به نظر می رسد محافظ اندرو تیت که زندگی با او در رومانی را توصیف می کند، با روشی مطابقت دارد که پلیس او را به استفاده از “روش پسر عاشق” متهم می کند.

«بعضی از دختران واقعیت را اشتباه درک کردند و باور کردند [they would] همسر بعدی او باشد.» او در توصیف توهم آنها گفت.

او گفت: «نه تنها می‌توان قربانیان را به دلیل دسترسی گسترده‌تر تأمین کرد، بلکه روش‌های اجبار نیز تغییر کرده است».

محافظ اندرو تیت در مصاحبه ای با بی بی سی توضیح داد که چگونه بسیاری از زنان اطراف او اینفلوئنسر جنجالی را مشاهده کردند.

استانکو به بی‌بی‌سی گفت که «هرگز به اندرو شک نخواهد کرد» و زنانی را که با این اتهامات مطرح شده‌اند «جوان و احمق» خواند.

زیب هنگامی که اوایل ژانویه برای مقاله ای با اینسایدر صحبت کرد، گفت که رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته نقش بزرگی در فعال کردن قاچاقچیان ایفا کرده اند.

اندرو تیت، چپ، و تریستان تیت در 10 ژانویه به دادگاهی در بخارست می‌رسند.دانیل میهایلسکو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

  • بوگدان استانکو گفت که خانه تیت در بخارست مملو از زنانی است که فکر می کردند با او ازدواج خواهند کرد.

  • بوگدان استانکو، که به مدت دو سال در مجتمع تیت در بخارست، رومانی کار کرده است، به این رسانه گفت که زنان اطراف تیت فکر می کردند که با او ازدواج خواهند کرد.

    ویدیناک همچنین به روزنامه رومانیایی Gândul گفت که تیت آن «شخصیت خشونت‌آمیز، بی‌سواد و متجاوز» نیست که تصور می‌شود او باشد، و استدلال کرد که آنچه در رسانه‌های اجتماعی گفته نباید به عنوان مدرکی علیه او استفاده شود.

    آنچه که قبلاً یک کلاهبرداری طولانی مدت بود و در یک دوره زمانی طولانی انجام می شد، اکنون به شکلی بسیار سریعتر از به دام افتادن تبدیل شده است، زیرا قربانیان از طریق باج گیری تهدید می شوند، برای مثال افشای تصاویر مستهجن، و خشونت.»

    اندرو تیت تریستان تیت دستگیر شد

    به عنوان مثال، در وب‌سایت خود که اکنون حذف شده است، او گفت که زنان را وادار می‌کند که عاشق او شوند تا “او هر کاری می‌گویم انجام دهد و سپس او را روی وب‌کم بیاورد تا بتوانیم با هم ثروتمند شویم.”

    استانکو همچنین به بی بی سی گفت که به حمایت از تیت که در زندان به سر می برد در حالی که پلیس رومانی به تحقیق از او ادامه می دهد، ادامه می دهد.

    استانکو، بدون ارائه شواهد خاصی، حدس زد که این می تواند به اتهامات علیه تیت منجر شود.

    راه دیگری برای تفسیر توصیف استانکو از زنان حلقه تیت وجود دارد. باور نادرست شما در رابطه با کسی یکی از ویژگی های رایج نوعی قاچاق انسان است که دادستان های رومانیایی گفته اند تیت از آن استفاده می کرده است.

    تیت آشکارا توضیح داده است که چگونه زنان را برای کسب و کار خود به خدمت گرفته است، با عباراتی که بسیار شبیه به روش پسر عاشق است.

    گول زدن زنان با یک رابطه جعلی بخشی از “روش پسر عاشق” است که مقامات می گویند تیت از آن استفاده می کرد.

در بیانیه مطبوعاتی DIICOT که پس از دستگیری تیت منتشر شد، به روش “پسر عاشق” اشاره شد که عمر زب، شریک ارشد شرکت حقوقی JD Spicer Zeb Solicitors به ​​اینسایدر گفت که در پرونده های قاچاق رایج است.

زیب گفت، این کار با “به دام انداختن قربانیان آسیب پذیر” و “فریب دادن آنها به این باور است که وارد یک رابطه عاشقانه می شوند.”

او گفت: «زمانی که قربانیان اساساً عاشق شدند، سپس به اقدامات استثماری مختلف از جمله قاچاق انسان برای صنعت سکس وادار می‌شوند.

مجتمع اندرو تیت در بخارست
اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

آنها گفتند که او از استراتژی به اصطلاح “پسر عاشق” برای دستکاری زنان برای ایجاد پورن برای تجارت آنلاین خود استفاده کرده است.

آژانس تحقیقات DIICOT رومانی تیت، برادرش تریستان و دو زن رومانیایی را در 29 دسامبر به دلیل تشکیل یک گروه جنایی دستگیر کرد. آنها با اتهامات قاچاق انسان و تجاوز روبرو هستند.

مجتمع اندرو تیت در بخارست.دانیل میهایلسکو/گتی ایماژ

یوگن ویدیناک، وکیل تیت، معتقد است که موکلانش بی گناه هستند، و ادعا می کند که هیچ مدرکی علیه آنها وجود دارد.

محافظ اندرو تیت در مصاحبه ای در حالی که رئیسش در زندان است زندگی در اطرافیانش را توصیف کرد.

  • او به بی‌بی‌سی گفت: «وقتی آنها واقعیت را درک کردند، تبدیل شدن از یک دوست به یک دشمن و بیانیه‌ای به پلیس آسان است.