بی جی نواک مزخرف “لغو فرهنگ” بیل ماهر را خاموش می کند

را دفتر جنجال اپیزودی که ماهر به آن اشاره کرد می تواند از کمی زمینه استفاده کند. او به یک قسمت از دفتر“روز تنوع”، که کمدی سنترال تصمیم گرفت آن را حذف کند دفتر ماراتن در شبکه خود این قسمت همچنان در سرویس‌های پخش و برای خرید در دسترس است، بنابراین این تصمیم به وضوح توسط دروازه‌بانان گرفته شد و نه مخاطبان، همانطور که نواک ادعا کرد.

ماهر کارها را با پرسیدن از نواک در مورد “ناهماهنگی شناختی، از نظر سیاسی با شما موافق نیستم، اما من شخصاً شما را دوست دارم… چگونه می توانیم در سطح ملی به طور انبوه این کار را انجام دهیم؟”

در مورد اولین کارگردانی بلند جیمی فاکس آخر هفته همه ستاره، که این بازیگر ادعا کرده است به دلیل حساسیت هایی که در مورد بازی رابرت داونی جونیور در نقش یک مکزیکی در این فیلم وجود دارد، برای مدت نامعلومی کنار گذاشته شده است، خوب، فیلم در سال 2016 فیلمبرداری شده است و ظاهرا فاکس در نقش یک پلیس نژادپرست سفیدپوست و داونی جونیور نقش آفرینی می کند. به عنوان یک مکزیکی این فیلم در ابتدا قرار بود در فوریه 2018 اکران شود و در آخر هفته NBA All Star پخش شود، اما به موقع کامل نشد. تاریخ انتشار آن پس از آن یک سال به آخر هفته ستاره‌های NBA در سال 2019 تعویق افتاد اما شد هنوز به موقع کامل نشده است آخر هفته همه ستارهانتشار آن متعاقباً به اواخر سال 2019 و سپس به سال 2021 کشیده شد، اما اکنون ظاهراً روی یخ است. ما نمی دانیم که این به کیفیت فیلم یا عوامل دیگر مربوط می شود، اما مطمئن باشید تصمیم استودیو است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

سپس، ماهر به اصطلاح «فرهنگ لغو» وارد شد، که در این مورد این مفهوم را در بر می گرفت که مخاطبان خوشحال توییتر به نوعی محصولات هالیوود را سانسور می کنند و نه برعکس.

نواک از برنامه HBO بازدید کرد تا اولین کارگردانی خود را تبلیغ کند انتقام، فیلمی مستقل درباره یک روزنامه نگار/پادکستر فرصت طلب شهر نیویورک که برای تحقیق در مورد مرگ یک شعله آتش سابق به ایالت قرمز تگزاس می رود. بنابراین به طور طبیعی، ماهر سعی کرد نواک را در مورد تعدادی از موضوعات داغ فرهنگی در رابطه با شکاف سیاسی در این کشور درگیر کند.

جمعه شب، بیل ماهر از یک مهمان نامحتمل استقبال کرد به موقع: BJ Novak، the دفتر نویسنده/همبازی، نویسنده پرفروش، و فیلمساز.

ماهر لال شده بود.

اطلاعات مهمی که ماهر به راحتی در مورد آن ذکر نکرد آخر هفته همه ستاره این است که جرمی پیون علاوه بر مشکلات ظاهری پس از تولید، دومین صورتحساب فیلم را نیز دارد. در اواخر سال 2017 تا اوایل سال 2018، هشت زن پیون را به سوء رفتار جنسی متهم کردند.

ماهر پیش از ادامه گفت: «اخیراً ما در این برنامه زیاد درباره آن صحبت می‌کنیم – امشب در مورد آن صحبت خواهیم کرد – آزادی در هنر. دفتر که الان نشان نمی دهند من می بینم که فیلم جدید جیمی فاکس در قفسه گذاشته شده است – حدس می زنم او آن را چند سال پیش ساخته است، اما آنها هرگز آن را نمایش نمی دهند. کمتر کمدی می سازند. منظورم این است که شما راهی پیدا کردید که در مورد چیزی کمدی بسازید، اما من مطمئن هستم که باید مراقب خیلی چیزهای مختلف باشید. آنها کمتر درآمد دارند زیرا ارزش امتحان کردن را ندارد. در این مورد کجا هستید؟»

وقتی بیل ماهر یک فیلم آدم خوار سکسی را ساخت

نواک با خونسردی توضیح داد: «به نظر من، بیشتر درباره احساسات است تا بحث، و فکر می‌کنم این است که خودمان را از انتخاب پوسته هر چیزی که در مورد آن اختلاف نظر داریم، بازداریم. توییتر دارویی برای این کار است، و وقتی پشت پرده‌ها جدا می‌شویم، دلمه‌ها را می‌چینیم، زخم‌های شانکر چیزهایی را که با آن اختلاف نظر داریم گاز می‌گیریم. و من فکر می کنم اگر همه ما سعی کنیم کمتر این کار را انجام دهیم، و روی چیزهایی مانند کمدی، ورزش، یا هنر، یا هر چیز دیگری تمرکز کنیم، یا سر شام بنشینیم، فکر می کنم این یک شروع است.»

تماشاگران نواک را تشویق کردند که باعث شد ماهر به طرز عجیبی پوزخند بزند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

HBO

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

HBO

نواک پاسخ داد: “این چیزی است که من می گویم.” من می گویم، فکر نمی کنم مشکل این باشد که مخاطبان بیش از حد حساس هستند. من فکر می کنم مشکل این است که مردم نگران این موضوع هستند دیگر مردم بیش از حد حساس هستند.»

ماهر پاسخ داد: «اما این در دست تماشاگران نیست.

نواک چندان به نظریه ماهر متقاعد نشده بود. من فکر می‌کنم بین دروازه‌بان‌ها و تماشاگران تفاوت وجود دارد و فکر می‌کنم شما این را به‌عنوان یک استندآپ می‌بینید. من فکر می کنم تماشاگران نسبت به همه چیز بسیار ضعیف هستند. “آنها افراد بسیار باهوشی هستند و می توان بسیار بیشتر از آن چیزی که دروازه بان ها گاهی نگران می شوند به آنها اعتماد کرد. دروازه بان ها نگران پچ پچ ها در حوزه خودشان هستند، اما من فکر می کنم می توان به مخاطبان اعتماد کرد که بسیار باهوش هستند.