بیمار آلزایمری که می گوید یادش نمی آید نوه اش را کشته است در ژاپن به زندان محکوم شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدارس شهر نیویورک برنامه درسی جدیدی را برای جشن گرفتن تاریخ AAPI در پاییز امسال راه اندازی می کنند

اطلاعات بیشتر از NextShark: «تورنس کارن» به دلیل تعرض به زن فیلیپینی به ۴۵ روز زندان محکوم شد

پس از اینکه تومیزاوا با پسر بزرگش تماس گرفت و ادعا کرد که جسد خون آلود تومومی را پیدا کرده است، پلیس به صحنه واکنش نشان داد.

وضعیت روانی پیرمرد 88 ساله به عامل اصلی در محاکمه او تبدیل شد که از نزدیک تحت نظر بود، زیرا قضات درباره اینکه آیا او آگاهانه تومومی را کشته است یا خیر، بحث می کردند. تومیزاوا نیز بوده است نوشیدن زیاد در شب حادثه

اطلاعات بیشتر از NextShark: با جزئیات سرویس مخفی بایدن، رئیس جمهور برجسته آمریکایی کره ای آشنا شوید



Source link

تومیزاوا در 31 مه توسط دادگاه منطقه فوکویی به چهار سال و شش ماه زندان محکوم شد. قانون ژاپن قتل را با حداقل پنج سال مجازات مجازات می کند که می تواند به حبس ابد یا اعدام افزایش یابد. مجازات تومیزاوا به دلیل بیماری کاهش یافت.

سوسومو تومیزاوا، 88 ساله، در 9 سپتامبر 2020، با نوه 16 ساله خود، تومومی، در خانه آنها در استان فوکوی درگیر شد. در همان شب، او یک چاقوی آشپزخانه 6.69 اینچی را برداشت و رفت. به اتاق خواب او، جایی که او بارها به او چاقو زد در گردن

اطلاعات بیشتر از NextShark: دی جی کره ای افرادی را که در سواحل بالی زباله می ریزند را منفجر می کند

قاضی یوشینوبو کاوامورا با استناد به تماس تلفنی که پس از کشتن تومومی با پسرش داشت، حکم داد که این مرد مسن قادر به کنترل اعمال خود است.

متهم در زمان ارتکاب جنایت در حالت فرسودگی روانی بوده و در قضاوت درست یا نادرست یا منصرف کردن خود از ارتکاب جرم مشکل زیادی داشت، اما در حالتی نبود که نتواند. کاوامورا گفت.

هیروکی ناکاگاوا، روانپزشک قانونی، تأیید کرد که وضعیت تومیزاوا احتمالاً بر اساس سوابق پزشکی گذشته وی بر جنایت او تأثیری نداشته است.

ناکاگاوا: «اقدامات او هدفمند و مطابق با قصد او برای کشتن بود به دادگاه گفت. او برای ارتکاب جنایت انگیزه‌ای مانند نزاع با تومومی داشت و اقداماتش هدفمند و مطابق با قصد او برای کشتن بود، زیرا چاقو به گردن او زد.

تصویر ویژه از طریق Getty Images

یک بیمار مبتلا به آلزایمر در ژاپن که می گوید یادش نمی آید نزدیک به دو سال پیش نوه اش را کشته باشد به چهار سال و نیم زندان محکوم شد.

تومیزاوا به قتل نوه‌اش اعتراف کرده است، اما او گفت نمی‌تواند به خاطر بیاورد که دعوای آن‌ها برای چه بوده است و به خاطر بیماری آلزایمر او را کشته است.