تاکر کارلسون می‌گوید ترامپ «زخم‌خورده» در مورد آن پیام‌های خصوصی وحشیانه با او تماس گرفته است.

تاکر کارلسون پس از جریحه دار کردن احساسات دونالد ترامپ در یک سری پیام های متنی خصوصی که اخیراً در معرض دید عموم قرار گرفت، به حالت کاملاً شبیه خوان بازگشته است.

او افزود: “من به شدت از او متنفرم.”

دفاع کارلسون به احتمال زیاد فقط برای خشنود کردن ترامپ نیست. همچنین اتفاقاً اصل اصلی دعوای Dominion را رد می‌کند – اینکه مجریان شبکه محافظه‌کار به توطئه‌های انتخاباتی ترامپ در سال 2020 با وجود اینکه می‌دانستند کذب هستند، به آن زمان داده بودند.

او ادامه داد: «و وقتی ترامپ با من تماس گرفت، این را به او گفتم، می‌دانی که همه از این پیام‌ها زخمی شده‌اند.» “آن لحظه ای از زمان بود که من کاملاً عصبانی بودم. … و همه آنها به نظر من در این پرونده دادگاه کاملاً نامشروع گرفته شدند، که حدس می‌زنم اجازه ندارم در مورد آن صحبت کنم.»

در مورد متن‌های خصوصی که در آن‌ها گفته بود از ترامپ متنفر است، سوال شد

تاکر کارلسون در پاسخ به سوالی درباره پیام‌های خصوصی که در آن‌ها می‌گوید «به شدت از ترامپ متنفر است»، گفت: «من ترامپ را دوست دارم».

به گفته کارلسون، او این کار را نمی کند در حقیقت از ترامپ متنفر است و به دروغ های انتخاباتی او معتقد است. او ادعا کرد که فقط از رئیس جمهور سابق عصبانی است زیرا از دست یکی از کارمندان ستاد انتخاباتی ترامپ که به او اسامی «رای دهندگان مرده ای که رأی داده بودند» – که او در پخش تلویزیونی هم تکرار کرد – احساس «تحقیر» کرده بود – که برخی از آنها زنده بودند. .

در همین حال، کارلسون و همکارانش به دفاع از ترامپ روی آنتن ادامه دادند و به نظر می رسید تلاشی برای آرام کردن رئیس جمهور سابق، پایگاه او و بینندگان فاکس نیوز باشد.

مربوط…



منبع

کارلسون به اسنردلی گفت: “من چهار سال را صرف دفاع از سیاست های او کردم و امشب دوباره از آنها دفاع خواهم کرد.” و در واقع، و من کاملاً رک هستم، ترامپ را مانند یک شخص دوست دارم. من فکر می کنم ترامپ خنده دار و روشنگر است.»

در مورد متن‌های خصوصی که در آن‌ها گفته بود از ترامپ متنفر است، سوال شد

در میان اسناد حقوقی منتشر شده در اوایل این ماه به عنوان بخشی از شکایت 1.6 میلیارد دلاری برای افترا که توسط Dominion Voting Systems علیه فاکس نیوز ارائه شد، متن متنی از 4 ژانویه 2021 بود که در آن کارلسون گفت که ترامپ را تحقیر می کند. کارلسون در پیامی نوشت: «ما خیلی خیلی نزدیک هستیم که بتوانیم بیشتر شب‌ها ترامپ را نادیده بگیریم. “من واقعا نمی توانم صبر کنم.”

از مجری فاکس نیوز در حین حضور در برنامه رادیویی «بو اسنردلی ساعت شلوغی» روز سه شنبه 77WABC در مورد این پیام ها سؤال شد.

بهانه کارلسون همچنین به سایر پیام‌های تحقیرآمیز و مشکوک ارسال شده در خصوصی درباره ترامپ، متحدانش و ادعاهای نادرست آنها درباره انتخابات 2020 پاسخ نمی‌دهد. به عنوان مثال، در 6 ژانویه 2021، پس از یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، کارلسون به تهیه کننده خود پیامک فرستاد و ترامپ را «نیروی شیطانی» و «ناوشکن» نامید. و در 17 نوامبر 2020، او گفت سیدنی پاول، وکیل ترامپ، یک عوضی لعنتی است که دروغ می گوید.