به خدا نگاه کن! ادیسون رائه عکس بیکینی را که «مسخره مسیحیت» می‌دانست حذف کرد

اعضای جامعه مسیحی، ستاره TikTok، ادیسون رائه را به دلیل یک پست رسانه اجتماعی که برخی دارند، به کلیسا بردند در نظر گرفته شده است “مسخره مسیحیت.”

زنی با موهای قهوه‌ای به داخل نانی که چوکر مرواریدی پوشیده و با لباس مشکی لبخند می‌زند.

روز سه‌شنبه، این اینفلوئنسر و بازیگر عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن یک تاپ بیکینی رشته‌ای سفید پوشیده بود که روی آن عبارت «پدر» و در طرف دیگر «پسر» نوشته شده بود. پس از اینکه اعضای جامعه مسیحی رائه را به بی احترامی به دین خود متهم کردند، این تصویر حذف شد.

فالون در آن زمان گفت: «در آخرین نمایشمان قبل از استراحت، کمی با ادیسون رائه کار کردیم، جایی که او هشت رقص ویروسی TikTok را به من آموزش داد، و می‌دانیم که سازندگان آن رقص‌ها شایسته توجه خاص خود هستند.

ادیسون ری به مهمانی اسکار Vanity Fair 2022 در بورلی هیلز می رسد. (ایوان آگوستینی / Invision / AP)

این اولین بار نیست که TikToker معروف در آب داغ فرود می آید. سال گذشته، Rae و Jimmy Fallon به خاطر بخش “Tonight Show” مورد انتقاد قرار گرفتند که در آن این جوان 21 ساله به مجری تلویزیون مجموعه ای از رقص های ویروسی TikTok را آموزش داد. پس از اینکه بسیاری از Rae برای اجرای رقص‌ها بدون اعتبار دادن به طراحان رقص سیاه‌پوست خود دعوت کردند، فالون سازندگان را در “The Tonight Show” دعوت کرد تا حرکات خود را به نمایش بگذارند.

نمایندگان Rae بلافاصله به درخواست تایمز برای اظهار نظر در روز پنجشنبه پاسخ ندادند.

“لطفاً از اینکه ادیسون رای پسر پدرش را پوشیده و بیکینی روح‌القدس را می‌پوشد، گریه می‌کنم که باعث می‌شود از او حمایت کنم مانند… “اوه او مرتکب گناه می‌شود” @JlNSOULNECKMEAT توییت کرد.

“بنابراین در حال حاضر، برخی از سازندگان به من ملحق می شوند تا در مورد اینکه چگونه رقص آنها ویروسی شد صحبت می کنند و سپس خودشان رقص را اجرا می کنند.”

“ادیسون رائه که تثلیث مقدس را مسخره می‌کند باعث می‌شود من او را کمی بیشتر دوست داشته باشم! توییت @gvkkyy.

در توبیخ پست اصلی رائه، @XAVIAERD توییت کرد“تمام چیزی که می خواهم بگویم این است که این مردم به سختی یاد می گیرند که با خدا بازی نکنند. فقط صبر کنید و تماشا کنید.”

این مایو کامل که همکاری بین غول پوشاک ورزشی آدیداس و برند مد Praying است، روی قسمت پایینی آن نوشته شده است: “روح مقدس” – تکمیل ترینیتی مقدس. از آنجایی که او به طور عمومی در مورد واکنش شدید بیکینی اظهار نظر نکرده است، دلایل Rae برای حذف این پست بین او و خدایش است.

دیگران اما مزاحم نبودند با انتخاب لباس شنا Rae و از ستاره “او همه چیز” خواست که “به سخنان کلیسا گوش ندهد.”

“چرا باید اینطور به مسیحیت بی احترامی کنی؟” توییت @DannyBee8801. “شما به هیچ دین دیگری بی احترامی نمی کنید، فقط به مسیحیت؟ و چرا باید آن را ایجاد کنید، @adidas؟ نه اینکه من هرگز طرفدار آدیداس (یا ادیسون رائه) بودم، اما هرگز چیزی از آن نمی خرم. آدیداس.”

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع