تازه واردان احتمالی مجلس نمایندگان شامل افراد خارجی و افراطی هستند

اما جذب و انتخاب نامزدها و اداره کشور مجموعه مهارت های متفاوتی است.

کالوین مور، سخنگوی CLF گفت: “لحظه نشان می دهد که حزب در حال حاضر در کجا قرار دارد – جمهوری خواهان در حال تبدیل شدن به حزبی گسترده تر هستند که در همه انواع جوامع نفوذ می کند.”

همه آن جمهوری خواهان مورد علاقه حزب نیستند. در واقع، رهبران تلاش کردند تا برخی از نامزدهای افراطی جمهوری خواه را از رای گیری دور نگه دارند.

او قول داد: “هیچ جایی نیست که ما بازی نکنیم.”

از بسیاری جهات، جمهوری خواهان در حال جمع آوری مجدد ائتلاف ترامپ با ائتلافی از نامزدهای دارای بودجه خوب اما غیرعادی هستند که حامیان او را منعکس می کنند: ستارگان رسانه ای کاریزماتیک به سبک ترامپ، کهنه سربازان نظامی «اول آمریکا»، زنان، اقلیت ها و آنچه از محافظه کاران سنتی جمهوری خواه باقی مانده است.

دریک ون اوردن، نیروی دریایی بازنشسته، برای 6 ژانویه به واشنگتن سفر کرد – اگرچه او اصرار دارد که به حمله اوباش به ساختمان کنگره ملحق نشده است – و به عنوان یک ستاره در حال ظهور در نظر گرفته می شود که آماده شکست دادن براد فاف برای یک کرسی باز در ویسکانسین است که مدت ها در اختیار دموکرات ها بود.

___

در https://apnews.com/hub/explaining-the-elections درباره مسائل و عوامل موجود در میان دوره ای بیشتر بدانید. و پوشش انتخاباتی AP از انتخابات 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید.



منبع

فیهری در مورد نامزدهای جمهوری خواه مجلس نمایندگان گفت: “بنفشه های کوچک شده زیادی وجود ندارد.” بسیاری از مردم سعی نمی کنند میانه رو باشند. آنها برای اعتقاداتشان جنگجو هستند.»

فیری گفت: اگر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان پیروز شوند، “آنها باید ارزش نظم منظم و ارزش کار با یکدیگر را به عنوان یک تیم به این افراد بیاموزند.”

مک کارتی با درس گرفتن از انتخابات گذشته، بیشتر به سراغ نامزدهایی رفت که تنوع آمریکا را بهتر منعکس کنند، چرخشی از انتخابات 2018 که حدود 12 زن جمهوری‌خواه و هیچ جمهوری‌خواه سیاه‌پوستی را در مجلس برجای گذاشت.

بیش از 11 میلیون دلار در طول مبارزات اولیه برای حمایت از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در ویرجینیا، تگزاس، کالیفرنیا و سایر ایالت‌ها توسط صندوق رهبری محافظه‌کاران، گروه خارجی همسو با مک کارتی، هزینه شد.

کهنه سربازان جنگ عراق و افغانستان، صاحبان مشاغل کوچک و متنوع ترین گروه جمهوری خواهان از نظر جغرافیایی، نژادی و فرهنگی وجود دارند که به دنبال کرسی های مجلس نمایندگان در دوران مدرن هستند – بسیاری از آنها، مانند ترامپ در سال 2016، تازه واردان سیاسی هستند که هرگز حضور نداشته اند. دفتر منتخب

واشنگتن (AP) – حداقل سه جمهوری‌خواه که برای مجلس نمایندگان ایالات متحده نامزد می‌شوند، در راهپیمایی «سرقت را متوقف کنید» در 6 ژانویه 2021 شرکت کردند و در طول شورش برای جلوگیری از انتخاب جو بایدن به سمت ساختمان کنگره آمریکا حرکت کردند.

سی جی وارنک، مدیر ارتباطات در مجلس اکثریت PAC، یک گروه خارجی همسو با پلوسی، گفت: «کوین مک کارتی و جمهوری‌خواهان MAGA برای معرفی نامزدهای افراطی در سراسر کشور اضافه کاری کار کرده‌اند. ما مشتاقانه منتظر هستیم رای دهندگانی که سیاست های غیرقابل لمس خود را در پای صندوق های رای در ماه نوامبر رد کنند.

پاپاس در مناظره اخیرشان گفت: «او یک منکر انتخابات است که معتقد است آخرین انتخابات از دونالد ترامپ دزدیده شده است.

اما جمهوری‌خواهان در حال حفاری عمیق در پایگاه‌های دموکرات‌ها در نیوانگلند، فلوریدا و به‌ویژه تگزاس جنوبی هستند، جایی که سه نامزد لاتین با مواضع کنترل مرزی سخت بازتابی از تغییر چشمگیر وفاداری‌های سنتی حزبی هستند که زنگ خطر را در میان دموکرات‌ها به صدا درآورد.

کوری میلز از فلوریدا با تبلیغات تبلیغاتی تحریک آمیزی که در آن کهنه سرباز سابق که در عملیات های ویژه نیز حضور داشت و مشاور ترامپ در پنتاگون بود، توجهات را به خود جلب کرد. گروه های مختلف لیبرال

مطمئناً، برخی از نامزدهای جمهوری خواه مجلس نمایندگان با منتخب منتخب یا محافظه کاران معتدل تری که در رده های خدمات عمومی قرار گرفته اند آشنا هستند – مانند شهردار سابق کرانستون، رود آیلند، آلن فانگ، پسر مهاجرانی که کار می کند. برای برگرداندن صندلی بازنشسته دموکرات.

کارلوس کوربلو، نماینده سابق کنگره از فلوریدا، گفت: «این دسته از جمهوری‌خواهان متنوع‌ترین – تا کنون – به تمام معنا خواهند بود. معنای آن برای حکومت کردن یک علامت سوال بزرگ است.

بر اساس گزارش کمیته ملی مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان، بازوی مبارزات انتخاباتی مجلس نمایندگان، در میان نامزدهای فعلی جمهوری خواه و سایر نامزدها، 28 نامزد سیاه پوست، 33 اسپانیایی تبار، 13 آمریکایی آسیایی و سه بومی آمریکایی وجود دارد.

جمهوری‌خواهان به طور فزاینده‌ای مطمئن هستند که کنترل مجلس نمایندگان را به دست خواهند آورد و با دموکرات‌ها در نقشه گسترده‌تری مقابله خواهند کرد. حزب در کاخ سفید به طور سنتی در دوره میان دوره‌ای رئیس‌جمهور دچار شکست‌هایی می‌شود و دموکرات‌ها به دلیل کاهش محبوبیت بایدن و ناراحتی رای‌دهندگان از کنترل تورم بر اقتصاد تحت فشار قرار می‌گیرند.

لیویت، که اخیراً در یک رویداد WMUR گفت که بایدن در واقع “رئیس جمهور قانونی” است، پاسخ داد که پاپاس با بایدن و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان “100٪” رای داده است.

کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواه مجلس نمایندگان، که در صورت به دست آوردن کنترل جمهوری خواهان آماده است رئیس مجلس نمایندگان شود، در استخدام طبقه جدیدی که می تواند او را به قدرت برساند، نقش بسزایی داشته است.

در مجموع، کاندیداهای میان‌دوره‌ای سال 2022 حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان شامل نسل جدیدی از خارجی‌های سیاسی، پوپولیست‌ها و برخی افراط‌گرایان است که می‌توانند شدت را به کنگره بیاورند. اگر جمهوری خواهان در انتخابات 8 نوامبر مجلس نمایندگان را به دست آورند، آنها اکثریت آزمایش نشده و بالقوه سرکش خواهند بود.

در طول انتخابات مقدماتی، دموکرات ها برخی از نامزدهای راست افراطی تر را تبلیغ کردند و به ارتقای جان گیبز مورد حمایت ترامپ در میشیگان کمک کردند، در یک استراتژی ضد حمله بحث برانگیز که برای دور کردن رای دهندگان میانه رو و مستقل از جمهوری خواهان طراحی شده بود.

“این یک مجموعه کامل از صداهای جدید است که دیدگاه خود را در مورد معنای بازگرداندن کشور به مسیر اصلی ارائه می دهند.”

اما طبقه جمهوری خواه احتمالاً توسط تازه واردان به سبک ترامپ تعریف می شود.

تعداد بیشماری از نامزدهای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به شکست دونالد ترامپ در انتخابات 2020 بدبین و منکر هستند.

مک کارتی با رئیس جمهور سابق رابطه نزدیکی داشته است. در یک سخنرانی در تابستان امسال در کارولینای جنوبی، او از استخدام های دوردست خود که بسیاری از آنها توسط ترامپ حمایت شده اند، دفاع کرد. از ماه اوت، مک کارتی در حمایت از نامزدها و اعضای جمهوری خواه از 34 ایالت بازدید کرده است.

برخلاف کلاس حزب چای جمهوری‌خواه در سال 2010 که برای کاهش بودجه فدرال به کنگره آمد یا دموکرات‌های 2018 که با وعده حکومت‌داری خوب به قدرت رسیدند، نامزدهای 2022 کمتر حول یک برنامه سیاست مشترک متحد به نظر می‌رسند.

صندوق رهبری در بیشتر آن رقابت‌ها به نتیجه دلخواه خود دست یافت، اگرچه با شکست‌هایی همراه بود. در کارولینای شمالی، سندی اسمیت به سبک ترامپ – او در 6 ژانویه توییت کرد: “در دی سی برای ترامپ می جنگید! همین الان از بنای یادبود تا کاپیتول راهپیمایی کردید! – مهمان مورد علاقه را شکست.

درعوض، آنچه بسیاری از استخدام‌شده‌های جمهوری‌خواه به اشتراک می‌گذارند، رد نهادها و هنجارهای مدنی توسط ترامپ است، رویکردی که بسیار شبیه رویکرد مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه از جورجیا است که حزب را متحول می‌کند.

کارولین لیویت اولین انتخاب حزبش برای رویارویی با کریس پاپاس، نماینده دموکرات در نیوهمپشایر نبود، اما رای دهندگان جمهوری خواه دستیار مطبوعاتی سابق کاخ سفید ترامپ را که نتایج انتخابات 2020 را زیر سوال برده بود، نامزد خود کردند.

در سرتاسر کشور، نامزدهای حزب جمهوری‌خواه منعکس‌کننده نفوذ پایدار ترامپ و تمایل او برای وارد کردن راست‌گرایان افراطی به جمع هستند – همانطور که در ایالت واشنگتن پس از آن مشاهده شد. جو کنت، افسر سابق برت سبز و افسر سیا با داستان زندگی دلخراش، به انتخابات عمومی نوامبر نسبت به نماینده جمهوری خواه جیمی هررا بوتلر که به استیضاح ترامپ در مورد حمله 6 ژانویه رأی داد، پیش رفت.

جان فیری، یک استراتژیست جمهوری خواه که سخنگوی سابق دنیس هاسترت، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه سابق آمریکا بود، گفت: «ترامپ الهام بخش همه اینها است.

مک کارتی در ابتدا با جی آر ماژوسکی، یکی دیگر از نامزدهای جمهوری خواه که در 6 ژانویه در کاپیتول حضور داشت، کمپین انتخاباتی کرد. پس از گزارش آسوشیتدپرس مبنی بر اینکه او سوابق نظامی خود را نادرست معرفی کرده است، حزب با نامزد اوهایو گیر کرده است.