تاکر کارلسون می‌گوید پیت بوتیگیگ در حمله جدید جنجالی درباره همجنس‌گرا بودن دروغ گفته است.

کارلسون هنگام بحث در مورد واکنش به تیراندازی دسته جمعی در کلوپ شبانه LGBTQ در کلرادو اسپرینگز، کلرادو، در شنبه شب که منجر به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن حداقل 18 نفر شد، از بوتیجیگ صحبت کرد.

چستن باتیجیگ صدا زد:

مربوط…





منبع

تاکر کارلسون، خبرنگار فاکس نیوز، روز چهارشنبه بار دیگر پیت بوتگیگ را تعقیب کرد و مدعی شد که وزیر حمل و نقل تا چندین سال پیش «حتی اعتراف نمی‌کرد که او همجنس‌گرا بوده» و «به دلایلی که هرگز از او خواسته نشده بود در مورد آن دروغ گفت.»

کارلسون افزود: «نه، پیت بوتیگیگ می‌خواهد درباره هویت صحبت کند. او همیشه می خواهد در مورد هویت صحبت کند. و نکته خنده دار و طعنه آمیز این است که تا همین چند سال پیش، بوتیگیگ حتی نمی پذیرفت که همجنس گرا بوده است. او این را پنهان کرد و سپس به دلایلی که هرگز از او خواسته نشده بود در مورد آن دروغ گفت. چرا که نه؟”

بوتیگیگ که در مورد تیراندازی این هفته صحبت می کرد، از حملات و لفاظی های سیاسی ضد LGBTQ که منجر به حمله فیزیکی به یک کلوپ شبانه همجنس گرایان شد، سخن گفت. «این محل تعلق بود، محل اجتماع بود. و مورد حمله قرار گرفت – در زمانی که کل جامعه LGBTQ مورد حمله قرار می گیرد.

کارلسون گفت: «البته پیت بوتیجیگ نمی‌توانست چنین لحظه‌ای را از دست بدهد. اینطور نیست که پیت بوتیگیگ بخواهد در مورد اینکه اوضاع در بخش حمل و نقل که ظاهراً او آن را اداره می کند، صحبت کند.

سال گذشته، کارلسون بوتگیگ را به خاطر گرفتن مرخصی پدری پس از اینکه منشی حمل و نقل و همسرش، چستن بوتیگیگ، که در سال 2018 با او ازدواج کرد، به دوقلوها خوش آمد گفتند، مورد تمسخر قرار داد. کارلسون گفت که “در حال تلاش برای کشف نحوه شیر دادن است.”

بوتیگیگ، شهردار سابق ساوث بند، ایندیانا، و نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری سال 2020، توضیح داده است. او در مقاله‌ای که در سال 2015 در ساوث بند تریبون نوشت، توضیح داد. و او دوباره توضیح داد در موارد متعدد دیگر، در میان دلایل دیگر، ترس او را آشکار کرد که اعتراف به اینکه او چه کسی است «می‌تواند یک شکست حرفه‌ای نهایی و پایان‌بخش باشد». بوتیجیگ در سال 2009 به ارتش پیوست، زمانی که سیاست ممنوعیت تبعیض آمیز «نپرس، نگو» در مورد اعضای علنی همجنس گرایان و همجنس گرایان نظامی همچنان به اجرا در آمد.

کارلسون سابقه هوموفوبیا دارد. او اغلب به دنبال Buttigieg می رود و از قوانین آسیب رسان در مورد افراد ترنس، درگ کوئین ها و جامعه LGBTQ به عنوان یک کل استقبال می کند.

کت ابوغازله، محقق مسائل رسانه، که کلیپ غم انگیز کارلسون را در چهارشنبه به اشتراک گذاشت، توییت کرد: “وای چرا یک مرد همجنسگرا در ارتش و دارای مناصب دولتی همجنسگرا بودن خود را برای عموم مردم فاش نمی کند؟ آیا کسی می تواند دلیلی بیاندیشد؟”