تاکر کارلسون کیک را با تئوری توطئه جدید احمقانه می گیرد

تاکر کارلسون در تعجب است که چرا “هیچکس نمی تواند” رسوایی واترگیت ریچارد نیکسون را “رئیس جمهور محبوب” زمانی توضیح دهد.

با این حال، دروغ اصلی کارلسون در این بخش، راه را برای شک و تردید او در مورد رسوایی واترگیت باز کرد.

در زیر می توانید کلیپی از سخنان کارلسون در مورد نیکسون و واترگیت را تماشا کنید.

کارلسون گفت: «و بعد از یک سال او رسوا شد، و شش ماه بعد به خاطر واترگیت رفت، چیزی که هنوز هم تا به امروز کسی نمی تواند توضیح دهد.»

نیکسون به مشاور کاخ سفید، جان دبلیو دین سوم، گفت که برای پرداخت 210000 دلار به یکی از سارقانی که وظیفه گرفتن اسناد از مقر کمیته ملی دموکرات ها در ساختمان اداری واترگیت را بر عهده دارد، پرداخت کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

نوار “اسلحه دود کردن” از مکالمه نیکسون و رئیس وقت کاخ سفید، اچ آر هالدمن، همچنین پوشش رئیس جمهور سابق را در رسوایی که به استعفای نیکسون انجامید، فاش کرد.

مجری فاکس نیوز به حضار روز سه شنبه خود گفت که نیکسون که در انتخابات 1972 در 49 ایالت در کالج الکترال پیروز شد، با “بزرگترین اختلاف تاریخ” پیروز شد.

روزنامه گزارش داد، رونوشت‌ها نشان می‌داد که نیکسون می‌خواست به سارقان پول بدهد تا «درب بطری را نگه دارند»، «زمان بخرند» و «به سختی از پس آن برآیند».

ادعای کارلسون مبنی بر اینکه “هیچ کس نمی تواند توضیح دهد” یک رسوایی “که توسط سازمان های دولتی هدایت می شود” می تواند از پاسخ هایی که خود نیکسون داده است استفاده کند.

پرزیدنت فرانکلین دی.

این به وضوح توسط سازمان های دولتی، از جمله FBI هدایت می شد.

باب وودوارد و کارل برنشتاین از واشنگتن پست در سال 1972 گزارش دادند که رونوشت جلسات کاخ سفید نشان داد که نیکسون «مکرراً» در یک جلسه درباره راه‌های پرداخت پول به سارقان واترگیت بحث کرده است.