«بوی تعفن شدید» که از آپارتمان نوساز در کره جنوبی می آید، مدفوع انسان در دیوارها است.

یکی از مسئولان شرکت ساختمانی اعلام کرد که در نظر داریم در اسرع وقت خسارت خسارت دیدگان را جبران کنند.

اهالی اعلام کردند که عذرخواهی مناسبی دریافت نکرده اند و هنوز به درخواست هایشان برای تعویض سقف و دیوارها پاسخی داده نشده است. همچنین به آنها گفته شد که با یک شرکت حرفه ای تماس بگیرند تا کار بو زدایی انجام شود.

از این محتوا لذت می برید؟ بیشتر بخوانید از NextShark!

یکی از ساکنان یک ساختمان آپارتمانی جدید در کره جنوبی متوجه بویی شد که از کمد اتاق خواب اصلی خود می آمد که به طور فزاینده ای بدتر می شد و بعداً سه کیسه مدفوع انسان را کشف کرد که در فضایی در سقف پنهان شده بودند.

مقامات بر این باورند که کارگران ساختمانی کیسه های پر از زباله های خود را در حین اتمام کار داخلی آپارتمان رها کرده اند.

به محض اینکه کارمندان شرکت ساختمانی چراغ سقف را برداشتند، بوی تند اتاق را از آن سوراخ پر کرد. آنها حتی نمی توانستند از شواهد فیلم بگیرند یا عکس بگیرند [due to the stench] و در اسرع وقت با کیسه ها رفت یونهاپ نیوز.

بیشتر از NextShark: صدها آسیایی آمریکایی پس از آخرین حمله ضد آسیایی برای اسپری فلفل در شهر نیویورک صف کشیدند.

تصویر ویژه: یونهاپ نیوز

در 29 می، ساکنین درخواست بازرسی کردند. در 2 ژوئیه، یکی از مقامات شرکت ساختمانی قسمت های مختلف خانه از جمله لوله کشی، کف، دیوارها و سقف را بازرسی کرد. در تحقیقات انجام شده، سه کیسه پلاستیکی مملو از مدفوع انسان که در فضایی در سقف کمد اتاق خواب اصلی پنهان شده بودند، کشف شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس نیویورک تحقیقات جنایت ناشی از نفرت را در مورد مرد ناشناسی که به یک زن آسیایی تف و توهین نژادی پرتاب کرد آغاز کرد.

مردی که در همسایگی زندگی می کرد نیز اظهار داشت که بویی از کمد به مشام می رسد و همسرش که پنج ماهه باردار است به دلیل بوی تعفن دچار سردرد شد.

این ساختمان آپارتمانی که در هواسونگ، استان گیونگگی قرار دارد، به تازگی ساخته شده بود. هنگامی که ساکنان جدید شروع به نقل مکان کردند، یکی متوجه “بوی شدید” شد. از دیوارها می آید از کمد اتاق خواب اصلی ساکنی که در ماه مه به آپارتمان نقل مکان کرد، اظهار داشت که با گرمتر شدن هوا، بو قوی تر می شود.

کیوتو جدیدترین شهر ژاپنی است که مشارکت همجنس گرایان را به رسمیت می شناسد



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدیر عامل هیوستون تگزاس به دلیل اظهار نظر “ویروس چین” در مسابقات گلف خیریه تیمی عذرخواهی کرد

17 روز از کشف کیسه می گذرد، اما شرکت ساختمانی می گوید که برداشتن کاغذ دیواری و سقف، استریل کردن آن و پاشیدن مایع شوینده یک عملیات بو زدایی است. این کار انجام شده است، اما من مطمئن نیستم که شرکت ساختمانی چگونه این کار را انجام داده است، زیرا بوی آن هنوز آنقدر قوی است که باعث سردرد من می شود.