تاد و جولی کریسلی در اتهامات فدرال مجرم شناخته شدند

بروس موریس، وکیل تاد کریسلی، گفت که از این حکم ناامید شده و انتظار دارد درخواست تجدید نظر کند.

دادستان ها ادعا کردند که کریسلی ها هنگام درخواست وام، اسناد جعلی را به بانک ها ارائه کرده اند. آنها گفتند جولی کریسلی همچنین گزارش اعتبار جعلی و صورت‌حساب‌های بانکی خود را هنگام تلاش برای اجاره خانه در کالیفرنیا ارائه کرد، سپس این زوج چند ماه پس از شروع استفاده از خانه از پرداخت اجاره امتناع کردند.

خانواده کریسلی ابتدا در آگوست 2019 متهم شدند و کیفرخواست جدیدی در فوریه امسال ارائه شد. به گفته دادستانی ایالات متحده در آتلانتا، محاکمه آنها حدود سه هفته پیش آغاز شد و هیئت منصفه روز سه شنبه آنها را در تمامی اتهامات مجرم شناخت. بعداً محکوم خواهند شد.

النور راس، قاضی ناحیه ایالات متحده پس از مجرم شناخته شدن، به کریسلی ها اجازه داد تا با قید وثیقه آزاد بمانند. اما او آنها را تحت نظر و حبس خانگی قرار داد، به این معنی که آنها فقط به دلایل خاصی از جمله کار، قرارهای پزشکی و حضور در دادگاه می توانند خانه را ترک کنند. آنها همچنین باید طبق دستوری که روز سه شنبه وارد شده است، هر گونه هزینه بیش از 1000 دلار را به افسران آزمایشی خود اطلاع دهند.

هر دو کریسلی به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی، کلاهبرداری بانکی، توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده و فرار مالیاتی متهم شده اند. جولی کریسلی نیز به کلاهبرداری با سیم و ممانعت از اجرای عدالت متهم شده است.

آتلانتا (AP) – تاد و جولی کریسلی، ستارگان نمایش تلویزیونی واقعیت “کریسلی بهترین می داند”، روز سه شنبه در آتلانتا به اتهامات فدرال از جمله کلاهبرداری بانکی و فرار مالیاتی محکوم شدند.

دادستان ها گفتند که آنها از یک شرکت تولید فیلم که تحت کنترل خود بودند برای پنهان کردن درآمد استفاده کردند تا از دریافت مالیات پرداخت نشده توسط تاد کریسلی توسط IRS جلوگیری کنند.

«کریسلی بهترین می‌داند» از خانواده‌ی تنومند و پر هیاهوی کریسلی می‌آید. این سریال به تازگی توسط ایالات متحده برای فصل دهم تمدید شده است، در حالی که اسپین آف “Growing Up Chrisley” با بازی کودکان کریسلی چیس و ساوانا ساکن لس آنجلس، به تازگی توسط E تمدید شده است! برای فصل چهارم

پیتر تارانتینو، حسابدار استخدام شده توسط این زوج، به توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده و ارائه عمدا اظهارنامه مالیاتی جعلی متهم شده است. دفتر دادستانی ایالات متحده در آتلانتا گفت که او همچنین در تمام موارد مجرم شناخته شد. او همچنین با قرار وثیقه آزاد است.

محاکمه در اواسط ماه مه، درست چند روز پس از E! اعلام کرد که با سریال دوستیابی جدید “Love Limo” به میزبانی تاد کریسلی پیش می رود.



Source link