بیل هاک را قطع می کنند، راه را برای تصاحب «Punt God» باز می کنند

بیلز راه را برای انتخاب تازه کار دور ششم با پای چپ پررونق خارج از ایالت سن دیگو باز کرد تا پس از آزادی مت هاک کهنه کار در روز دوشنبه، وظایف ضربت زدن را در این فصل به عهده بگیرد. بوفالو همچنین دریافت کننده کهنه کار تاون آستین را که از زمان انتخاب شدن توسط رامز در دور اول درفت 2013، نتوانسته انتظارات را برآورده کند، قطع کرد.

این بازیکن 32 ساله در ماه ژوئن پس از گذراندن فصل گذشته در جکسونویل، با بوفالو قرارداد امضا کرد، جایی که او 24 گیر به مسافت 213 یارد و یک تاچ داون داشت. جگوارها چهارمین تیم او در چهار سال گذشته بودند و سایر ایستگاه‌ها گرین‌بی، سانفرانسیسکو و دالاس بودند.

___

هاک وارد دومین فصل خود در بوفالو شد و دو سال از قراردادش باقی مانده بود. این بازیکن سال پنجم فصل گذشته در حالی که در عناصر بادی بوفالو دست و پنجه نرم می کرد، ناسازگار بود، به طور متوسط ​​42.9 یارد در هر تلاش کم بود و فقط 18 پون از 52 یاردی را در 20 یاردی حریف به ثبت رساند.

ORCHARD PARK، NY (AP) – مت آرایزا با نام مستعاری مانند “Punt God” به خود اطمینان داده است که در فهرست Buffalo Bills قرار دارد.

اقدام برای قطع کردن هاک پس از آن صورت گرفت که آرایزا در دو بازی پیش فصل فقط یک ضربه را انجام داد. ضربات آرایزا به اندازه کافی چشمگیر بود: یک ضربه 82 یاردی دریبل زمین که در جریان پیروزی 27-24 مقابل ایندیاناپولیس در اولین بازی پیش فصل بوفالو در 13 اوت به منطقه پایانی دریبل زد.

آرایزا ثابت کرد که سریع یاد می‌گیرد و بسیاری از وظایف را در دو بازی پیش‌فصل انجام می‌دهد، از جمله اینکه باس با سپری شدن زمان به یک گل میدانی 46 یاردی برنده بازی مقابل کلت‌ها ضربه می‌زند.

اگرچه قدرت پای آرایزا زیر سوال نمی رفت، اما مسئله بزرگتر برای بیل ها این بود که ببینند بازیکن چگونه با وظایف نگهبانی تایلر باس سازگار شد. آرایزا بعد از اینکه فقط وظایف بازی در کالج را انجام داد، تازه وارد این کار شده بود.

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://apnews.com/hub/pro-32 و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

در همین حال، آستین مرد عجیبی بود که در میان گروه بسیار عمیقی از گیرندگان به رهبری استفون دیگز، گیب دیویس و آیزایا مک کنزی حضور داشت. آستین در بازی باز پیش فصل بوفالو در مقابل کلتز بازی نکرد و در پیروزی 42-15 مقابل دنور در روز شنبه، تنها با دو گل به مدت 18 یارد به پایان رسید.

آرایزا 21 ساله در طول سه سال حضورش در ایالت سن دیگو، جایی که برنده جایزه ری گای خود را به عنوان یکی از بازیکنان برتر فوتبال دانشگاهی معرفی کرد، چندان با هوای سرد دست و پنجه نرم نکرد. سقوط چهارم تبدیل به لحظاتی شد که باید تماشا کرد و آرایزا با میانگین 51.19 یارد رکورد بزرگ فوتبال کالج را به نام خود ثبت کرد.