تام بریدی می‌گوید که سعی کرده جلوی ترفند فاجعه‌آمیز را بگیرد که باعث شد روی صورتش صاف بماند و لئونارد فورنت یک رهگیری پرتاب کند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

  • با اضافه کردن کمی توهین به مصدومیت، بردی برای ترکیدن در بازی فراخوانده شد و به Seahawks 10 یارد بیشتر موقعیت زمینی داد.

    “اما خیلی دیر شده بود و توپ به هوا رفت و من سعی می کردم فقط بپرم و آن را زمین بزنم، اما در نهایت روی صورتم افتادم.”

    در آن بازی، فورنت برای یک سود کوتاه عجله کرد، اما به نظر می‌رسد که باکانیرز فکر می‌کردند که اگر ظاهری مشابه داشته باشند، می‌توانند یک بازی سریع را روی Seahawks بکشند.

    بردی روی چمن لیز خورد و طارق وولن، مدافع کرنر سی هاوکز را به عنوان تنها بازیکنی که روی توپ بازی می کرد، باقی گذاشت. او موفق شد و اولین رهگیری در دوران حرفه ای خود را به فورنت داد.

    بردی پس از بازی گفت: “امید داشتم کاملاً باز باشم و احتمالاً در اولین بازی بودم.” “فکر می‌کنم آن‌ها از دومی کاملا مطلع بودند، و گفتند او را بپوش، او را بپوشان، و من در حاشیه بودم و سعی کردم فریاد بزنم، “لنی، نه!”

    خوشبختانه برای بردی، همه چیز در نهایت درست شد. در درایو بعدی، بردی با دریافت کننده عریض کریس گادوین برای یک ضربه تاچ داون ارتباط برقرار کرد که با نتیجه 21-3 بوکانیرز را بالا برد و به آنها فضای کافی برای نفس کشیدن برای حفظ برد را داد.

    بعد از بازی، بردی گفت که سعی کرده است قبل از فیلمبرداری بازی را لغو کند.

همه چیز به سرعت از هم پاشید.

تام بردی و باکانیرز روز یکشنبه در مونیخ آلمان، سیاتل سیهاوکس را با نتیجه 21 بر 16 بردند.

  • به نظر می‌رسید که باکانیرز کمی حمله گربه‌های وحشی را امتحان می‌کرد، اما پس از آن که توپ را برای دویدن به صورت ساختگی جابه‌جا کرد، فورنت برگشت و توپی را به سمت بردی زد.

    بردی در پایان در مورد این نمایشنامه گفت: “این بسیار سرگرم کننده بود.” “فکر می‌کنم چند بار گیر افتاده‌ام. با این حال، هرگز تاچ داون نداشتم.”

    بردی و بوکانیرز که در کوارتر سوم با نتیجه 14-3 پیش افتادند، تصمیم گرفتند به هواداران در آلمان نمایشی بدهند.

    در حالی که بازی به شکلی خنده دار به پایان رسید، با توجه به اینکه Seahawks در اوایل بازی چگونه از بردی دفاع کرده بود، کاملاً تعجب آور نیست که Buccaneers برای آن تلاش کردند.

    در بازی قبلی گربه‌های وحشی، سیاتل برادی را کاملاً بی‌پوشش رها کرد، زمانی که او به موقعیت فریبنده تبدیل شد تا فورنت بتواند عکس مستقیم را بگیرد.

    در حالی که Buccaneers می‌توانستند یک برد نسبتا راحت را حفظ کنند، بازی بدون تزلزل نبود، به‌ویژه، یک تصادف بد در تلاش برای بازی با ترفند از سوی بردی.

    لئونارد فورنت در یک تلاش برای بازی با حقه، پاسی را که برای بردی در نظر گرفته شده بود پرتاب کرد که قطع شد.

  • تام بردی و تیم تامپا بای باکانیرز دومین بازی متوالی خود را در روز یکشنبه بردند و تا مونیخ آلمان رفتند تا سیاتل سیهاوکس را با نتیجه 21-16 شکست دهند.

    برادی که در نوک ناحیه قرمز رو به اول و 10 قرار گرفت، در سمت چپ اسنپ به عنوان یک گیرنده عریض صف کشید و لئونارد فورنت به سمت عقب حرکت کرد تا مستقیماً از مرکز یک شاتگان را بگیرد.