بیوه تنها از آشنای جوانتر پیشنهاد می کند

ابی عزیز،

وقتی به این مشکلات اشاره می کنیم یا اینکه بچه سریع و پرخاشگر است عصبانی می شود و اشک می ریزد و به عقل گوش نمی دهد. چگونه می توانیم به او کمک کنیم تا بفهمد که نمی توانیم کودک را با او تنها بگذاریم؟

من اخیراً پیامکی از برادرزاده ام دریافت کردم که از من خواسته بود برای یک ماشین وام بگیرم. ابی، من با این شخص بیگانه هستم. من فقط چند بار با او ملاقات کردم و سال هاست که او را ندیده ام. همانطور که می توانید تصور کنید از درخواست او معذب شدم.

ابی عزیز،

– خارج از سوال

ابی عزیز،

خواهرم “ربکا” در اوایل 40 سالگی است و بیش از 20 سال است که نابینا است. او اعتماد به نفس پایینی دارد و زمانی که نمی تواند کارها را انجام دهد افسرده می شود. در حال حاضر او می خواهد به تنهایی از یک پسر بچه 1 ساله در خانواده ما نگهداری کند. شوهر ربکا از نظر قانونی نابینا است، تمام روز خود را در دفتر خانه اش می بندد و همه چیز اطرافش را نادیده می گیرد.

قبل از رها کردن آن، “امکانات” را به دقت در نظر بگیرید. در 37 سالگی، این شخص یک بچه نیست، او یک بزرگسال است. سالها پیش در خانواده من چنین اتفاقی افتاد. یکی از دوستان نزدیک پسر یکی از اقوام اعلام کرد که عاشق او شده است. کمی طول کشید تا افکارش را اصلاح کند، اما نتیجه یک ازدواج بسیار شاد بود.

ابی عزیز توسط ابیگیل ون بورن، که با نام جین فیلیپس نیز شناخته می شود، نوشته شده است و توسط مادرش، پائولین فیلیپس، تأسیس شده است. با ابی عزیز در www.DearAbby.com یا صندوق پستی 69440, Los Angeles, CA 90069 تماس بگیرید.

– فکر کردن در مورد آن در اوهایو

این مقاله در ابتدا در مجله پراویدنس منتشر شد: ابی عزیز: بیوه تنها پیشنهادی از آشنای جوانتر ارائه می دهد.



Source link

از هدر دادن وقت خود برای مشغول شدن به افکار این بستگان خودداری کنید. او احتمالاً از شما خواسته است که امضا کنید زیرا هیچ کس دیگری در خانواده این کار را نمی کند. نگرش او این بود: “هیچ چیزی جرأت نکرد، چیزی به دست نیاورد.” شما کار درستی کردید که از استفاده خودداری کردید. نیازی به تأمل بیشتر روی آن نیست.

ابی عزیز

شوهرم اخیرا فوت کرد مرد بسیار جوان‌تری برای رابطه جنسی با من تماس گرفته است. من می خواهم، اما احساس می کنم او خیلی جوان است. من 61 سال دارم و او 37 سال دارد، هم سن پسرم. ما سال ها با هم دوست هستیم و مطمئن نیستم که باید رابطه را تغییر دهم یا خیر. من هیچ آینده ای در آن نمی بینم جز رابطه جنسی گاه به گاه. آیا باید آن را رها کنم یا احتمالات را در نظر بگیرم؟

– برای آن خیلی باهوش است

شما قبلاً سعی کرده‌اید با کسی که واقعیت را نمی‌پذیرد ارتباط برقرار کنید. دلیلی وجود ندارد که ربکا نتواند در نگهداری از کودک “کمک” کند، اما او نباید به تنهایی این کار را انجام دهد. مهم است که شما و والدین کودک به اسلحه خود بچسبید. بهترین کار را برای کوچولو انجام دهید. و اگر این به معنای ایجاد تمهیدات دیگری برای پرستار کودک است، همینطور باشد.

اگرچه خواهرم مطمئن است که می تواند از نوزاد مراقبت کند، اما والدین پسر و من با این ایده راحت نیستیم. ربکا اغلب در خانه خود به چیزهایی برخورد می کند، نمی تواند چیزی را که رها کرده است پیدا کند – و حتی گاهی اوقات در درک آنچه در اطرافش می گذرد مشکل دارد.

من پاسخ دادم که نمی‌توانم امضا کنم، زیرا از نظر قانونی مسئول بدهی‌ها می‌شوم. پاسخ برادرزاده‌ام سکوت مرده بود، نه «می‌فهمم»، نه «خوب، متاسفم». هیچ چی! من دیگر از او چیزی نشنیدم. آیا من اشتباه می کنم که از پرسیدن او ناراحت شدم؟

ابی عزیز