بیل کازبی متهم به تجاوز جنسی توسط 5 زن از جمله دو بازیگر سریال Cosby Show شد

اندرو وایات، نماینده کازبی، در بیانیه ای به تایمز، آخرین شکایت را “بیهوده” خواند.

شکایت (از طریق هیل) همچنین ادعا می‌کند که NBC و شرکت‌های تلویزیونی Kaufman Astoria Studios و Carsey-Werner Television در مورد تجاوز جنسی ادعایی کازبی “مقصر و مسئول” هستند. «نمایش کازبی» در استودیو کافمن آستوریا، تهیه‌کننده کارسی-ورنر فیلم‌برداری شد. از 1984 تا 1992 از NBC پخش شد.

ما معتقدیم که دادگاه‌ها و همچنین دادگاه افکار عمومی قواعد قانونی را دنبال خواهند کرد و آقای کازبی را از این اتهامات ادعایی خلاص خواهند کرد. آقای کازبی به شدت تمام اتهاماتی را که علیه او مطرح می‌شود رد می‌کند و مشتاقانه منتظر دفاع از خود است. در دادگاه.”

در این شکایت ادعا شده است که کازبی تهدید کرده است که اگر یکی از شاکیان در برابر اقدامات جنسی اجباری او مقاومت کند یا علیه رفتار او صحبت کند، در لیست سیاه قرار خواهد گرفت. این زنان می‌گویند NBC، Kaufman Astoria و Carsey-Werner «باید می‌دانستند که بیل کازبی خطری برای زنان است» و این شرکت‌ها «قدرت یا ظاهر قدرت را به بیل کازبی می‌دهند تا به زنان دسترسی داشته باشند و از آنها سوء استفاده جنسی کنند».

بیل کازبی در 25 سپتامبر 2018 در دادگاه شهرستان مونتگومری در نوریستاون، پ. (مت رورک / آسوشیتدپرس)

اوایل سال جاری، کازبی به دلیل آزار جنسی جودی هاث در عمارت پلی بوی زمانی که در دهه 70 16 ساله بود، به پرداخت 500000 دلار محکوم شد.

این دادخواست 34 صفحه‌ای، موارد متعدد و جداگانه‌ای از تجاوز جنسی و مصرف مواد مخدر توسط کازبی در طول دهه 1960 و تا دهه 90 را شرح می‌دهد. چند نفر از متهمان ادعا کردند که کازبی 85 ساله یک “مصرف” در نوشیدنی های آنها گذاشته و به آنها تجاوز کرده است. این اتهامات مطابق با ادعاهای زنانی بود که قبلاً علیه کازبی صحبت کرده بودند.

بیل کازبی بیش از یک سال پس از آزادی از زندان در سال 2021، با ناآرامی های قانونی بیشتری به دلیل ادعای تجاوز جنسی مواجه است.

به گزارش روز سه شنبه آسوشیتدپرس، پنج زن – از جمله لیلی برنارد و ادن تیرل، بازیگران «نمایش کازبی» – در دادخواستی که دوشنبه در دادگاه ایالتی نیویورک ارائه شد، ادعا کردند که توسط ستاره سابق تلویزیون «آزار یا تجاوز جنسی» شده اند. برنارد، تیرل و سیندرا لاد، که قبلاً در مورد رفتار ادعایی کازبی صحبت کرده بودند، در کنار شاکیان دیگر جول گیتنز و جنیفر تامپسون از این بازیگر شکایت کرده‌اند که در بازه زمانی یک ساله نیویورک برای بزرگسالان برای ثبت شکایت سوء استفاده جنسی قرار دارد.

نمایندگان NBC و Carsey-Werner بلافاصله به درخواست تایمز برای اظهار نظر در روز سه شنبه پاسخ ندادند. استودیو Kaufman Astoria برای اظهار نظر در دسترس نیست.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

«این متهمان ادعایی زمانی توسط وکالت داشتند [Attorney Gloria Allred] وایات در ایمیلی گفت: همانطور که همیشه گفته‌ایم، و اکنون آمریکا می‌بیند، این درباره عدالت برای قربانیان تجاوز جنسی ادعایی نیست، بلکه همه چیز در مورد پول است. بیانیه.

بایگانی - بیل کازبی در 25 سپتامبر 2018 پس از محکومیت تجاوز جنسی در دادگاه شهرستان مونتگومری در نوریستاون پا، برای جلسه صدور حکم حاضر می شود. یازده ماه پس از آزادی او از زندان، کازبی 85 ساله دوباره به عنوان دادگاه محکوم خواهد شد. متهم در یک دادرسی تجاوز جنسی، این بار یک پرونده مدنی در کالیفرنیا.  جودی هاث، که اکنون 64 ساله است، ادعا می کند که در سال 1975، زمانی که 16 سال داشت، کازبی به او در عمارت پلی بوی تجاوز جنسی کرد.  (AP Photo/Matt Rourke, File)

در سپتامبر 2018، پس از اینکه چندین زن از جمله تامارا گرین و ویکتوریا والنتینو، اتهامات تجاوز جنسی و مواد مخدر علیه این بازیگر را مطرح کردند، کازبی به اتهام تجاوز جنسی به 3 تا 10 سال زندان محکوم شد. سه سال بعد، دادگاه عالی پنسیلوانیا حکم تجاوز جنسی کازبی را به دلیل توافقی که کمدین با دادستان منطقه مونتگومری منعقد کرده بود، لغو کرد.