تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه در حالی که حقوق سقط جنین را زیر پا می‌گذارد، توانست هم نژادپرست و هم جنسیت‌گرا باشد.

تام ایمر، نماینده جمهوری‌خواه مینه‌سوتا، یکشنبه توانست با حمله‌ای فک‌آمیز، بخش وسیعی از بشریت را از خود دور کند و حقوق سقط جنین را «نسل‌کشی چینی‌ها» نامید.

وی افزود: اگر دموکرات‌ها می‌خواهند سقط جنین را به موضوع اصلی تبدیل کنند، در حالی که هر نظرسنجی که دیده‌ایم می‌گوید اقتصاد و هزینه زندگی موضوع شماره یک است، برای آنها آرزوی موفقیت برای دفاع از موقعیت افراطی خود داریم.

اِمر به دروغ ادعا کرد که این لایحه «تا چند لحظه قبل از اینکه کودک اولین نفس خود را بکشد، اجازه سقط جنین را می دهد».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

پس از اینکه دادگاه عالی حمایت های Roe v. Wade را که به مدت نیم قرن برقرار بود، کنار گذاشت، مجلس در یک رای 219-210 در ژوئیه به احیای حقوق سقط جنین در سراسر کشور رای داد. هیچ چیزی در این لایحه در مورد اجازه سقط جنین “تا چند لحظه” قبل از اولین نفس کودک وجود نداشت.

برخی در حال حاضر یک “موج رو” را در میان ترم ها در مقابل “موج قرمز” که قبلا تبلیغ می شد، پیش بینی می کنند.

این لایحه رای لازم برای تصویب در سنا را نداشت.

در واقع، حقوق سقط جنین به یک موضوع بسیار قدرتمند تبدیل شده است.

او دموکرات ها را در فاکس نیوز به خاطر رای دادن به حمایت از حقوق باروری که از آن به عنوان “لایحه نسل کشی چین” یاد می کند، انتقاد کرد.

ایمر در پاسخ گفت: “من به نامزدهای ما اعتماد دارم که مناطق خود را بشناسند و بدانند که چگونه می خواهند از رای دهندگان خود، رای دهندگانی که در نوامبر شرکت می کنند و آنها را برای کنگره بعدی انتخاب می کنند، درخواست کنند.”

مشخص نیست که منظور Emmer از “نسل کشی چینی ها” چیست – ظاهراً الزام طولانی مدت چین که زوج ها به دلیل منابع محدود فقط یک فرزند داشته باشند. آن سیاست دیگر اجرا نمی شود.

کانزاس قرمز عمیق اوایل ماه گذشته با اکثریت قاطع به حفظ حقوق سقط جنین در قانون اساسی ایالت رای داد. در جاهای دیگر، نامزدهای طرفدار انتخابات به پیروزی‌های غیرمنتظره اولیه دست یافته‌اند. پت رایان، دموکرات، مدافع حقوق باروری، ماه گذشته در انتخابات ویژه کنگره در شمال ایالت نیویورک که به شدت مورد هدف جمهوریخواهان قرار گرفته بود، پیروز شد.

ایمر زمانی که مایک امانوئل مجری فاکس نیوز از او پرسید که چرا بسیاری از جمهوری خواهانی که برای تصدی این پست کمپین انتخاباتی می کنند، به نظر می رسد که از ترس واکنش رأی دهندگان، سعی در پاک کردن تاریخچه حملات خود به حقوق سقط جنین دارند، ایمر کارت نژادپرستانه و جنسیت خود را بیرون کشید.