به گفته فدرال رزرو، الیزابت هولمز پس از محکومیت با یک بلیت یک طرفه به مکزیک “فرار” کرد.

به عنوان شواهدی از آنچه آنها به عنوان “تلاش او برای فرار از کشور بلافاصله پس از محکومیتش” توصیف کردند، دادستان ها بلیت هواپیمایی را که هولمز برای 26 ژانویه 2022 رزرو کرده بود، بدون هیچ گونه تاریخ بازگشت برنامه ریزی شده، برجسته کردند.

هولمز که باردار است قرار نیست تا 27 آوریل به زندان مراجعه کند. وکلای او بلافاصله به درخواست اظهارنظر در روز جمعه پاسخ ندادند.

بیشتر در این مورد



منبع

«دولت پیش بینی می کند [Holmes] در پاسخ متذکر خواهد شد که او در واقع طبق برنامه کشور را ترک نکرده است – اما به سختی می توان با قطعیت دانست که چه چیزی [Holmes] اگر دولت مداخله نمی کرد، این کار را انجام می داد.»

وید در این ایمیل نوشت: “امید این بود که حکم متفاوت باشد و خانم هولمز بتواند برای شرکت در عروسی دوستان نزدیک در مکزیک به این سفر برود.” “با توجه به این حکم، او قصد ندارد سفر را انجام دهد – و بنابراین اطلاعیه ای ارائه نکرد، به دنبال مجوز یا درخواست دسترسی به پاسپورت خود (که دولت در اختیار دارد) برای این سفر.”

آنها از تیم دفاعی او شکایت کردند که او به آنها یا دادگاه در مورد سفر اطلاع نداده است، که شرایط وثیقه او را نقض می کند، و پیشنهاد کردند که ممکن است سفر را با قاضی مطرح کنند تا وثیقه او را به کلی لغو کنند.

دادستان ها گفتند که شوهر هلمز، بیلی هولمز، همچنان به این سفر رفته بود، تقریباً شش هفته به ایالات متحده بازنگشت و این کار را از آفریقای جنوبی و نه مکزیک انجام داد.

الیزابت هولمز برای جلسه صدور حکم در 18 نوامبر 2022 در سن خوزه، کالیفرنیا وارد دادگاه فدرال می شود.

الیزابت هولمز برای جلسه صدور حکم در 18 نوامبر 2022 در سن خوزه، کالیفرنیا وارد دادگاه فدرال می شود.

امی آزبورن / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

در یک تبادل ایمیل لنس وید، وکیل مدافع هولمز که به عنوان مدرک ارائه شد، گفت که این سفر قبل از محکومیت او رزرو شده بود، اما تیم او را مجبور به لغو پرواز خواهد کرد.

خبر بلیط هواپیما که هولمز بنا به درخواست دادستان آن را لغو کرد، روز پنجشنبه در یک روز فاش شد بایگانی جدید از دولت هولمز به دنبال این بوده است که تا پایان درخواست تجدیدنظر علیه محکومیت خود خارج از زندان بماند بیش از 11 سال زندان، اما دادستان ها می گویند که او یک خطر فرار است.

کمتر از سه هفته پس از او در ژانویه 2022 محکوم شد الیزابت هلمز به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران در مورد فناوری آزمایش خون خود، خود را آماده می کرد تا یک پرواز یک طرفه به مکزیک را سوار شود – یعنی تا زمانی که دادستان های فدرال از این سفر مطلع شدند و از وکلای مدافع او خواستند که سفر را لغو کند.

انگیزه فرار هرگز بالاتر نبوده است [Holmes] دادستان ها در پرونده خود نوشتند که ابزار لازم برای عمل به این انگیزه را دارد.