بیل بار می‌گوید ترامپ دوست دارد هر کسی را که ادعای تقلب در انتخابات را رد می‌کند، رینو خطاب کند.

بیل بار بارها مخالف مواضع دونالد ترامپ در مورد انتخابات و حمله به مارآلاگو بوده است.

  • ویلیام بار، دادستان کل سابق و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در کاخ سفید در 23 سپتامبر 2020.مندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • اخیراً، بار عموماً به دفاع از تحقیقات وزارت دادگستری در مورد مدیریت ترامپ با اسناد محرمانه کاخ سفید پرداخته است.

      او سپس دوران کودکی‌اش را به یاد آورد که اعلامیه‌هایی در حمایت از بری گلدواتر، سناتور آریزونا که به عنوان یکی از اجداد جنبش محافظه‌کار مدرن شناخته می‌شد، پخش کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    زمانی که ترامپ و متحدان جمهوری خواه یورش اف بی آی به خانه او در مار-آلاگو را “با انگیزه سیاسی” خواندند، دادستان کل سابق گفت که حملات به ماموران فدرال “بی جا” بوده و حدس می زنند که وزارت دادگستری به احتمال زیاد “شواهد بسیار خوبی” برای اثبات این موضوع دارد. جستجو را انجام دهید

    ترامپ پس از اینکه از به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020 خودداری کردند، برایان کمپ، فرماندار جورجیا و برد رافنسپرگر، وزیر این ایالت، توهین کرده است. رئیس جمهور سابق همچنین از این برچسب علیه جمهوری خواهانی که به استیضاح او رای دادند به دلیل تحریک یک شورش استفاده کرد.

    بار در پاسخ به سخنان ترامپ در روز جمعه در سایت Truth Social بود که در آن رئیس‌جمهور سابق گفت که او “جرات ندارد” و “رینو ضعیف و رقت انگیزی است که از استیضاح شدن می‌ترسید.”

    بار در شهادت ثبت شده خود در کمیته 6 ژانویه تحقیق در مورد شورش کنگره گفت که ترامپ “از واقعیت جدا شده است” و ادعاهای دزدیده شده او در انتخابات “جعلی” و “چرند” است.

    دونالد ترامپ و ویلیام بار در کنار هم نشسته اند.

    او گفت: “به عنوان کسی که وقتی 14 ساله بودم در “آپر وست ساید” ادبیات بری گلدواتر را توزیع کردم، کمی احمقانه است.

    بار در مصاحبه روز سه شنبه با فاکس نیوز این اتهام را کنار گذاشت.

    بار در مصاحبه ای با مارتا مک کالوم مجری شبکه فاکس نیوز در روز سه شنبه گفت: “یک رینو برای او هر کسی است که با او مخالف باشد که انتخابات دزدیده شده است.”

    بار در مصاحبه روز سه شنبه با مک کالوم همچنین گفت که او معتقد است که تایید درخواست ترامپ برای یک طرف منصوب شده توسط دادگاه برای بررسی اسناد ضبط شده توسط ماموران فدرال “اشتباه” بوده است. او پیش از این به نیویورک تایمز گفته بود که درخواست ترامپ یک “مرتبه” بود.

    در پاسخ، ترامپ اخیراً در شبکه های اجتماعی، دادستان کل سابق را “یک رینو ضعیف و رقت انگیز” خواند.

  • بیل بار، دادستان کل سابق ایالات متحده اخیراً به اتهامات دونالد ترامپ مبنی بر اینکه او یک RINO یا فقط یک جمهوری خواه به نام است، خندید و گفت که این اقدامی تحقیر آمیز است که رئیس جمهور سابق تمایل دارد علیه هرکسی که ادعاهای وی در مورد تقلب در انتخابات را انکار می کند استفاده کند.

    دادستان کل سابق زمانی از مدافعان سرسخت ترامپ بود، اما پس از انتخابات 2020، بارها در اظهارنظرهای عمومی و خصوصی با رئیس جمهور سابق سر به سر کرده است.

    بار اولین کسی نیست که توسط رئیس جمهور سابق به RINO بودن متهم می شود.

    او از آن زمان در چندین مصاحبه بر موضع خود تاکید کرده است.