بیوه هریس در میدان پیتسبورگ به عنوان شماره 32 او بازنشسته شد

فولادی ها در طول شب یکی از سنگ بنای سلسله دهه 1970 خود را گرامی داشتند. بسیاری از بازیکنان ماکت پیراهن هریس را در ورزشگاه و در حین گرم کردن به تن می‌کردند و لباس‌های برگشتی آن‌ها دارای وصله‌ای بود که به یاد پنجاهمین سالگرد بازی در سال 2020 به عنوان مشهورترین بازی در تاریخ NFL انتخاب شد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

___

کنی پیکت کوارتربک تازه کار پیتزبورگ – که انتخاب او با بیستمین انتخاب کلی در درفت بهار گذشته توسط هریس اعلام شد – حتی “فرانکو! فرانکو!» در آهنگ خود قبل از اینکه برای اولین بار در کوارتر دوم دزدکی سقوط کند.

پیتسبورگ (AP) – تیم پیتسبورگ استیلرز در مراسمی تلخ و شیرین شنبه شب در نیمه دوم بازی خود مقابل لاس وگاس رایدرز، تالار مشاهیر را بازنشسته کرد.

هریس سومین استیلری است که شماره خود را بازنشسته می کند. این تیم شماره 70 خط دفاعی تالار مشاهیر ارنی استاتنر را در سال 1964 و شماره 75 خط دفاعی تالار مشاهیر، جو گرین را در سال 2014 بازنشسته کرد.

کاپیتان دفاعی، Cam Heyward، پرچم سیاه رنگی با شماره 32 را در هنگام معرفی قبل از بازی حمل می کرد. باشگاه قبل از شروع بازی برای هریس یک دقیقه سکوت کرد.

بیوه هریس، دانا داکمانوویچ، و پسرشان، داک، به آرت رونی دوم، رئیس استیلرز روی صحنه پیوستند، در حالی که بسیاری از هم تیمی‌های سابق، مربیان و رقبای هریس که به دوستان تبدیل شده بودند، در همان نزدیکی ایستاده بودند.

رونی گفت: «قرار نبود اینطوری شود. «مرد بزرگ قرار بود امشب با ما باشد. … فرانکو 50 سال ما را شاد کرد. بنابراین به پاس کمک های فراوان او در داخل و خارج از زمین، افتخار من است که اعلام کنم شماره 32 رسماً بازنشسته شده است.

افتخاری که مدت‌ها برنامه‌ریزی شده بود، سه روز پس از مرگ هریس در سن 72 سالگی و یک روز پس از پنجاهمین سالگرد «پذیرایی بی‌نقص» به دست آمد.