بیانیه بسکتبال ممفیس پس از مشت زدن جامیرا شوتس به الیسا برت در خط دست دادن WNIT

ممفیس در این فصل 22 بازی با مربی سال دوم کاترینا مریودر برد که بیشترین پیروزی از زمان برد 25 بازی در فصل 12-2011 است. بازی بعدی Bowling Green روز دوشنبه میزبان فلوریدا در WNIT Great 8 است.

دپارتمان ورزشی ممفیس روز جمعه پس از باخت تایگرز در پایان فصل در بولینگ گرین، بیانیه ای صادر کرد، جایی که جامیرا شوتس، گلزن برتر، الیسا برت از بولینگ گرین را در خط دست دادن پس از بازی، ضربه زد.

این مقاله ابتدا در درخواست تجاری ممفیس منتشر شد: جامیرا شوتس با مشت به الیسا برت ضربه می زند: بسکتبال ممفیس پاسخ می دهد



منبع

طبق بیانیه دپارتمان ورزشی بولینگ گرین، اداره پلیس دانشگاه بولینگ گرین در حال رسیدگی به این حادثه است.

خواهر، خواهر:چگونه کاترینا مریودر مربی بسکتبال زنان ممفیس در نهایت خواهرش را استخدام کرد

تایگرز در دور پنج شنبه WNIT Super 16 با نتیجه 73-60 شکست خورد.

رهبران ارشد:چرا جامیرا شوتس، مدیسون گریگز، بسکتبال زنان ممفیس، برای هدایت برنامه های چرخشی باقی ماندند؟

در این بیانیه آمده است: «حادثه‌ای که پس از بازی روز پنج‌شنبه بسکتبال زنان رخ داد، بسیار تأسف‌آور بود و مطمئناً با انتظارات ما از برنامه‌ها و ورزشکاران دانش‌آموز سازگار نبود، یا نماینده‌ای از آن نبود.» از آنجایی که این حادثه پس از بازی رخ داد، صلاحیت قضایی مربوط به آن است. دست مقامات محلی است، و ما به طور کامل با روند آنها همکاری می کنیم. برای احترام به این روند، تا زمانی که کامل نشود، اظهار نظر بیشتری نمی کنیم.»

در طول صف دست دادن، شوتس ایستاد تا چیزی به برت بگوید. آن دو با هم صحبت کردند و وقتی برت رفت، شوتس دستش را دراز کرد و ضربه ای به سر او زد. برت قبل از اینکه به او کمک شود و با قدرت خودش از زمین خارج شود، چند لحظه روی زمین بود.