بوش برای حل و فصل قرارداد با گیبس و تویوتا نگران است


LONG POND، Pa. (AP) – کایل بوش یک چوگان زرد رنگ M&M را روی پیراهن دیگری کشید تا به روی صحنه برود تا یک پیروزی بیشتر را به عنوان مالک تیم در سری کامیون های نسکار جشن بگیرد.

او مشتاق تغییر مد – به شکل کالاهای حامی جدید – برای سال 2023 است.

بوش آخرین ماه‌هایش را می‌گذراند که لباس‌های M&M را می‌پوشد تا اینکه پیراهن مانند لفاف قدیمی Snickers به ​​کناری پرت شود. انتظار برای یک قرارداد جدید با جو گیبس ریسینگ به Pocono Raceway کشیده شد و قهرمان دو دوره جام به نظر به حل قرارداد نزدیکتر نشد.

M&M Mars که از زمان پیوستن بوش به سازمان گیبس در سال 2008 حمایت مالی خود را برعهده داشت، در پایان فصل از نسکار خارج می شود. Busch، JGR و Toyota مانند یک لقمه در برخی از M&Mهای ترد، احساس سختی می کنند.

بوش شنبه گفت: «همه ما تا جایی که می توانیم سخت کار می کنیم، بدیهی است که هدف تغییر نکرده است. و این هدف این است که بتوانم با تویوتا در مسابقات جو گیبس ریسینگ ادامه دهم و این شانس را داشته باشم که به رقابت برای پیروزی و رقابت برای قهرمانی ادامه دهم.

بوش به لطف علائم در اطراف پیست، نمی‌توانست آنچه را که در پایان فصل از دست می‌داد نادیده بگیرد. بله، تویوتای شماره 18 او دارای طرح رنگ آشنای آب نباتی است، اما مسابقه جام یکشنبه M&M’s Fan Appreciation 400 نام دارد و لوگوی آن جایگاه پرچم را به خود اختصاص داده است. دفاتر Mars Wrigley و کارخانه آن در Hackettstown، نیوجرسی، کمتر از یک ساعت رانندگی در شرق از Pocono Raceway فاصله دارند.

Busch همچنین باید نگران آینده KBM باشد، یک برنامه فوق العاده موفق سری کامیون که از یک دفتر مرکزی شرکتی 77000 فوت مربعی در مورسویل، کارولینای شمالی خارج شده است.

“این خیلی روی من سنگینی می کند. بوش گفت: ما 50 کارمند داریم، در KBM. برای من مهم است که همه آنها و همه خانواده‌ها و چیزهایشان را در ذهن داشته باشم تا مطمئن شوم کاری انجام می‌دهیم که همه آن‌ها ادامه داشته باشد. این موضوع مورد بحث من است که آن را تا جایی که می توانیم حفظ کنیم و آن مکان را شکوفا کنیم.»

گیبس آخر هفته گذشته در نیوهمپشایر موتور اسپید وی، مذاکرات قرارداد را تاسف بار به نظر می‌رساند و می‌گوید: «در این مرحله از اینکه نتوانسته‌ایم آن را به پایان برسانیم شگفت‌زده هستم.» خوش بینی تویوتا نیز ناپدید شده است. دیوید ویلسون، رئیس TRD، این هفته به NBC Sports گفت: “در حال حاضر در وضعیت بدی هستیم” و برنامه های اضطراری نامشخصی در نظر گرفته شده بود.

استیو فلپس، رئیس نسکار، گفت که لزوماً برای او مشکلی نیست که در اواخر فصل، یکی از رانندگان بزرگ در این ورزش نمی‌تواند حمایت مالی را دریافت کند که تیم‌ها را با حقوق و دستمزد بزرگی که به طور عمده برای فعالیت نیاز دارند، دریافت کند.

او گفت: «ما بدیهی است که ما کایل را در ماشین مسابقه می‌خواهیم. ما می‌خواهیم کایل در جو گیبز ریسینگ بماند تا جایی که کایل و مربی و سازمان بتوانند آن را بفهمند. او استعداد فوق‌العاده‌ای است، بدیهی است که تالار مشاهیر اولین رای‌گیری است. ما می‌خواهیم کایل برای یک دهه دیگر یا هر چقدر که بخواهد در نسکار مسابقه دهد، حضور داشته باشد.»

بوش 37 ساله دارای 222 پیروزی در سه سری ملی نسکار است و تنها راننده فعال جام با چندین قهرمانی است. بوش فقط یک برد در این فصل به دست آورده است که باعث شد در بازی پوکونو در پلی آف حضور پیدا کند.

بوش گفت: «بهترین چیز در حال حاضر این است که بیرون برویم و به همه نشان دهیم که هنوز هم می‌توانی این کار را انجام بدهی، هنوز هم می‌توانی برنده شوی، که هنوز می‌توانی رقابتی باشی».

در همین حال، برادر بزرگتر کورت، قهرمان جام 2004، همچنان ادامه می دهد نکات رها کردن که فصل آینده در 23XI Racing آخرین فصل او در نسکار خواهد بود. کرت بوش، با این حال، شنبه گفت: “هنوز برنامه بازی واقعی وجود ندارد” در مورد زمان بازنشستگی او.

___

مسابقات اتومبیل رانی AP بیشتر: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع