تابوت شاهزاده فیلیپ به طاق سلطنتی در قلعه ویندزور فرود آمد، اما پس از مرگ ملکه الیزابت دوم او دوباره منتقل خواهد شد.

به گفته رویال سنترال، خانواده سلطنتی قابل توجهی که در کلیسای کوچک دفن شده اند شامل همنام آن، پادشاه جورج ششم است. ملکه مادر؛ و پرنسس مارگارت

او ادامه داد: انعکاس نور لامپ بر روی این تابوت ها تاریکی خانه آرامگاه را تابش می کرد.

تابوت شاهزاده فیلیپ در هنگام تشییع جنازه به کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور در روز شنبه.آدریان دنیس/پول/خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

  • تابوت دوک ادینبورگ که در 9 آوریل 2021 در سن 99 سالگی درگذشت، بر روی یک تخته سنگ مرمر در بخشی از کلیسای کوچک معروف به Quire قرار گرفت و در آنجا به طاق فرو رفت.

    به گزارش اکسپرس، مادر دوک ادینبورگ، پرنسس آلیس باتنبرگ نیز از زمان مرگش در سال 1969 تا زمان دفن او در اورشلیم در سال 1988 در آنجا دراز کشید.

    برای داستان های بیشتر به صفحه اصلی Insider مراجعه کنید.

به گزارش تلگراف، او به زودی از آن مکان منتقل می شود تا در کنار ملکه الیزابت دوم، همسر 73 ساله اش دراز بکشد. به گفته کاخ باکینگهام، ملکه در 8 سپتامبر در Balmoral درگذشت و به سلطنت 70 ساله خود پایان داد. او 96 ساله بود.

وی پس از مرگ ملکه در روز پنجشنبه در کلیسای یادبود پادشاه جورج ششم به خاک سپرده خواهد شد.

  • شاهزاده فیلیپ بیست و پنجمین عضو خانواده سلطنتی شد که پس از مرگش در سال گذشته در خرک سلطنتی زیر کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور به خاک سپرده شد. اما هرگز قرار نبود این مکان آخرین استراحتگاه او باشد.

    تابوت شاهزاده فیلیپ پس از مرگ او در آوریل 2022 در خزانه سلطنتی فرود آمد.

  • این نشریه اضافه کرد که دیگر اعضای خانواده سلطنتی که در خزانه سلطنتی آرام گرفتند، همسر جرج سوم، ملکه شارلوت بودند. دخترشان، پرنسس آملیا؛ شاهزاده شارلوت دختر جرج چهارم؛ و پدر ملکه ویکتوریا، دوک کنت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    طاق 200 ساله زیر کلیسای سنت جورج آخرین محل استراحت او نخواهد بود.

  • تایمز لندن اشاره کرد که قبل از تشییع جنازه جورج چهارم در سال 1830، به خبرنگاری در این روزنامه نگاهی اجمالی به طاق تاریخی داده شد.

    او نوشت که در پشت دروازه‌ها «برخی از تابوت‌های تزیین شده خانواده سلطنتی در قفسه‌های بین ستون‌های هشت ضلعی گوتیک دیده می‌شد».

    پادشاه در ادامه گفت: “ما عمیقاً برای درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار دوست داشتنی سوگواری می کنیم. من می دانم که از دست دادن او عمیقاً در سراسر کشور ، قلمروها و کشورهای مشترک المنافع و توسط افراد بی شماری در سراسر جهان احساس خواهد شد.” بیانیه. “در طول این دوره سوگواری و تغییر، من و خانواده ام با آگاهی از احترام و محبت عمیقی که ملکه در آن به طور گسترده ای در آن حضور داشت، تسلی و تسلیم خواهیم شد.”

    ملکه در طاق سلطنتی دفن نخواهد شد – او در کلیسای یادبود پادشاه جورج ششم در ویندزور به خاک سپرده خواهد شد و فیلیپ نیز در کنار او قرار خواهد گرفت.

    در بیانیه ای، پسر ملکه، پادشاه چارلز سوم – همانطور که اکنون او را می شناسند – آن را “لحظه ای از بزرگترین غم و اندوه برای من و همه اعضای خانواده ام” خواند.

    تابوت‌های جرج سوم و پرنسس شارلوت واضح‌تر از بقیه دیده می‌شد. در حال حاضر روی 12 مقبره پایین در مرکز مقبره که برای بردن بقایای حاکمان در نظر گرفته شده است، تابوتی وجود ندارد. اولین باشید.»

    طاق سلطنتی بین سالهای 1804 و 1810 برای جورج سوم که در سال 1820 درگذشت ساخته شد. پادشاهان دیگری مانند جورج چهارم و ویلیام چهارم در این طاق دفن شده اند.

    در اولین قدم تاریخی، مراسم تشییع جنازه فیلیپ از تلویزیون نشان داد که تابوت را در طاق فرو می‌برند – معمولاً یک لحظه خصوصی برای خانواده سلطنتی – اما به افتخار دوک، ترومپت‌هایی که نواخته می‌شوند، بریده می‌شود.

    تابوت شاهزاده فیلیپ بریتانیا، دوک ادینبورگ، قبل از مراسم تشییع جنازه به کلیسای سنت جورج در قلعه ویندزور، روی یک لندروور دیفندر اصلاح شده گذاشته می شود.