بیل گیتس می‌گوید به مناسبت روز جهانی توالت، در زندگی‌اش کارهای عجیب و غریبی از جمله نوشیدن «آب از لجن مدفوع» انجام داده است.

در سال 2015، او همچنین جیمی فالون مجری تلویزیون را متقاعد کرد که آب ساخته شده از “لجن مدفوع” را بنوشد.

بیل گیتس در پستی در لینکدین در روز شنبه به مناسبت روز جهانی توالت می گوید که در زندگی خود کارهای عجیب و غریبی انجام داده است.

بیل گیتس در پستی در لینکدین در روز شنبه گفت که در زندگی خود “کارهای عجیب و غریب” انجام داده است.

  • این نیکوکار بارهایی را به یاد می آورد که بوی یک توالت چاله ای را حس می کرد و در کنار یک “پیمانه مدفوع” می ایستاد.

  • بیل گیتس با جیمی فالون در ژانویه 2015، جایی که مجری تلویزیونی او آب ساخته شده از “لجن مدفوع” نوشید.داگلاس گورنشتاین/گتی ایماژ

    • در سال 2015، جیمی فالون مجری تلویزیون را متقاعد کرد که آب را از “لجن مدفوع” بنوشد، پس از اینکه گیتس Omniprocessor را بررسی کرد، دستگاهی که مدفوع را به آب و برق تبدیل می کند.

      یکی از بنیانگذاران مایکروسافت در پیوند به یک پست وبلاگی در ماه جولای، نوشت: «در طول سال‌ها کارهای عجیب و غریب انجام داده‌ام: با جیمی فالون از لجن مدفوع آب خوردم، صحنه را با شیشه مدفوع انسان به اشتراک گذاشتم و بوی گودال را حس کردم. بوی توالت.”

      این نیکوکار افزود: «این بداخلاقی‌ها باعث خنده‌ها شد، اما هدف من همیشه این بوده که مردم به موضوعی توجه کنند که 3.6 میلیارد نفر را تحت تأثیر قرار می‌دهد: بهداشت ضعیف. به لطف دانشمندان و مهندسان از سراسر جهان، ما به راه حل های جدیدی نزدیک می شویم که از بیماری و بیماری جلوگیری می کند.

      کلیپی از بیل گیتس و جیمی فالون را اینجا ببینید:

      گیتس در آن زمان گفت: “من انبوهی از مدفوع را تماشا کردم که از تسمه نقاله بالا می‌رفتند و داخل یک سطل بزرگ می‌افتند. آنها راه خود را از طریق دستگاه طی کردند و جوشانده شدند و تحت درمان قرار گرفتند.” “چند دقیقه بعد طعم طولانی از نتیجه نهایی را گرفتم: یک لیوان آب آشامیدنی خوشمزه.”

      دو سال پیش از آن، او در Firmenich، یک شرکت خانوادگی عطر و طعم مستقر در ژنو، سوئیس، «بوی غول‌پیکری از دستشویی» را دریافت کرد. او گفت: «بوی تعفن متعفن بود و من را به هم می‌انداخت» و این بو را «ترکیبی از بوی بد فاضلاب، عرق باغ و آمونیاک تلخ که با استفراغ همراه شده بود (یا پنیر پارمزان بود؟) توصیف کرد.

      برای افزایش آگاهی، گیتس هنگام سخنرانی در نمایشگاه توالت Reinvented در پکن در سال 2018، صحنه را با یک لیوان مدفوع به اشتراک گذاشت.

      بیل گیتس طی مصاحبه ای با مجری جیمی فالون در 21 ژانویه 2015.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



      منبع

      پست لینکدین گیتس بر موضوعی نزدیک به قلب او متمرکز بود: دسترسی به توالت و سرویس بهداشتی ایمن. او در ماه جولای در وبلاگ خود نوشت: “زندگی بدون توالت بیش از یک ناراحتی است. خطرناک است. بهداشت ناامن به معنای آب، خاک و غذای آلوده است. باعث بیماری و مرگ می شود.”

      او ریاست مشترک بنیاد بیل و ملیندا گیتس را بر عهده دارد، یک بنیاد غیرانتفاعی با هدف کاهش فقر، بیماری و نابرابری در سراسر جهان، که او با همسر سابقش بنیانگذاری کرده است.