به گفته همکاران، دکتر آنتونی فائوچی فقط بیماری های عفونی را درمان نکرد. او 50 سال به مردم خدمت کرد.

دیوید روبنشتاین، رئیس شرکت سهامی خصوصی Carlyle Group و رئیس سابق هیئت امنای دانشگاه دوک، گفت: افرادی که علم را می‌دانند، مدت‌ها قبل از همه‌گیری COIVD-19 تحت تأثیر سابقه فائوسی قرار گرفتند.

دکتر مارک سیگل: دکتر آنتونی فائوچی می‌داند که «دشمنان زیادی» ساخته است. در اینجا چیزی است که من در مورد او می دانم.

در این عکس فایل در تاریخ 12 فوریه 1996، دکتر آنتونی فائوچی در طی یک کنفرانس خبری با اشاره به طرحی برای تسریع در جستجوی واکسن ایدز از طریق مشارکت با شرکت‌های دارویی اقدام می‌کند.

فائوسی، رئیس قدیمی آزمایشگاه تنظیم ایمنی NIAID، یکی از محققانی است که اغلب در مقالات تحقیقاتی دانشگاهی پزشکی مورد استناد قرار گرفته است، که بیش از 1400 مقاله علمی را تالیف، تالیف یا ویرایش کرده است.

فائوچی در کارگروه کروناویروس دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا خدمت می کرد و اغلب در کنفرانس های مطبوعاتی تلویزیونی در سال 2020 که تعطیلی، فاصله گذاری اجتماعی، پوشیدن ماسک و آزمایش های مکرر با هدف کاهش سرعت گسترش کووید-19 انجام می شد، نمایش داده می شد.

فائوچی به دلیل کووید-19 با فشار و حملات شدید سیاسی از جمله تهدیدهای متعدد به مرگ مواجه شد.

دکتر آنتونی فائوچی قصد دارد تا پایان سال بازنشسته شود.

تد کروز، سناتور تگزاس، در توییتی نوشت: «در ژانویه، کنگره جمهوریخواهان باید فائوچی را به طور کامل به خاطر عدم صداقت، فساد، سوء استفاده از قدرت و دروغ‌های متعدد تحت سوگند، مسئول بداند. هرگز در تاریخ کشور ما یک بوروکرات متکبر زندگی افراد بیشتری را ویران نکرده است.»

فائوسی از زمان کشف اچ آی وی/ایدز در سال 1981، یکی از محققین کلیدی بوده و در مورد چگونگی تخریب سیستم دفاعی بدن توسط این بیماری و چگونگی توسعه روش های درمانی و ابزارهای پیشگیری مطالعه می کند. او به عنوان معمار طرح اضطراری رئیس جمهور برای کمک به ایدز، که در سال 2003 در زمان دولت جورج دبلیو بوش راه اندازی شد، خدمت کرد. فریدن گفت که تا به امروز، این طرح نزدیک به 110 میلیارد دلار به درمان و پیشگیری کمک کرده است، حمایت دو حزبی را به دست آورده و میلیون‌ها نوزاد را از ابتلا به HIV محافظت کرده است، چیزی که “احتمالا بهترین چیز برای دیپلماسی آمریکایی” در دو نسل گذشته بوده است. .

در حالی که جامعه علمی، پزشکی و بهداشت عمومی بیش از 50 سال خدمت عمومی فائوچی را ستودند، او از زمان رونالد ریگان به عنوان مشاور علمی برای هر رئیس جمهور ایالات متحده ایفای نقش می کرد، او مورد توهین و حمله بسیاری از جمهوری خواهان قرار گرفت.

چه زمانی باید تقویت کننده کووید را دریافت کنم؟ آزمایش های آنتی بادی نسل بعدی می تواند کمک کننده باشد.

دریاسالار برت گیروآر، که بر تلاش‌های دولت ترامپ برای آزمایش کووید-19 نظارت داشت و با فائوچی در کارگروه کاخ سفید خدمت می‌کرد، با برخی توصیه‌های فائوچی مخالفت کرد، اما گفت فائوچی همیشه محترم و حرفه‌ای بود.

رفتار آرام و ارائه‌های سنجیده فائوچی به ویژه در دو سال اول همه‌گیری، زمانی که اطلاعات نادرست شایع بود، مهم بود. بسیاری از جمهوری خواهان، از جمله ترامپ، با فائوچی درگیر شدند و کمتر از مداخلات مبتنی بر علم حمایت کردند.

مقامات می گویند که در ماه دسامبر، مردی در آیووا در حالی که مقامات می گویند که او در مسیر خود از کالیفرنیا به واشنگتن دی سی بود، یک تفنگ تهاجمی و مهمات حمل می کرد و لیستی از ضربات شامل بایدن و فائوچی داشت.

دکتر جروم آدامز: “او به طرق مختلف در میانه جنگ بیرون می رود”

Ken Alltucker، Elizabeth Weise و Dinah Voyles Pulver در تیم بهداشت، علم و آب و هوا USA TODAY هستند. می توان از طریق ایمیل در [email protected] به آنها دسترسی داشت. [email protected] و [email protected]، یا در توییتر به آدرس @kalltucker، @eweise و @dinahvp.

شافنر گفت: «در طول یک دوره بحران فوق‌العاده، او دقت، استحکام و دیپلماسی زیادی از خود نشان داد. او مجبور بود با یک رهبری سیاسی تعامل داشته باشد که درک مبانی علمی همه‌گیری را دشوار می‌دانست، و در نتیجه توصیه‌کردن به مشکل را داشت. و اجرای یک پاسخ بهداشت عمومی.”

او گفت: «تونی ستاره راهنمای ما در همه این‌ها بود، و الگوبرداری از آنچه بسیاری از ما به صورت محلی در جوامع خود در تلاش برای آموزش و اجرای اقدامات بهداشت عمومی انجام دادیم.»

زمانی که فریدن در زمان دولت اوباما مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری را هدایت کرد و آژانس به دلیل مدیریت ویروس ابولا مورد انتقاد قرار گرفت، فائوچی از آژانس رقیب دفاع کرد.

یک شراکت ناخوشایند: جدول زمانی روابط رئیس جمهور دونالد ترامپ و دکتر آنتونی فائوچی.

فائوچی در طول همه‌گیری کووید-19 با تی‌شرت‌ها، عروسک‌های قلاب‌دار و لیوان‌های قهوه که شبیه او را در یک دوره سخت و اغلب ترسناک جوانه می‌زند، به یک نام آشنا تبدیل شد. کار او باعث ستایش جامعه بهداشت عمومی و حملات منتقدان و مخالفان سیاسی در کشوری شد که به شدت بر سر نحوه مقابله با ویروسی که در هر قرن یک بار اتفاق می‌افتد که بیش از 1 میلیون آمریکایی را کشته و زندگی روزمره را مختل کرده است، اختلاف نظر داشت.

دکتر آنتونی فائوچی قصد دارد تا پایان سال بازنشسته شود.

در حالی که ترامپ درمان‌های غیرمبتنی بر شواهد مانند هیدروکسی کلروکین را تبلیغ می‌کرد، فائوچی اغلب با ظهور درمان‌های جدید با آخرین شواهد علمی مقابله می‌کرد.

“امیدوارم با گذشت زمان مردم بتوانند در مورد خدمات دکتر فائوچی به این کشور فکر کنند، حتی اگر با کارهایی که او در طول کووید انجام داد موافق نباشند، بتوانند از کمک های او در طول 50 سال خدمات فدرال برای علم و سلامت قدردانی کنند. ”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: چگونه “خدمت دکتر آنتونی فائوچی به این کشور” به یادگار خواهد ماند.



منبع

کار بخش او در پیشگیری، تشخیص و درمان جریانی از بیماری‌های عفونی در حال توسعه – از جمله ابولا، دنگی، نیل غربی و زیکا – اما هیچ یک از تأثیرات یا منافع عمومی فراگیرتر از HIV/AIDS و COVID-19 نیست.

فائوچی در سال 1968 به مؤسسه ملی بهداشت پیوست، از سال 1984 بخش انستیتو ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آن را رهبری کرد و به عنوان مشاور هفت رئیس جمهور گذشته و دولت‌های آنها خدمت کرده است.

ژیرویر، دستیار سابق وزیر بهداشت گفت: «من هرگز ندیدم تونی، حتی در خلوت، به رئیس جمهور (ترامپ) بی احترامی کند. و فرصت های زیادی وجود داشت که او می توانست داشته باشد.”

در عرض چند هفته پس از ظهور ویروس در چین و محققان در آنجا توالی ژنتیکی آن را به اشتراک گذاشتند، NIH و بخش Fauci در ژانویه 2020 کمک‌هایی را به داروسازان صادر کردند که منجر به توسعه واکسن‌هایی شد که به سراسر جهان ارسال شد.

ردیابی توزیع واکسن کووید-19 بر اساس ایالت: چند نفر در ایالات متحده واکسینه شده اند؟

دکتر ویلیام شافنر، متخصص بیماری‌های عفونی در دانشکده پزشکی دانشگاه وندربیلت در نشویل، تنسی، گفت: رهبری و ارتباطات فائوچی همیشه «مبتنی بر علم، مهربان، فوق‌العاده روشن و با دیپلماسی عالی ارائه شده است».

دکتر آنتونی فائوچی، که به‌عنوان تاثیرگذارترین صدای کشور در طول همه‌گیری کووید-19 ظاهر شد، در طول 54 سال زندگی حرفه‌ای خود در حوزه سلامت عمومی، با وجود حملات شدید سیاسی، همچنان بر پیشگیری و درمان مرگبارترین ویروس‌های جهان متمرکز بود.

اینگونه است که همکاران و سایر متخصصان بهداشت دوران تصدی او را به عنوان برترین پزشک بیماری های عفونی کشور به یاد خواهند آورد.

کار او به عنوان مشاور ارشد پزشکی جو بایدن ادامه یافته است.

در این عکس فایل در تاریخ 12 فوریه 1996، دکتر آنتونی فائوچی در طی یک کنفرانس خبری با اشاره به طرحی برای تسریع در جستجوی واکسن ایدز از طریق مشارکت با شرکت‌های دارویی اقدام می‌کند.

دکتر تام فریدن، مدیر سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها که اکنون سرپرستی گروهی به نام را بر عهده دارد، گفت: «متاسفانه او قربانی قطب‌گرایی و حزب‌گرایی فزاینده‌ای است که واکنش COVID در ایالات متحده را آلوده کرده است. برای نجات جانها تصمیم بگیرید.

COVID-19 چگونه بر من تأثیر می گذارد؟ به‌روزرسانی با خبرنامه رایگان USA TODAY Coronavirus Watch را از دست ندهید.

همه‌گیری تمام نشده است: کارشناسان می گویند ایالات متحده در “فلات وحشتناک” مرگ و میر ناشی از COVID-19 گیر کرده است. در اینجا دلیل آن است.

بایدن در بیانیه کاخ سفید روز دوشنبه گفت: «به دلیل کمک های فراوان دکتر فائوچی به سلامت عمومی، زندگی در ایالات متحده و سراسر جهان نجات یافته است. در حالی که او سمت خود را در دولت ایالات متحده ترک می کند، من می دانم که مردم آمریکا و کل جهان همچنان از تخصص دکتر فائوچی در هر کاری که او انجام دهد، بهره مند خواهند شد.»

دکتر آنتونی فائوچی، در طول سالها: از NIH تا مشاور ریاست جمهوری

روبنشتاین گفت: «وقتی تاریخ نوشته شود، او یکی از برجسته‌ترین افراد در تاریخ تلاش‌های کشورمان برای مقابله با بیماری‌های عفونی مانند اچ‌آی‌وی و کووید محسوب می‌شود.» او تأثیر بسیار زیادی داشت زیرا شجاع بود و مایل بود در مقابل افرادی که سعی می‌کردند چیزهایی بگویند که از نظر سیاسی محبوب هستند اما مبتنی بر علم نیستند بایستد.»

جمهوری خواهان در توییتر انتقاد کردند: “او همه چیز را برای مدت طولانی اشتباه کرد!”

سناتور رند پل از کنتاکی به ویژه پر سر و صدا بود. در مبادلات متعدد در طول جلسات کنگره، پل به اشتباه ادعا کرد که فائوچی به طور نامناسب پولی از سازندگان واکسن دریافت کرده است، اظهارات فائوچی در مورد واکسن‌های کووید-19 را به اشتباه توصیف کرده و او را به دروغگویی در مورد منشاء ویروس متهم کرده است.

دکتر جروم آدامز، جراح عمومی در دوران ترامپ و اکنون مدیر عدالت سلامت در دانشگاه پردو، با فائوچی در گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید خدمت می‌کرد. او از مکالمه روز دوشنبه در توییتر ناراحت شد.

فائوچی 81 ساله روز دوشنبه اعلام کرد که در ماه دسامبر از سمت مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن از سمت خود کناره گیری می کند. او گفت که بازنشسته نمی شود و “مرحله بعدی حرفه ام را در حالی که هنوز انرژی و اشتیاق زیادی برای رشته ام دارم” دنبال خواهد کرد.

آدامز گفت: “متاسفانه او از بسیاری جهات در میانه جنگ بیرون می رود، یک جنگ سیاسی، یک جنگ علیه ویروس و یک جنگ واقعاً برای روح کشور ما.” قابل توجه است که می توانید در توییتر پیامی بفرستید و با تشکر از دکتر فائوچی و واقعاً نفرت انگیزترین نظرات را دریافت کنید، این که این مرد 81 ساله که 50 سال به مردم خدمت کرده است، چیزهای وحشتناکی درباره او گفته است.

روز دوشنبه، دونالد ترامپ جونیور در توییتی نوشت: «دکتر. آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده که به نظر می رسد از زمان شیوع ایدز در مورد همه چیز اشتباه کرده است، می گوید که تا پایان سال بازنشسته خواهد شد تا احتمالاً توسط یک خانه تحت کنترل GOP در مورد اینکه چگونه همه چیز را برای این همه اشتباه انجام داده است، بازنشسته نخواهد شد. طولانی!»

فریدن گفت: «ما در داخل و خارج به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گرفتیم. او از ما دفاع کرد و من نمی‌توانم کاملاً بیان کنم که چقدر غیرعادی است که یک رهبر در یک آژانس از آژانس دیگر دفاع کند. این با رفتار اکثر مردم تفاوت دارد.

شافنر گفت که رهبری روشنفکر فائوچی برای جامعه بهداشت عمومی که خود را تحت فشار و گاه حملات باورنکردنی می‌دید حیاتی بود.