بیش از 300 آهو در مزرعه ای در ویسکانسین که به بیماری فاسد شدن مزمن مبتلا هستند کشته خواهند شد.

در این مورد، ایالت به صاحب مزرعه 298000 دلار غرامت پرداخت کرد. سی و چهار گوزن از گله معدوم شده برای CWD مثبت بودند.

طبق سوابق DATCP، مزارع Maple Hill از جولای 2016، 387 گوزن را به 40 مرکز در هفت ایالت ارسال کرده است.

مقررات، اجرا و فن آوری در جلوگیری از گسترش CWD هم در صنعت پرورش گوزن و هم در گله گوزن وحشی ناکام هستند.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: بیش از 300 گوزن اسیر در مزرعه ویسکانسین آلوده به CWD کشته خواهند شد.



منبع

بر اساس DATCP، پرداخت غرامت به Van Ooyen نیز از طریق بودجه فدرال انجام شده است. مبلغ فاش نشد.

او ابراز تاسف کرد که کار در مزرعه‌اش برای شناسایی گونه‌های بیشتری از گوزن‌های مقاوم به CWD با کاهش جمعیت از بین خواهد رفت.

سیل پرورش گوزن را در سال 1989 آغاز کرد. درآمد اولیه از فروش دلارهای شاخ بزرگ به مزرعه های شکار به دست می آمد.

گیلمان – به گفته وزارت کشاورزی، تجارت و حمایت از مصرف‌کننده، بزرگترین کاهش جمعیت یک مزرعه آهو در تاریخ ویسکانسین قرار است در این ماه در یکی از تأسیسات شهرستان تیلور انجام شود.

بزرگترین کاهش جمعیت قبلی در نوامبر 2015 بود که 228 گوزن توسط DATCP در Fairchild Whitetails در جنوب شرقی شهرستان Eau Claire کشته شدند.

مزارع Maple Hill بزرگترین کاهش جمعیت مزرعه گوزن مربوط به CWD در تاریخ ایالت است، هم از نظر تعداد حیوانات حذف شده و هم از نظر اندازه پرداخت غرامت.

برنامه را دانلود کنید: آخرین اخبار، ورزش و موارد دیگر را دریافت کنید

به گفته کوین هافمن، مسئول اطلاعات عمومی DATCP، غرامت فدرال برای جبران حذف گله اسیر توسط سیل استفاده خواهد شد.

سیل گفت که اولین حیوان مبتلا به CWD مثبت که در این مکان یافت شد، یک گوزن 6 ساله بود که در Maple Hills متولد شد. حداقل یکی از بچه های حنایی آن نیز مانند چندین حیوان دیگر مثبت شده است.

این بیماری در هشت مرکز گوزن اسیر در ویسکانسین یافت شد – در شهرستان‌های Eau Claire، Langlade، Outagamie، Portage، Sauk، Taylor، Vilas و Waukesha – طبق گزارشات DATCP تنها در سال 2021. دو تا بیشتر، در شهرستان های Walworth و Waukesha، امسال اضافه شدند.

این بیماری باعث ایجاد بیماری در دام یا انسان نشده است. با این حال، مقامات بهداشتی مصرف گوشت حیوانات مبتلا به CWD را به انسان توصیه نمی کنند.

این گوزن‌های دم سفید که در 22 ژوئیه در حال خنک شدن در حوضچه عکس‌برداری شده‌اند، جزو بیش از 300 گوزن اسیر هستند که قرار است در این ماه به عنوان بخشی از کاهش جمعیت در مزارع Maple Hill در نزدیکی گیلمن، ویس کشته شوند. این اقدام به دستور مقامات کشاورزی دولتی انجام شده است. پس از اینکه بیماری هدر رفتن مزمن در مزرعه در آگوست 2021 کشف شد.

سیل گفت: “من همیشه از گوزن هایم به خوبی مراقبت کرده ام.” به همین دلیل گفتم برایم مهم نیست که چه هزینه‌ای برایم دارد، اگر مجبور به کاهش جمعیت شوم، این کار را به انسانی‌ترین شکل ممکن انجام خواهم داد.»

سیل گفت: «(CWD) من و تجارتم را ویران می کند. من می دانم که آزمایش برخی از حیوانات من مثبت خواهد شد، اما کشتن همه آنها اشتباه است.

یک آهوی دم سفید در 22 ژوئیه در مزارع Maple Hill، مزرعه آهو در نزدیکی گیلمن، ویس، از میان آهو عبور می کند. این مزرعه قرار است در این ماه از آهو خالی شود، اقدامی که در آگوست گذشته زمانی که بیماری هدر رفتن مزمن در این مرکز کشف شد دستور داده شد. .

و پیامدهای این بیماری، از جمله تعطیلی مشاغل، محدود کردن مقامات کشاورزی و حیات وحش و هزینه های مالیات دهندگان، همچنان رو به افزایش است.

یک آهوی دم سفید در 22 ژوئیه در مزارع Maple Hill، مزرعه آهو در نزدیکی گیلمن، ویس، از میان آهو عبور می کند. این مزرعه قرار است در این ماه از آهو خالی شود، اقدامی که در آگوست گذشته زمانی که بیماری هدر رفتن مزمن در این مرکز کشف شد دستور داده شد. .

صندوق فدرال اجازه پرداخت حداکثر 3000 دلار برای هر حیوان را می دهد.

سیل گفت که نمی داند چگونه این بیماری در مزرعه او راه یافته است. او گفت که مزرعه Maple Hills دارای محیطی دو حصاردار است و از سال 2015 یک گله بسته بود و تلاش می کرد از طریق پرورش انتخابی یک گله مقاوم در برابر CWD پرورش دهد.

بر اساس داده های ایالت، ویسکانسین دارای 301 مزرعه آهو ثبت شده و 38 مزرعه CWD مثبت هستند. 20 یا 54 درصد در سه سال گذشته CWD مثبت بوده اند. 20 نفر از 38 نفر خالی از سکنه شده اند و غرامت به مالکان پرداخت شده است.

سیل پاییز گذشته برای فروش و انتقال برخی دلارهای بالغ به یک مزرعه شکار مثبت CWD ​​مجوز گرفت، اقدامی که به گفته او درآمد او را برای غذا دادن به حیوانات باقی‌مانده‌اش فراهم می‌کرد و باعث صرفه‌جویی در پول مالیات‌دهندگان می‌شد. در نهایت توسط DATCP رد شد زیرا مزرعه در قرنطینه بود.

مقامات کشاورزی ایالتی به بیش از دوجین مزرعه آهو مثبت CWD ​​اجازه داده اند که باز بمانند، اما در 18 می، Van Ooyen Whitetails در آنتیگو خالی از سکنه شدند. این اقدام، اولین اقدام در بیش از یک سال، حدود 50 آهو را از بین برد. حیوانات توسط تیراندازان کشته شدند.

سیل گفت، آخرین حیوانی که به مزرعه Maple Hills منتقل شد، از گله ای در پنسیلوانیا بود که بدون CWD بود.

انتظار می رود کاهش جمعیت بین دو تا چهار روز طول بکشد. پرسنل DATCP، وزارت کشاورزی ایالات متحده و وزارت منابع طبیعی ویسکانسین درگیر خواهند شد.

این بیماری همچنین به آرامی اما بی وقفه در میان گوزن های وحشی ویسکانسین گسترش یافته است.

این گوزن‌های دم سفید که در 22 ژوئیه در حال خنک شدن در حوضچه عکس‌برداری شده‌اند، جزو بیش از 300 گوزن اسیر هستند که قرار است در این ماه به عنوان بخشی از کاهش جمعیت در مزارع Maple Hill در نزدیکی گیلمن، ویس کشته شوند. این اقدام به دستور مقامات کشاورزی دولتی انجام شده است. پس از اینکه بیماری هدر رفتن مزمن در مزرعه در آگوست 2021 کشف شد.

این اقدام توسط DATCP پس از کشف بیماری هدر رفتن مزمن در تاسیسات، مزارع Maple Hill در نزدیکی گیلمن، در آگوست 2021 انجام شد.

بیشتر: 4 کاری که این آخر هفته در میلواکی باید انجام دهید، از جمله نمایش هوا و آب میلواکی

بیشتر: فصل 2022 گوزن ویسکانسین دارای شکارهای دیرهنگام تر و کاهش اندک مجوزهای بدون شاخ خواهد بود.

به گفته CWD Alliance، بیماری هدر رفتن مزمن یک بیماری عصبی کشنده آهو، گوزن و گوزن است که توسط پروتئین عفونی به نام پریون ایجاد می شود که بر مغز حیوان تأثیر می گذارد. این بیماری بیشتر از طریق تماس نزدیک با حیوانات منتقل می شود، اما پریون ها در خاک و آب نیز پایدار هستند.

تمام گوزن های مرده از سایت خارج می شوند و برای CWD آزمایش می شوند.

مشاجره در مورد جزئیات کاهش جمعیت، از جمله اینکه آیا می توان مقداری دلار را فروخت و به محل نگهداری تیراندازی مثبت CWD، منبع غرامت و روش مورد استفاده برای کشتن حیوانات، این روند را تا تابستان امسال به تعویق انداخت.

به گفته مرکز ملی سلامت حیات وحش سازمان زمین شناسی ایالات متحده، از زمان پیدا شدن در کلرادو در دهه 1960، CWD در 30 ایالت و چندین کشور خارجی ثبت شده است. این بیماری در سال 2002 در ویسکانسین در گوزن های وحشی و اسیر مشاهده شد.

مشترکین ما این گزارش را ممکن می سازند. لطفاً با عضویت در Journal Sentinel در jsonline.com/deal از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید.

این تعداد با قطعیت مشخص نیست زیرا بچه‌های حنایی همچنان در این مکان متولد می‌شوند.

لوری سیل، مالک مزارع میپل هیل، گفت که حدود 325 تا 350 آهو دم سفید در این ملک 40 هکتاری در آغل هستند.

سیل از طرح DATCP برای کشتن گوزن‌هایش با تیراندازان خودداری کرد و در عوض به دامپزشک پرداخت می‌کند تا آنها را با تزریق‌های کشنده خارج کند.