تحلیلگر: دونالد ترامپ «سوءگر» را از دست می‌دهد

اسمیت، که همچنین به مشکلات حقوقی ترامپ، یعنی جمهوری‌خواهان مأیوس‌کننده اشاره کرد، گفت: در حالی که ممکن است سخنان رک و پوست کنده مرد خشمگین ترامپ در اولین باری که وی در کمپین انتخاباتی شرکت کرد، تازه و جدید به نظر می‌رسید، اما «تکذیب سال 2016 جای خود را به خواب آلودگی در سال 2022 داد». عملکرد در میان ترم ها و “خود خرابکاری” وحشتناک خودش.

بودویچ گفت: ترامپ در حال ساختن یکی از بی رحم ترین و با استعدادترین تیم ها در سیاست آمریکا است و او تنها فردی در کشور است که آماده و قادر به معکوس کردن افول آمریکا است.

مربوط…



منبع

واشنگتن پست گزارش داد که ترامپ از زمان اعلام کمپین انتخاباتی خود به سختی مار-آلاگو را ترک کرده است، مگر اینکه در زمین مجاور خود گلف بازی کند. روزنامه خاطرنشان کرد که او تا حد زیادی در یک اتاق پژواک مهر و موم شده محصور شده است که به یک بعد دیگر تبدیل شده و “به طور فزاینده ای در حزب خود منزوی شده است” – و رای دهندگان را از خود دور می کند.

ترامپ شام تکان دهنده ماه گذشته خود را در Mar-a-Lago با کانیه وست یهودی ستیز – که اکنون توسط Ye می رود – و رفیق سفیدپوست برتری طلب و انکار هولوکاست، نیک فوئنتس، با فراخوانی برای خاتمه دادن به قانون اساسی دنبال کرد تا بتواند به عنوان رئیس جمهور منصوب شود.

لیختمن گفت که ترامپ در سال 2016 «چیزی جدید، تازه و جالب بود». اما او از آن زمان تاکنون «ریاست سه دوره انتخاباتی فاجعه‌بار برای جمهوری‌خواهان در سال‌های 2018، 2020 و 2022 را بر عهده داشته است و همان دونالد ترامپ پیر است که فقط به خودش اهمیت می‌دهد و در گلایه‌ها و ناله‌های خودش پیچیده است. این دیگر برای مردم آمریکا بازی نمی کند.»

تیلور بودویچ، رئیس MAGA Inc. super PAC حامی ترامپ، به واشنگتن پست گفت که ترامپ به زودی پای کارزار انتخاباتی خواهد رفت.

آلن لیختمن، استاد تاریخ در دانشگاه آمریکایی در واشنگتن، درباره کمپین جدید ترامپ به گاردین گفت: «بدتر از این نمی‌توانست پیش برود». و این به این دلیل نیست که دونالد ترامپ اشتباه می کند. به این دلیل است که دونالد ترامپ، دونالد ترامپ است.

مری ترامپ که روانشناس است، می گوید: «هر کاری که دونالد انجام می دهد معامله ای است. یکی از چیزهایی که باید در مورد او بدانیم این است که او به نوعی سیاهچاله نیاز است. و زمانی که او آنچه را که از برخی افراد می‌خواهد دریافت نمی‌کند – در این مورد فکر می‌کنم اکثریت جمهوری‌خواهان در کنگره که به اندازه کافی او را سم انتخاباتی می‌دانند – به هر کجا که نیاز داشته باشد می‌رود تا بتواند راه حل خود را پیدا کند. که توجه و همفکری است.»

پس از اینکه ترامپ به دلیل میزبانی Ye – که بعداً در پادکست خود به الکس جونز گفت که هیتلر را “دوست دارد” و نازی ها را “دوست دارد” شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت – ترامپ روز جمعه دو برابر شد و گفت این جامعه یهودی شاکی است که باید از این بابت “شرمنده” باشد. به او بی وفایی بود، زیرا او برای اسرائیل دوست بود.

او گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ سه هفته پیش با آمادگی برای پیروزی وارد رقابت شد و دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد – هیچ مقداری از افکار آرزویی از سوی رسانه‌ها… آن را تغییر نخواهد داد.»

دیوید اسمیت، تحلیلگر سیاسی گاردین، روز جمعه در یک داستان نابخشودنی به کنایه گفت: دونالد ترامپ پس از اعلام ماه گذشته خود مبنی بر نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری، به جای «چند موشک از زمین بلند شود»، به نظر می رسد که «در سکوی پرتاب منفجر می کند».

«مهم نیست چقدر افراطی. [it’s] هر چه کار می کند،” او ادامه داد. “این از سال 2015 ادامه داشته است. تفاوت این است که او فقط باید دورتر و دورتر از سوراخ خرگوش برود زیرا افراد کمتر و کمتری مایلند علناً از او دفاع کنند.”

حتی محافظه کاران هم خسته شده اند.

حمله اسمیت تازه ترین موردی بود که در مطبوعات درباره راه اندازی کمپین کمپین ترامپ منتشر شد، که بسیاری آن را تاسف بارترین حمله در میان نامزدها در مدت زمان طولانی می دانستند.

خواهرزاده منتقد ترامپ، مری ترامپ، به عمویش اعتقاد دارد است او در روز شنبه به الکس ویت، مجری MSNBC گفت. (ویدیو زیر را ببینید).

باب واندر پلاتس، رئیس گروه محافظه کار خانواده لیدر مستقر در آیووا، به روزنامه پست گفت: «رئیس‌جمهور سابق بزرگترین خطر ما را برای باخت در سال 2024 ارائه می‌کند و محافظه‌کاران از باخت خسته شده‌اند. حتی از اعلامیه رئیس جمهور سابق هم استقبال می شود که هرگز اتفاق نیفتاده است. در شبکه من اصلاً هیاهویی وجود ندارد.»