بیگویگ دفاع روسیه به طور ناگهانی و “تراژیک” درگذشت

بوزاکوف برای کار خود مرتباً توسط دولت روسیه با افتخارات برتر از جمله دو مدال برای شایستگی میهن و نشان شایستگی نیروی دریایی پاداش دریافت می کرد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بگلوف گفت: “مسئولیت شخصی او در اجرای مهمترین دستورات دولتی، در درجه اول دستورات دفاعی بزرگ بود.” این واقعیت که معلوم شد کشور ما برای رویارویی با غرب آماده است، بخش مهمی از کار اوست. روسیه اکنون دارای یک ناوگان نظامی و غیرنظامی قدرتمند است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «شرکت کشتی‌سازی متحده، کارخانه‌های کشتی‌سازی دریاسالاری و کل صنعت کشتی‌سازی ملی متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده‌اند، زیرا الکساندر سرگیویچ بوزاکوف، مدیر کل کشتی‌سازی‌های دریاسالاری در سن 66 سالگی درگذشت.

این شرکت خاطرنشان کرد که “دستاورد اصلی” بوزاکوف از زمان به دست گرفتن سکان هدایت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانه های کشتی سازی روسیه در سال 2011، “حفظ و تقویت موقعیت ها در بازار زیردریایی های مدرن غیر هسته ای، کشتی های سطحی و تجهیزات اعماق دریا” بود.

خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد که این شرکت گفته است که مرگ “نابهنگام” وی “به طرز غم انگیزی” رخ داده است، اما هیچ دلیل مرگ و جزئیاتی در مورد محل مرگ او ارائه نشده است.

الکساندر بگلوف، فرماندار سن پترزبورگ، در اظهاراتی که توسط کومرسانت منتشر شد، از بوزاکوف به عنوان یک شخصیت مهم برای بخش دفاعی کشور استقبال کرد.

الکساندر بوزاکوف

جزوه

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Z9uy77jR428zgfqZBwNauA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f1daa9a20110a9c9e9dd8bb4d2f38e7f” class=”caas-img”/>

الکساندر بوزاکوف

جزوه

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Z9uy77jR428zgfqZBwNauA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/f1daa9a20110a9c9e9dd8bb4d2f38e7f”/>



<div class="inline-image__caption">
<p><figcaption class=رویترز

رویترز

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

او گفت: «ما آماده‌ایم» و افزود که این شرکت روی امضای قرارداد با وزارت دفاع در سال 2020 حساب می‌کند.

الکساندر بوزاکوف به دلیل نظارت بر برخی از پیچیده ترین سفارشات کشتی سازی دریاسالار در بیانیه ای از شرکت کشتی سازی یونایتد که روز شنبه درگذشت او را اعلام کرد، مورد ستایش قرار گرفت.

رئیس یک کارخانه کشتی سازی که کشتی های جنگی و زیردریایی های وزارت دفاع روسیه را تولید می کرد، به طور ناگهانی در سن 66 سالگی درگذشت که آخرین مورد از صف طولانی شخصیت های قدرتمندی بود که به طور مرموزی در ماه های اخیر غوغا کردند.