تد کروز به دنبال اخبار جعلی می افتد، سپس رسانه های واقعی را به خاطر فراخواندن او سرزنش می کند

با این حال، آتلانتیک هرگز در مورد این جنجال مطلبی ننوشت، و نویسنده ای که نویسنده مقاله ناموجود را نوشته است، به گفته WGHP-TV، از سال 2014 برای این مجله کار نکرده است.

در همین حال، روزنامه نگار Ohlheiser گفت که نام او به دروغ به یک خبر جعلی که برای یک روز چالش برانگیز ساخته شده است، الصاق شده است.

کروز پیوندی به چیزی که شبیه مقاله آتلانتیک بود، توییت کرد عنوان «تکامل برتری سفیدپوستان» را با این عنوان فرعی عنوان کرد: «در دیربورن میشیگان، والدین مسلمانی که مخالف آموزش پورنوگرافی به کودکان هستند، به چهره جدید راست افراطی تبدیل می‌شوند».

برخی از مردم به این نتیجه رسیدند که کروز باید موارد دیگری را یادآوری کند که در تلاش‌های بی‌پایان خود اطلاعات نادرست را منتشر می‌کرد تا، بله، مالکیت آن‌ها را داشته باشد:

بعداً، پس از اینکه بسیاری از مردم اشاره کردند که چنین مقاله آتلانتیک وجود ندارد، کروز توییت خود را حذف کرد.

هنگامی که کروز سرانجام به این موضوع دچار شد، یک قربانی آشنا را سرزنش کرد: رسانه ها.

او نوشت: «نمی‌دانستم جعلی است. شما بچه ها خیلی دیوانه هستید که به راحتی می توانست واقعی باشد.

به طور طبیعی، کاربران توییتر پست کروز را بررسی کردند و آن را بدون واقعیت یافتند.

برخی از افراد سناتور را به خاطر پاک کردن توییت خود از مقاله جعلی بدون اعتراف علنی به اشتباه خود صدا زدند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

آخرین تلاش سناتور تد کروز برای تصاحب آن دست‌های آسیب‌دیده در روز پنج‌شنبه، زمانی که جمهوری‌خواه تگزاس در توئیتی از یک خبر خبری که ظاهراً در آتلانتیک منتشر شده بود، ناکام ماند.

داستانی که موضوع فرضی توئیت بود، مبنایی در واقعیت دارد. به گزارش دیترویت فری پرس، اخیراً گروهی از والدین مسلمان با در دسترس بودن کتاب های LGBTQ در اختیار دانش آموزان مخالفت کردند.