به آنها بگویید چگونه زمانی بزرگترین بانک سوئیس، جورج را اداره می کردید.

سانتوس اعتراف کرده است که در مورد دانشگاه رفتن، یهودی بودن و کار در گلدمن ساکس و سیتی گروپ دروغ گفته است.

جان فریچی، قانونگذار سابق دموکرات در مجلس نمایندگان ایلینوی نیز در مورد توییت سانتوس اظهار نظر کرد: نوشتن: “تنها وثیقه ای که باید نگرانش باشید مال خودتان است.”

روز دوشنبه، سانتوس نیز توییت کرد که “دلارهای مالیات دهندگان برای نجات همان موسساتی که به ما رحم نمی کنند استفاده خواهد شد.” اضافه کرد که FDIC نباید “سپرده گذاران بانکی چند میلیونر” را یکپارچه کند.

هم اتاقی سابق سانتوس او را به طراحی کلاهبرداری از کارت اعتباری متهم کرده است. هم اتاقی، گوستاوو ریبیرو ترلها، می گوید که سانتوس به او آموخت که چگونه به طور غیرقانونی اطلاعات کارت اعتباری را به دست آورد.

به آنها بگویید که چگونه زمانی بزرگترین بانک سوئیس، جورج را اداره می کردید. خواندن توییتی که اشاره به این دارد که سانتوس چگونه اعتراف کرده است که در مورد تمجیدهایی که در رزومه خود دریافت کرده است دروغ گفته است.

جورج سانتوس کارشناس مالی و مدیر عامل سابق گلدمن می گوید. یک توییت بخوانید از کریس جکسون، کمیسر سابق بخش در شهرستان لارنس، تنسی.

“آیا تمام وجوهی را که شما و کمپین تان تحت شرایط جعلی و/یا فریبنده دریافت کرده اید، برمی گردانید؟” بخوان یک توییت از استاد دانشگاه ییل، هوارد فورمن.

سانتوس در حال حاضر توسط کمیته اخلاق مجلس در حال بررسی است. کمیته تحقیقاتی را در مورد اینکه آیا سانتوس در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 2022 درگیر فعالیت های غیرقانونی بوده است یا خیر، آیا اظهارات نادرستی در مورد افشای مالی خود ارائه کرده است یا خیر، و آیا او یک کارمند احتمالی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، آغاز کرده است.

سانتوس به نوبه خود از استعفای کرسی خود در کنگره خودداری کرده است. او می گوید که تنها در صورتی این کار را انجام خواهد داد که مردمی که در نیویورک به او رای داده اند، آن را بخواهند.

اما مردم توییتر به سرعت پاسخ‌های کوبنده‌ای دادند و او را به خاطر رسوایی‌های متعددش فراخواندند.

  • جورج سانتوس، نماینده نیویورکتام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    “نقطه قوی توسط جورج سانتوس، رئیس سابق فدرال رزرو،” نوشت کاربر توییتر WallStXYZ.

    جورج سانتوس، نماینده نیویورک در توییتی اعلام کرد که با نجات بانک سیلیکون ولی مخالف است.

  • شرکت بیمه سپرده فدرال روز جمعه پس از یک رکود فاجعه بار بانک سیلیکون ولی کنترل بانک را در دست گرفت. FDIC سپرده ها را تا سقف 250000 دلار به ازای هر سپرده گذار، در هر موسسه بیمه می کند.

    جورج سانتوس، نماینده نیویورک، انفجار بانک سیلیکون ولی را ارزیابی کرد، اما مردم در توییتر به سرعت او را با یک سری پاسخ های کوبنده فراخواندند.

    در یکی از توییت‌ها آمده است: «به آن‌ها بگویید چگونه زمانی بزرگترین بانک سوئیس، جورج را اداره می‌کردید.

  • در زمان انتشار، این توییت 1.5 میلیون بار مشاهده شد.

    سانتوس “من رای نه مطلق برای نجات هر بانک یا شرکتی هستم.” توییت کرد در روز دوشنبه. اشاره سانتوس به اطلاعیه تنظیم‌کننده‌های فدرال بود که به مردم اطمینان می‌داد که سپرده‌گذاران بانک سیلیکون ولی کامل خواهند شد.

    جورج سانتوس، نماینده نیویورک

    هرگز فکر نمی‌کردم زنده باشم تا دموکرات‌هایی را ببینم که از نجات سپرده‌گذاران میلیونر یک بانک حمایت می‌کنند!» سانتوس توییت کرد.

    سخنگوی سانتوس بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر ارسال شده خارج از ساعات کاری عادی پاسخ نداد.

    کاربران توییتر سپس توئیت های سانتوس در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی را با پاسخ های کوبنده پر کردند.