بیل کلینتون فاش کرد که تیمی را به منطقه 51 فرستاد تا مطمئن شود که بیگانه وجود ندارد.

او گفت: «ما همچنین افرادی را به منطقه 51 فرستادیم تا مطمئن شویم که بیگانگان وجود ندارند.

کلینتون گفت: «او گفت: «کسانی از ما هستند که احتمال آن را 85 درصد می‌دانند و آن‌ها را 95 درصد می‌دانیم». «اینها افرادی هستند که زندگی خود را صرف این کار می کنند.

کلینتون در طی یک حضور در برنامه “The Late Late Show with James Corden” که پنجشنبه پخش شد، گفت که او و جان پودستا، رئیس سابق دفترش – که به گفته او “عاشق داستان های علمی تخیلی بودند” – “همه چیز را امتحان کردند تا همه چیز را در مورد رازول بیاموزند.”

من گفتم، ما باید بفهمیم که چگونه می‌خواهیم با این مسئله کنار بیاییم، زیرا آنجاست که ما بسیاری از تحقیقات خود را در مورد نامرئی بودن، از نظر فناوری، انجام می‌دهیم، مانند نحوه پرواز با هواپیماهایی که توسط رادار شناسایی نمی‌شوند و چهل و دومین رئیس جمهور گفت.

و هفته گذشته، ناسا اعلام کرد که تیمی را برای مطالعه رویت های مرموز راه اندازی کرده است. محققان داده هایی را در مورد “رویدادهایی در آسمان که نمی توان آنها را به عنوان هواپیماهای شناخته شده یا پدیده های طبیعی شناسایی کرد – از دیدگاه علمی” جمع آوری خواهند کرد.

بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق، در جریان حضورش در «نمایش دیرهنگام با جیمز کوردن» گفت: «هیچ بیگانه‌ای وجود ندارد که من آنها را بشناسم».

او گفت: “ما فکر می کنیم، به عبارت دیگر، بعید است که زندگی وجود نداشته باشد.” یک میلیارد – نه یک میلیارد سیاره – یک میلیارد منظومه از نوع خورشیدی وجود دارد. اسرار زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که من فکر می کنم ما باید به خوبی از این سیاره مراقبت کنیم؛ فکر می کنم ما باید به نوعی به آن وابسته باشیم اگر ما می توانیم. اما من همچنین فکر می کنم باید ما را فروتن نگه دارد. چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم.”

“به همین دلیل است که آنها بسیار مخفی هستند. اما تا آنجا که من می دانم هیچ بیگانه ای وجود ندارد.”

رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و جیمز کوردن در قسمتی از برنامه “The Late Late Show with James Corden” که پنجشنبه پخش شد، درباره بیگانگان گفتگو کردند. (SCS)

کلینتون قبل از اینکه فاش کند مشاور امنیت ملی خود، سندی برگر را که در سال 2015 بر اثر سرطان درگذشت، به شوخی گفت: “اوه، اگر به شما بگویم…”

رئیس جمهور سابق بیل کلینتون در

کلینتون به جمعیت گفت که دانشمندان گفتند که «استدلال‌های بزرگی» در این باره دارند.

بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا، این هفته فاش کرد که مشاور امنیت ملی خود را برای بازرسی منطقه 51 نوادا برای یافتن بیگانگان در زمانی که رئیس جمهور بود، فرستاد.

در ماه مه، کنگره اولین جلسه استماع خود را در مورد بشقاب پرنده ها پس از بیش از 50 سال برگزار کرد. اگرچه او وجود حیات فرازمینی را فاش نکرد، اما گفت که ارتش ایالات متحده مشاهده هواپیماهای ناشناخته را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی جدی می گیرد.

در دوران او

این مطالعه که از پاییز امسال آغاز می شود و نه ماه طول می کشد، بدون استفاده از داده های طبقه بندی شده برای عموم آزاد خواهد بود.



Source link

رئیس مأموریت علمی ناسا، توماس زوربوخن، گفت: “باور ما این است که بزرگترین چالش با این پدیده ها این است که میدانی از نظر داده ضعیف است.”

کلینتون سپس تعطیلاتی را به یاد آورد که او و همسرش هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق، در سال 2018 به هاوایی رفتند و طی آن از رصدخانه WM Keck بازدید کردند. پس از بازدید از تلسکوپ های روی کوه، او گفت که با دانشمندانی ملاقات کرده و از آنها پرسیده است که آیا آنها “درباره احتمال وجود حیات در فضا” بحث می کنند.