“بگذار یا خفه شو”

مورفی که مذاکرات کنترل اسلحه در سنا را رهبری می‌کند، گفت دموکرات‌ها در حال «بحث‌های بسیار واقعی» با جمهوری‌خواهان هستند تا «تلاش کنند لایحه‌ای تهیه کنند که تفاوت ایجاد کند».

یک دهه از یک مرد مسلح می گذرد 20 کودک و شش معلم را کشت در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون – در ایالت کانکتیکات زادگاه مورفی و بلومنتال.

مورفی در حالی که ده ها دانش آموز دبیرستانی و کالج در پس زمینه او جلیقه های ضد گلوله پوشیده بودند، به جمعیت گفت: «این کشور نمی تواند نگاهش را به عقب بیندازد، زیرا مدارس و محله های ما به کشتزار تبدیل شده اند.»

سناتور ریچارد بلومنتال (D-Conn.) در یک کنفرانس گفت: «به سنای ایالات متحده: نگاه نکنید. تظاهرات دوشنبه در خارج از ساختمان کنگره، سازماندهی شده توسط Students Demand Action.

به جمهوری خواهان، اجازه دهید خیلی رک و پوست کنده باشم: ما در یک لحظه قرار داریم یا سکوت می کنیم. ما باید اقدام کنیم.» این قانونگذار افزود که او و کریس مورفی، سناتور دموکرات کانکتیکات در حال مذاکره در کنگره برای تصویب اقدامات ایمنی اسلحه دو حزبی بوده اند.

تجمع و تلاش مجدد قانونگذاران برای تصویب قانون ضد خشونت با اسلحه دنبال کن تیراندازی مرگبار در مدرسه در Uvaldeدر تگزاس، 21 نفر از جمله 19 کودک 10 و 11 ساله کشته شدند. آن تیراندازی تنها 10 روز پس از یک برتری گرایان سفیدپوست 10 سیاهپوست را در یک سوپرمارکت تیراندازی کرد و کشت در بوفالو و در آخر هفته، حداقل سه نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند تیراندازی در فیلادلفیا.

آد اوسادولور، دانش آموزی که به عنوان آفریقایی لاتین شناخته می شود، در این تجمع گفت که شدیداً تحت تأثیر تیراندازی های اخیر در Uvalde، یک جامعه عمدتاً لاتین تبار، و بوفالو قرار گرفته است که سیاه پوستان را هدف قرار می دهد.

سناتور کوری بوکر (DN.J.) در تظاهرات روز دوشنبه گفت که “سالهای زیادی است که این بحران در دستور کار واشنگتن قرار نگرفته است.”

زن جوان گفت: «نسل ما باید با آسیب های ناشی از خشونت اسلحه زندگی کند. اگر هر روز زنده از مدرسه بیرون بیاییم، نباید نگران باشیم.»

وی افزود: ما ملتی هستیم که به زندگی، آزادی و جستجوی خوشبختی اعتقاد داریم. وقتی می ترسید کنیسه یا کلیسا یا مسجد یا خواربار فروشی شما تبدیل به کشتارگاه شود، نمی توانید آزادی داشته باشید.

روز یکشنبه مورفی گفت که این کار را خواهد کرد “هیچ وقت به این جدیت در مذاکرات نبوده است” در مورد تغییر قوانین اسلحه در ایالات متحده، اما اشاره کرد که مطمئن نیست که آنها بتوانند حمایت کافی از جمهوری خواهان را برای کسب 60 رای لازم برای افزایش حداقل سن برای خرید یک تفنگ نیمه اتوماتیک به 21 سال به دست آورند.

مورفی گفت: «باید نگران این باشید که آیا می‌خواهید از مدرسه به خانه برگردید یا نه. “هیچ کودک دیگری در دنیا وقتی وارد مدرسه می شود به جز این کشور مجبور نیست به این موضوع فکر کند.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link

اقداماتی که قانونگذاران دموکرات بر آن فشار می‌آورند، بررسی‌های پیشینه را گسترش می‌دهد و به تصویب ایالت‌ها کمک می‌کند قوانین پرچم قرمز و در طرح های محلی ضد خشونت با اسلحه سرمایه گذاری کنید.

قانونگذاران دموکرات در یک گردهمایی با فعالان جوان ضد خشونت با اسلحه صحبت کردند و از همکاران جمهوریخواه خود در کنگره خواستند قانون ایمنی اسلحه را تصویب کنند.