به گفته دادستانی، جورج سانتوس، نماینده جدید کنگره حزب جمهوری خواه به دلیل دروغ گفتن در طول مبارزات انتخاباتی تحت بازجویی قرار دارد

نماینده سانتوس بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

دانلی با بیان اینکه ساکنان شهرستان ناسائو و سایر بخش‌های ناحیه سوم باید نماینده صادق و پاسخگو در کنگره داشته باشند، افزود: اگر جنایتی در این شهرستان صورت گرفته باشد، آن را تحت پیگرد قانونی قرار خواهیم داد.

جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه جدید از نیویورک در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022.Wade Vandervort / AFP از طریق Getty Images

  • جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه جدید از نیویورک در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس، نوادا در 19 نوامبر 2022.

    دادستان های نیویورک روز چهارشنبه گفتند که در حال تحقیق از جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه جدید کنگره هستند که متهم به دروغگویی در مورد میراث، سابقه شغلی و تحصیلاتش است.

    سانتوس در ماه نوامبر به نمایندگی از منطقه لانگ آیلند که در حال حاضر توسط یک دموکرات تحت کنترل است انتخاب شد، اما تحقیقات نیویورک تایمز نشان داد سانتوس در طول مبارزات انتخاباتی خود ادعاهای نادرستی در مورد سابقه خود داشته است. سانتوس به برخی از اتهامات اعتراف کرد اما اصرار داشت که همچنان قصد دارد در کنگره خدمت کند.

    به گزارش آسوشیتدپرس، آن تی دانلی، یک دادستان جمهوری خواه و منطقه ای در ناسائو، گفت: «ساختارها و تناقضات متعدد مرتبط با سانتوس منتخب کنگره چیزی جز خیره کننده نیست. دفتر DA بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    جورج سانتوس، نماینده منتخب، متهم شد که در طول مبارزات انتخاباتی خود درباره پیشینه خود دروغ گفته است.

  • سانتوس به برخی از جعل ها اعتراف کرد اما گفت که همچنان قصد دارد در کنگره خدمت کند.

  • دادستان منطقه جمهوری خواه در شهرستان ناسائو روز چهارشنبه گفت که آنها تحقیقاتی را آغاز کرده اند.