بیندی ایروین گفت که پزشکان به مدت 10 سال درد، خستگی و حالت تهوع او را رد کردند. او اندومتریوز داشت و نیاز به برداشتن 37 کیست داشت.

ایروین در پست خود نوشت: “یک دکتر به من گفت که این چیزی است که شما به عنوان یک زن با آن برخورد می کنید و من به طور کامل آن را رها کردم و سعی کردم از طریق درد عمل کنم.”

به گفته بنیاد اندومتریوز آمریکا، هیچ درمانی برای آندومتریوز وجود ندارد، اما جراحی می‌تواند ضایعات و سایر درمان‌ها مانند داروهای ضد بارداری خوراکی، رژیم غذایی و ورزش را از بین ببرد و مسکن‌ها می‌توانند به مدیریت علائم کمک کنند.

بیندی ایروین، دختر استیو اروین فقید، در مراسم راه اندازی برنامه جدید خانوادگی خود در کانال تلویزیونی Animal Planet در لندن، بریتانیا، 26 سپتامبر 2018 ژست می گیرد. تصویر گرفته شده در 26 سپتامبر 2018. رویترز/ویل راسل

ایروین همچنین گفت که می‌خواهد پستش برای دیگران تاییدی باشد که درد آنها واقعی است و سزاوار کمک هستند. او گفت: “به جستجوی پاسخ ادامه دهید.”

ایروین نوشت: «تأیید سال‌ها درد غیرقابل توصیف است.

او سه شنبه در اینستاگرام نوشت، بیندی ایروین در تلاش برای کمک به سایر زنان مبتلا به این بیماری انگ، درباره تشخیص و درمان آندومتریوز خود صحبت می کند.

ایورین، شخصیت تلویزیونی 24 ساله و دختر استیو ایروین، محافظ فقید، گفت که برای یک دهه با «خستگی، درد و حالت تهوع غیرقابل حل» دست و پنجه نرم می‌کرد، اما آزمایش‌های متعدد، ویزیت‌های پزشک و اسکن‌ها رضایت‌بخش نبود. پاسخ می دهد.

ایروین به دوست، اینفلوئنسر و حامی آندومتریوزش، لزلی موزیر، اعتبار می‌دهد که او را در مسیری برای بازیابی زندگی من قرار داده است.

بیندی ایروین گفت که پس از 10 سال خستگی، درد و حالت تهوع برای اندومتریوز جراحی شده است.

  • به گفته کلینیک مایو، آندومتریوز زمانی اتفاق می‌افتد که بافتی مشابه لایه داخلی رحم در خارج از رحم رشد کند، مانند تخمدان‌ها، لوله‌های فالوپ و پوشش لگن. بافت با چرخه قاعدگی هر ماه ضخیم شده و خونریزی می کند، اما به دام می افتد که می تواند منجر به درد و عوارضی از جمله ناباروری شود.

    ایروین گفت که بر اساس کلینیک کلیولند، جراحان 37 ضایعه پیدا کردند که برخی از آنها “بسیار عمیق و برداشتن آنها دشوار بود” و یک کیست شکلاتی یا کیست پر از خون قاعدگی.

    در حالی که مشخص نیست دقیقاً چگونه یا چه زمانی به این بیماری مبتلا شده است، او گفت که تصمیم به عمل جراحی گرفته است زیرا نمی تواند مانند خودش به زندگی ادامه دهد. ایروین نوشت: «هر قسمت از زندگی من به خاطر درد از هم می پاشید.

    همین مطالعه همچنین نشان داد که بیش از سه چهارم بیماران می گویند که با مشکل جسمی دیگری به اشتباه تشخیص داده شده است و حدود نیمی از آنها به اشتباه با مشکل سلامت روان تشخیص داده شده اند.

    جراحی می تواند به برخی از بیماران مبتلا به اندومتریوز کمک کند

    او گفت: “لطفا قبل از اینکه از من (یا هر زنی) بپرسید که چه زمانی بچه های بیشتری خواهیم داشت، ملایم باشید و مکث کنید. او احساس می کند معجزه خانواده ماست.

    آندومتریوز از هر 10 زن آمریکایی یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد، اما تحقیقات نشان داده است که اکثر زنان به طور متوسط ​​8.6 سال صبر می کنند تا به درستی تشخیص داده شوند.

    بیندی ایروین، دختر استیو ایروین، محافظه‌کار فقید.رویترز

    • آندومتریوز شایع است اما به طور گسترده به اشتباه تشخیص داده می شود و می تواند منجر به درد و ناباروری شود.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    این شخصیت تلویزیونی و حافظ محیط زیست گفت که درمان او شامل برداشتن 37 ضایعه است.

  • ایروین در پست اینستاگرام خود پیام‌های بی‌پاسخ و لغو برنامه‌های خود را به اولویت دادن انرژی باقی‌مانده‌اش به خانواده‌اش، از جمله دختر تقریباً ۲ ساله‌اش، نسبت داد.

    آندومتریوز به طور گسترده ای اشتباه تشخیص داده می شود

    اینسایدر قبلاً در مورد سایر زنانی که درد آندومتریوز آنها توسط پزشکان نادیده گرفته شده است، نوشته است. یک زن از اسکاتلند پس از اینکه پزشکان قبلا علائم او را افزایش وزن رد کردند، کیست شکلاتی 28 پوندی را برداشتند.

    ایروین امیدوار است داستان او به زنان دیگر کمک کند تا بفهمند که سزاوار کمک هستند