تاریخ محاکمه در پرونده کلاهبرداری مدنی نیویورک “نوشته شده در سنگ”

روز دوشنبه، او شرکت حسابداری سازمان ترامپ را متهم کرد که اسنادی را که او احضار کرده بود را ارائه نکرده و به‌طور نادرست حق امتیاز را ارائه کرده است.

کیسه بعداً در پاسخ به سوال خبرنگار رویترز در مورد تعیین تاریخ محاکمه گفت: فعلاً همینطور است.

نوشته کارن فریفلد

این برنامه به این معنی است که رئیس جمهور سابق ممکن است در دو بلوک از ساختمان دادگاه جنایی منهتن در مورد جیمز محاکمه شود، جایی که انتظار می رود او به دلیل پنهان کردن پولی که به ستاره فیلم های پورن استورمی دانیلز پرداخت کرده است، متهم شود.

دادستان کل مدت هاست که ترامپ را متهم کرده است که برای به تعویق انداختن رسیدگی به پرونده خود متوقف شده است.

او در ابتدا به دنبال تاخیری بود که احتمالاً هر محاکمه ای را به بهار 2024 سوق می داد، زمانی که رقابت برای نامزدی جمهوری خواهان ریاست جمهوری ممکن است دوخته شود.

هر دو مورد در جریان سومین رقابت ترامپ در کاخ سفید رخ می دهد که در آن او یکی از نامزدهای پیشرو جمهوری خواهان است.

او گفت: «وقتی همه دقیقاً بدانند چه اتفاقی افتاده است، آنگاه خواهند دید که رئیس جمهور ترامپ مطلقاً هیچ اشتباهی انجام نداده است.

کریستوفر کیس، وکیل ترامپ، گفت که اعتماد متهمان با کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرونده جیمز در حال افزایش است.

(گزارش توسط کارن فریفلد در نیویورک؛ گزارش اضافی توسط جاناتان استمپل؛ ویرایش توسط جاناتان اوتیس)



منبع

جیمز پاسخ داد که دفتر او قبلاً مقادیر “بسیاری از شواهد” را در اختیار متهمان قرار داده است که برای جلوگیری از “تبدیل شدن هر گونه محاکمه به بازی غافلگیرکننده” کافی است.

نیویورک (رویترز) – یک قاضی نیویورک روز سه شنبه پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای به تاخیر انداختن محاکمه برنامه ریزی شده در 2 اکتبر در دعوای کلاهبرداری مدنی لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت، را رد کرد و این تاریخ را “در سنگ نوشته” خواند.

او گفت: «آپارتمان تریپلکس اگر 11000 فوت مربع باشد نسبت به 30000 فوت مربع ارزش کمتری دارد. برای دانستن این چیزها نیازی به متخصص بودن ندارید. شما حتی به دیپلم دبیرستان هم نیاز ندارید.

قاضی در یک جلسه دو ساعته که به دلیل ترس از بمب به تعویق افتاد به وکلا گفت: “شما می توانید هر چیز دیگری را در این بین جابه جا کنید.” من نمی‌خواهم تاریخ محاکمه را تغییر دهم.»

انگورون همچنین گفت که بسیاری از اختلافات به راحتی قابل حل است، از جمله اینکه آیا ترامپ ارزش آپارتمان پنت هاوس خود در برج ترامپ را با افزایش اندازه آن اغراق کرده است یا خیر.

ترامپ پرونده جیمز را شکار جادوگران حزبی خوانده است.

در میان دیگر متهمان، فرزندان بزرگسال ترامپ، دونالد جونیور، اریک و ایوانکا، و مدیر ارشد مالی سابق سازمان ترامپ، آلن ویسلبرگ، زندانی هستند.

قاضی آرتور انگورون در دادگاه عالی منهتن با درخواست های ترامپ و دیگر متهمان برای عقب انداختن برخی مهلت های جمع آوری شواهد موافقت کرد.

جیمز در سپتامبر گذشته از ترامپ، سه فرزند بزرگسالش، سازمان ترامپ و دیگران به دلیل طرح ادعایی یک دهه برای دستکاری بیش از 200 ارزیابی دارایی و دارایی خالص ترامپ برای به دست آوردن شرایط بهتر از بانک ها و بیمه ها شکایت کرد.