بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-خرید بک لینک گلدلینک

آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. به همین جهت آقای ب برای سئو سایتش از بک لینک استفاده می کند. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید.

تمامی کسب و کارها همواره یک سرمایه اولیه، برای کار کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ خود داشته اند. حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد.

بدون شک از میان انبوه این کامنت‌ها، بک‌لینک‌های معتبری نیز ایجاد خواهد شد. در مجموع استفاده از این نرم‌افزارهای بک‌لینک گیر نه تنها ضرری ندارد بلکه می‌تواند در راستای ارتقا سئوی سایت شما مؤثر عمل کند. با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید. سعی کنید عبارتی انتخاب کنید که مخاطبین وبسایت برای کلیک ترغیب شوند و در عین حال به سئوی سایت نیز کمک کند. وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند.

به این وب سایت مراجعه کرده و سپس روی گزینه Start writing کلیک کرده و محتوای خودتان را در سایت درج کرده و به وب سایتتان لینک دهید و در نهایت بر روی Publish کلیک کنید. کافی است ابتدا وارد سایت شده و در یکی از صفحات داخلی لینک سایت خود را به صورت کامنت در انتهای مطلب درج کنید. به صورت کامنت درون صفحات داخلی سایت می توانید کلمه کلیدی خود را با لینک موردنظرتان به صورت تگ a ارسال کنید. در سایت ثبت نام کرده و در بخش امضا کلمه کلیدی را به وب سایت خودتان لینک کنید.

متنی که به آن لینک می‌شود موسوم به «Anchor Text» است و نسبت به بخش دیگر متن، متمایز است. به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست اما نکته مهمی که باید در نظر بگیریم این است که این بک‌لینک باید شامل کلمه کلیدی هدف نیز باشد. ببینید شما برای هر بخشی از سایتتون که قصد دارید افزایش رنک داشته باشه، باید بک لینک بسازید. باید تعداد بک لینک های سایت های برتر کلمه کلیدی مدنظر رو با ابزارهای متعدد شناسایی کنید و بعدش هم به همون میزان و با همون کیفیت، بسازید.

به طور مثال، اگر مطلبی در رابطه با بازاریابی آنلاین تهیه کرده‌ایم، عبارتی که در سایت دیگر به آن لینک می‌شود نیز باید شامل کلمه کلیدی هدف یعنی «بازاریابی آنلاین» باشد. مطالعات نشان می‌دهند که هرقدر درصد تطابق متن لینک شده با کلمه کلیدی و همچنین متن اطراف لینک بیشتر باشد، رتبه سایت نیز بهتر خواهد بود. یا خارجی (شبکه‌های اجتماعی، نقد و نظرات آنلاین، خدمات مشتریان و موارد مشابه) به عنوان مکمل بک لینک می‌تواند باعث پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کار شما شود. یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام می‌گیرند.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-خرید بک لینک گلدلینک