی‌دانست او کیست. در خلال توقیف در اکتبر، او عکسی چند دهه از او را به‌عنوان یکی از همسران سابقش به اشتباه شناسایی کرد.

قاضی گفت که وکلای کارول به موقع شاهدان را به آنها اطلاع داده اند.

قاضی لوئیس آ. کاپلان در منهتن حکم داد که شاهدان کلیدی اجازه خواهند داشت شهادت دهند و اظهارات زن ستیزانه ترامپ در مورد زنان در سال 2005 که ظاهراً متوجه نبود ضبط شده است می تواند برای هیئت منصفه ای پخش شود که ربع قرن را می شنود. اتهامات تجاوز جنسی توسط ستون نویس سابق مجله.

کاپلان قبلاً حکم داده بود که سخنان نواری ترامپ در نوار «دسترسی به هالیوود» می‌تواند در پرونده افترای که کارول علیه او مطرح کرده بود، استفاده شود، قبل از اینکه او در نوامبر ادعای تجاوز علیه او را مطرح کند، زمانی که قانونی موقت اجرایی شد که به قربانیان تجاوز بالغ اجازه دادخواهی داد. سوء استفاده کنندگان آنها، حتی اگر حملات ده ها سال پیش اتفاق افتاده باشد.

او در نوار گفته است که گاهی اوقات وقتی زنان زیبا را می بیند: «من تازه شروع به بوسیدن آنها می کنم. مثل آهنربا است. فقط ببوس. من حتی منتظر نیستم.» و او اضافه کرد که، “وقتی ستاره ای هستید، به شما اجازه می دهند این کار را انجام دهید. شما می توانید هر کاری انجام دهید، از جمله گرفتن زنان بین پاهایشان.

او همچنین حکم داد که دو زن که در شرایطی مشابه موارد ادعا شده توسط کارول ادعاهای سوء استفاده جنسی را مطرح کرده اند، می توانند در دادگاه شهادت دهند.

وکلای ترامپ و کارول توافق کرده بودند که ادعای افترا، که در یک دعوی جداگانه مطرح شده است، می تواند همراه با ادعای تجاوز به عنف مورد رسیدگی قرار گیرد، اما قاضی این پیشنهاد را روز دوشنبه رد کرد و گفت که در صورتی که قوه قضائیه به دعوای افترا پرداخته باشد، می توان به طور جداگانه رسیدگی کرد یا اصلا نمی تواند مورد رسیدگی قرار گیرد. وزارت خارجه آمریکا با موفقیت ترامپ را به عنوان متهم جایگزین کرد.

نوار Access Hollywood چند هفته قبل از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 فاش شد.

پس از آن، او عذرخواهی نادری را صادر کرد و گفت که این نظرات “شوخی اتاق رختکن” بود که در یک میکروفون داغ ثبت شد.

کاپلان در دستوری روز دوشنبه به طور مشخص حکم داد که اجازه می دهد نوار و شهادت دو زن دیگر «دسترسی به هالیوود» که می گویند ترامپ به آنها حمله جنسی کرده است، در دادگاه ماه آینده شامل شود و احکام خود را از پرونده افترا تکرار کند.

نیویورک (AP) – تلاش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای دور نگه داشتن مدارک کلیدی از محاکمه تجاوز جنسی مدنی خود در ماه آینده توسط یک قاضی فدرال رد شد.

کارول در خاطرات سال 2019 گفت که در اواسط دهه 1990 در رختکن در برگدورف گودمن، یک فروشگاه بزرگ منهتن توسط ترامپ مورد تجاوز قرار گرفت. او گفت که یک برخورد تصادفی مملو از شوخی‌های بی‌نظیر زمانی که آنها وارد اتاق کوچکی شدند در حالی که یکدیگر را در مورد اینکه چه کسی یک لباس زیر زنانه را امتحان می‌کند متلک می‌کردند، به خشونت تبدیل شد.

او نوشت: «هیچ دلیلی وجود ندارد و آقای ترامپ هیچ استدلال قانع‌کننده‌ای ارائه نکرده است که من به گونه‌ای دیگر حکم کنم».

محاکمه پرونده ای که توسط ای. جین کارول تشکیل شده است، قرار است در 25 آوریل آغاز شود. انتظار می رود کارول و ترامپ شهادت دهند.