به فشار جدید ادعایی ARod در میامی نگاهی بیندازید. بالر سابق قطعا یک نوع دارد

بیش از یک سال پس از جدایی عمومی او از جنیفر لوپز، به نظر می رسد.

آیا ARod حرکت کرده است؟

در ماه می، چند هفته پس از جدایی شوک، رودریگز در “دنیایی درد” بود. پدر دو فرزند از زمان پاجت به طور جدی با کسی ارتباط برقرار نکرده است.

الکس رودریگز در حال تماشای پلی آف NBA بین بوستون سلتیکس و میامی هیت یکشنبه در FTX Arena با کاترین پاجت به تصویر کشیده شد. اولین قرار نیست: آنها چند ماه است که با هم دیده شده اند، اولین بار در ژانویه در حال تماشای بازی پلی آف Green Bay Packers در Lambeau Field در ویسکانسین دیده شدند.

پاجت در بازی یکشنبه شب ژست گرفت، اما رودریگز در آن لحظه حضور نداشت. این متخصص تغذیه شباهت بسیار زیادی به مدیسون لکروی دارد، ستاره رئالیتی که ظاهراً باعث ایجاد مشکلاتی بین لوپز و رودریگز شد، قبل از اینکه آنها در نهایت آن را ترک کنند.

این با وضعیت فعلی لوپز فاصله زیادی دارد. ستاره «با من ازدواج کن» اخیراً با بن افلک، نامزد سابقش نامزد کرده است و این زوج قدرتمند در حال حاضر دیوانه‌وار در لس‌آنجلس برای خانواده ترکیبی خود به دنبال خانه هستند.

به گفته Us Weekly، هیچ چیز جدی بین بالر سابق 46 ساله و مدل تناسب اندام 25 ساله اتفاق نمی افتد، اما آنها “شیمی عالی” دارند.

آخرین باری که رودریگز به خاطر اظهار نظری بود که در مورد بزرگ شدن در محله کندال، با نام مستعار “هود”، بیان کرد. و این خیلی خوب پیش نرفت.



Source link

اسم زنگ نمیزنه؟ یک اسکن سریع از اینستاگرام پاجت نشان می دهد که او یک بدنساز آماتور از دالاس است که به عنوان متخصص تغذیه برای ورزشکاران کار می کند.

این دو متعصب ورزش “هنوز عنوانی برای رابطه خود قائل نشده اند و به دوستان خود نمی گویند که رسمی هستند.”