تایید بایدن، دیدگاه‌های اقتصاد ثابت، ترش: نظرسنجی AP-NORC

جمهوری‌خواه که رئیس‌جمهور را «دروغگوی همیشگی» می‌خواند، گفت که خرید و تعطیلات بایدن، که در اخبار پخش تصویری ثبت شده است، «ناشنوا است».

گلن مک دانیل از آتلانتا، که دو بار به وارناک رای داد، فکر می‌کند که دولت بایدن کشور را به جلو برده و طوفان اقتصادی را تا حد ممکن پشت سر گذاشته است.

هفتاد و هفت درصد از دموکرات ها، اما تنها 10 درصد از جمهوری خواهان، بایدن را تایید می کنند.

آپویش می‌داند که سال سختی بوده و قیمت‌ها بالاتر است، اما به دلیل نتایج میان‌دوره‌ای به عنوان یک جمهوری‌خواه دموکرات که نگران تأثیر جنبش «آمریکا دوباره بزرگ» بر جمهوری‌خواهان است، امیدوار است.

اما مک دانیل، دانشمند تحقیقات پزشکی 70 ساله، همچنین فکر می‌کند که کشور با «بادهای معکوس اجتماعی» مواجه است که او می‌خواهد بایدن و حزب در اولویت قرار دهند.

استفنز گفت: «اگرچه آنها سعی می کنند ادعا کنند که اوضاع خوب به نظر می رسد، در سنگرها، قطعاً به نظر نمی رسد که آنقدر دقیق باشد.»

دولت بایدن در دومین سال حضور خود در کاخ سفید از رشد اقتصادی، مجموعه ای از پیروزی های قانونی و موفقیت نسبی برای حزب رئیس جمهور در دوره میانی لذت برد. اما این هنوز به نقدهای درخشان مردم بدبین تبدیل نشده است.

دموکرات گفت: “من فکر می کنم که این دولت تا آنجا که می تواند” برای مبارزه با تورم انجام داده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان به طور یکسان فکر می‌کنند که اوضاع در کشور مسیر اشتباهی دارد، احتمالاً به دلایل مختلف.

او گفت: «من فکر می‌کنم دموکرات‌ها می‌توانند در قانون‌گذاری در مورد مواردی مانند برابری ازدواج، حقوق باروری و اصلاحات رای کمی تهاجمی‌تر عمل کنند».

سارا آپویش 56 ساله با تاکید بر سرمایه گذاری های دولت در زیرساخت ها و فناوری تراشه های کامپیوتری، گفت: “من نمی فهمم چرا میزان محبوبیت او اینقدر پایین است.”

ساکن تری ریورز، میشیگان که برای بخش مالی یک شرکت تحقیقات بازار کار می کند، گفت: «ما در مسیر درستی حرکت می کنیم. او مشتاق است که ببیند دموکرات ها بر روی یک دستور کار گسترده، از جمله تدوین حقوق سقط جنین، پیش می روند.

یک نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات روابط عمومی Associated Press-NORC نشان می‌دهد که 43 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می‌گویند که شیوه مدیریت بایدن به عنوان رئیس‌جمهور را تایید می‌کنند، در حالی که 55 درصد مخالف هستند. این شبیه به اکتبر است، درست چند هفته قبل از انتخابات 8 نوامبر که اکثر آمریکایی ها آن را برای آینده کشور حیاتی می دانستند.

استفنس گفت که او و همسرش هزینه های برق و مواد غذایی رو به افزایشی را تجربه می کنند و اتکا به درآمد همسرش باعث “فشار” خرید آنها در تعطیلات شده است. او فکر نمی کند که بایدن به خوبی با تورم بالا کنار می آید.

همانطور که در ماه‌های اخیر، نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تنها یک چهارم بزرگسالان ایالات متحده می‌گویند شرایط اقتصادی خوب است، در حالی که سه چهارم آنها را بد می‌خوانند. از هر 10 جمهوری‌خواه، 9 نفر و از هر 10 دموکرات، 6 نفر می‌گویند که وضعیت اقتصادی بدی دارد. حتی در شرایطی که بایدن از کاهش قیمت بنزین و نرخ پایین بیکاری 3.7 درصدی می‌گوید، رتبه‌بندی اقتصاد در بحبوحه تورم بی‌سابقه ضعیف شده است.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن پس از عملکرد بهتر از پیش بینی شده حزبش در انتخابات میان دوره ای، با ارزیابی های ثابت اما انتقادی از رهبری و اقتصاد ملی خود مواجه است.

___

جاشوا استفنس تردید دارد که بازار کار آنقدر که شاخص ها نشان می دهند خوب است. این مرد 47 ساله در سنت آگوستین، فلوریدا، گفت که از ماه سپتامبر بیکار بوده و در تلاش برای یافتن شغل فناوری اطلاعات بوده است.

استفنز گفت: «اگر او سیاست‌هایی دارد که سعی می‌کند آن‌ها را اجرا کند، در حال حاضر کارایی ندارند.

کانلی گفت: «هرچه بیشتر کار می‌کنم، نمی‌توانم پیشرفت کنم.»

فقط حدود یک چهارم می گویند که کشور در مسیر درستی قرار دارد یا اقتصاد در شرایط خوبی است. هر دو معیار در طول سال تا حد زیادی منفی بوده اند، زیرا تورم کنترل آن را سفت کرده است، اما در بیشتر سال اول ریاست جمهوری بایدن مثبت تر بود.

حتی زمانی که جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست گرفتند، دموکرات‌ها از پیشینه تاریخی سرپیچی کردند تا مانع از پیروزی حزب جمهوری‌خواه شوند و حتی اکثریت سنا را بهبود بخشند، که با پیروزی در دور دوم این هفته برای سناتور رافائل وارناک، تنها دموکرات در جورجیا که امسال در سراسر ایالت انتخاب شد، تثبیت شد.

اما دموکرات‌ها به بایدن اعتماد جدیدی نشان داده‌اند و از رکود تابستانی محبوبیت کلی شغلی او را افزایش داده‌اند. با این حال، 43 درصدی که در نظرسنجی جدید تأیید کردند نسبت به 48 درصد در سال گذشته و بسیار کمتر از 60 درصد تقریباً دو سال پیش، یک ماه پس از روی کار آمدن او، تا حدودی افسرده هستند.

نظرسنجی از 1124 بزرگسال در 1 تا 5 دسامبر با استفاده از نمونه ای که از پنل AmeriSpeak مبتنی بر احتمال NORC گرفته شده بود، انجام شد، که برای نماینده جمعیت ایالات متحده طراحی شده است. حاشیه خطای نمونه گیری برای همه پاسخ دهندگان مثبت یا منفی 3.8 درصد است.



منبع

میشانا کانلی گفت که سعی می کند نسبت به سال آینده خوش بین باشد، اما فکر می کند همه چیز رو به نابودی است زیرا “رئیس جمهور ما ناتوان است” و از نظر ذهنی برای کاخ سفید مناسب نیست. این زن 44 ساله در ساوث بند، ایندیانا، گفت که از افزایش هزینه ها ناامید شده است، زمانی که به عنوان یک دستیار رژیم غذایی در خانه سالمندان از دستمزد زندگی می کند تا چک حقوق.

در حالی که بسیاری از آمریکایی ها به طور کامل بایدن را به خاطر تورم بالا سرزنش نمی کنند، نظرسنجی AP-NORC در سال جاری نشان داد که بایدن به طور مداوم به دلیل مدیریت خود در اقتصاد ضربه می خورد.

او بایدن را به خاطر وضعیت تورم سرزنش نمی‌کند، اما کانلی، یک فرد مستقل که به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق رای داده است، می‌گوید: «احساس می‌کنم که او کاری برای تغییر آن انجام نمی‌دهد. بایدن “به ما خیری نمی رساند.”