تامی بونفیگلیو، صاحب رستوران محبوب نیوجرسی در 62 سالگی درگذشت


توماس جی. بونفیگلیو، که رستوران‌های زنجیره‌ای را در جرسی شمالی و جاهای دیگر ایجاد کرد، حتی زمانی که همه‌گیری کووید-19 مشاغل مشابه را تعطیل کرد، روز جمعه درگذشت. او 62 سال داشت.

او و خانواده‌اش در دو سال گذشته دو رستوران در کلیفتون افتتاح کردند – تیو تاکو + تکیلا بار تابستان گذشته و تامی تاورن + تپ در دسامبر 2020 – و موجودی رستوران‌های آنها در طول همه‌گیری بیش از سه برابر شد.

Bonfiglio که دهه‌ها وکالت می‌کرد و یک حسابدار رسمی رسمی بود، سال گذشته به NorthJersey.com گفت که اندازه فیزیکی رستوران‌هایش به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با همه‌گیری مقابله کنند. آنها به اندازه‌ای بزرگ بودند که صدها نفر را در خود جای دهند و در عین حال به آنها اجازه می‌دادند پس از مجاز شدن غذاخوری در داخل خانه، فاصله اجتماعی را رعایت کنند. او در شروع همه‌گیری در اوایل سال 2020 سه رستوران داشت و پس از انتقال مشاغل خود به چندین رستوران که تعطیل شده بودند، در اواسط سال گذشته 10 رستوران داشت.

Bonfiglio در مصاحبه ای در سال گذشته گفت: “من آن را به عنوان یک فرصت دیدم.”

او افزود: “صنعت رستوران سخت ترین تجارتی است که من تا به حال در آن بوده ام.”

تامی بونفیگلیو.

تامی بونفیگلیو.

او گفت که این رستوران ها یک تجارت خانوادگی است – شرکت چتری که Triple T Hospitality نام دارد – با همسر و دو دخترش به همراه سایر اعضای خانواده.

علاوه بر مکان‌های کلیفتون، این خانواده رستوران‌های Tommy’s Tavern + Tap را در Sea Bright، Freehold Township، Staten Island، Princeton، Parsippany و Bridgewater، و Tio Taco + Tequila Bar در Marlboro و Edison دارند.

ترتیبات تشییع جنازه توسط خانه تشییع جنازه هولمدل انجام می شود. مالک خانه، بیل بوگلیولی، گفت که خدمات هنوز نهایی نشده است. بر اساس اعلامیه مرگ، بونفیگلیو، اهل رامسون، عصر جمعه در مرکز پزشکی ریورویو درگذشت. علت مرگ فاش نشده است.

بر اساس بیوگرافی در وب سایت شرکت حقوقی خود، Bonfiglio کار وکالت خود را تا سال گذشته ادامه داد. گفته می شود که او 30 سال قبل از بازنشستگی وکیل دادگستری و CPA بوده است. او در سال 1982 مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه پیس دریافت کرد و در سال 1987 از دانشکده حقوق بروکلین فارغ التحصیل شد.

بونفیگلیو چندین سال پیش در مصاحبه ای گفت که او در بروکلین بزرگ شد، جایی که با همسرش ایوت آشنا شد و در سال 1992 پس از داشتن اولین فرزندشان به نیوجرسی نقل مکان کردند و در مونموث کانتی مستقر شدند.

«اخبار NJ»:به نظر می‌رسد که دعوای جدید ممنوعیت تفنگ تهاجمی نیوجرسی را در پی حکم تاریخی دادگاه عالی لغو کند

پرطرفدار:تاخیر در پرواز فرودگاه نیوآرک، لغو پروازها از بدترین پروازها با آغاز سفر چهارم جولای

Bonfiglio گفت که عاشق حرفه حقوقی خود است اما در مورد یک حرفه جدید در تجارت رستوران هیجان زده است.

او و همسرش که دو دختر به نام‌های آندریا و کریستینا داشتند، سال‌ها پیش در رستورانی در Dockside در Sea Bright شریک شدند. او گفت که پیتزای زغال‌سنگ را در سال 2009 به ساحل جرسی آورد – او پیتزا را «کامل‌ترین غذایی که تا به حال اختراع شده است» نامید. اما او گفت که می‌خواهد تنوع داشته باشد، که منجر به افتتاح یک میخانه تامی در Sea Bright شد.

او گفت: “من 30 سال وکیل دادگستری بودم. من حرفه ای طولانی داشتم و آن را دوست داشتم. اما من واقعاً از این بخش لذت می برم.”

بونفیگلیو سال ها به عنوان وکیل کار کرد اما گفت که از بودن در تجارت رستوران با خانواده اش لذت می برد. او در مصاحبه سال گذشته گفت که دخترانش هر دو در این تجارت کار می کنند – آندریا به عنوان مدیر بازاریابی و کریستینا به عنوان مدیر ارشد برند.

او گفت: «در آخر همه چیز به خانواده خلاصه می شود. “ما پول در می آوریم، اما انگیزه آن پول نیست. این امتداد خانه ما است.”

این مقاله در ابتدا در NorthJersey.com ظاهر شد: تامی بونفیگلیو، مالک رستوران زنجیره ای نیوجرسی، در سن 62 سالگی درگذشت.



منبع