تد کروز درباره ضمایر جنسیتی کراس کراک می‌سازد، با تشویق

سناتور تد کروز (تگزاس) در حالی که این هفته در یک کنفرانس دانشجویی محافظه‌کار شرکت می‌کرد، ضمایر جنسیت را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

کروز: «اخیراً در یکی از پردیس‌های دانشگاه بیدارمان با دانشجویی صحبت کردم که گفت در هر کلاسی باید خودش را معرفی کند و ضمایرش را بگوید. بازگو کرد جمعه در اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده در تامپا، فلوریدا. “خب، نام من تد کروز است و ضمیر من “الاغم را ببوس” است.

اما این اظهار نظر تقریباً دو برابر شد و سناتور تگزاس به عنوان بنزین خالص برای مردم توییتر عمل کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

کروز گفت: «اخیراً در یکی از پردیس‌های دانشگاه بیدارمان با دانشجویی صحبت کردم که گفت باید در هر کلاسی خود را معرفی کند و ضمایر خود را بگوید. “خب، اسم من تد کروز است و ضمیر من الاغم را ببوس.”

پس از لغو دادگاه در ژوئن علیه رو علیه وید، قاضی کلارنس توماس نظر موافقی ارائه کرد مبنی بر اینکه دادگاه عالی “وظیفه اصلاح خطای ایجاد شده” در تصمیم اوبرگفل را دارد. کروز در ادامه گفت که دادگاه در پرونده برجسته حقوق همجنسگرایان “به وضوح اشتباه” و “بیش از حد” بوده است.

اظهارات روز جمعه کروز چند روز پس از محکومیت دادگاه عالی اوبرگفل علیه هاجس در سال 2015 بیان شد که ازدواج همجنس گرایان را قانونی می کند.

سناتور آشکارا ضمایر خود را اعلام کرد و از همه استقبال کرد که هنگام اشاره به او از کلمه “الاغ” استفاده کنند. و بسیاری از رعایت آنها خوشحال بودند.