تانر هورنر مظنون به آدم ربایی، قتل آتنا استرند 7 ساله تگزاس کیست؟

هورنر 31 ساله اهل منطقه لیک ورث است. به نظر نمی رسد که او سابقه کیفری قبلی در شهرستان های تارانت یا ویز داشته باشد.

مقامات گفتند که هورنر به جرم خود اعتراف کرده است. کلانتر وایز کانتی لین آکین از هیچ انگیزه احتمالی در آدم ربایی و قتل صحبت نکرد.

مقامات روز جمعه تانر لین هورنر، راننده قراردادی فدرال اکسپرس را دستگیر کردند و گفتند که او متهم به ربودن و کشتن یک دختر 7 ساله از تگزاس شمالی پس از تحویل به خانه اش است.

مقامات تگزاس شمالی گفتند که جسد آتنا استرند ۷ ساله که از عصر چهارشنبه در شهرستان وایز ناپدید شده بود، روز جمعه پیدا شد. یک راننده فدرال اکسپرس دستگیر شده و با اتهامات قتل و آدم ربایی روبرو است.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی هورنر می‌گویند که او راننده اوبر بوده، موسیقی‌دان است و از دبیرستان Azle فارغ‌التحصیل شده است.

او جمعه شب در زندان وایز کانتی با وثیقه 1.5 میلیون دلاری نگهداری می شد و با اتهام قتل و آدم ربایی شدید در قتل آتنا استرند روبرو است. جسد آتنا عصر جمعه، دو روز پس از گزارش ناپدید شدن او توسط نامادری اش پیدا شد.

مقامات تگزاس شمالی گفتند که جسد آتنا استرند ۷ ساله که از عصر چهارشنبه در شهرستان وایز ناپدید شده بود، روز جمعه پیدا شد.  یک راننده فدرال اکسپرس دستگیر شده و با اتهامات قتل و آدم ربایی روبرو است.

این یک داستان در حال توسعه است. برای آخرین به روز رسانی ها، برای هشدارهای اخبار فوری ثبت نام کنید.



منبع