بهترین های آمریکا در جشنواره گلف LIV ترامپ در نیوجرسی – کلی

من دو دهه است که داستان 11 سپتامبر را دنبال می کنم. سفر من با عبور از رودخانه هادسون با یک یدک‌کش در صبح روز 11 سپتامبر 2001 آغاز شد. سپس به مالزی، اسرائیل، کرانه باختری، شهر غزه، واشنگتن دی سی، عراق و پایگاه دریایی ایالات متحده در خلیج گوانتانامو رسید. ، کوبا

برت ایگلسون، رئیس 11 سپتامبر Justice.org با رسانه ها سخنرانی می کند و اعضا و حامیان 9/11 Justice.org گردهمایی را در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر برگزار کردند تا به رسانه ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از LIV Golf سخنرانی کند. مسابقات در حال برگزاری در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022.

اما یادبود داستان کامل را بیان نمی کند. پس از مرگ آن 19 آتش نشان، بیش از 50 کودک باقی مانده بودند که مجبور شدند بدون پدر بزرگ شوند.

دنیس اسکائوسو به همراه 18 مرد دیگر از آتش‌نشانی خود در ماسپث، کوئینز، که مقر دو واحد از زبده‌ترین واحدهای FDNY، شرکت مواد خطرناک 1 و جوخه 288 بود، درگذشت. امروز بنای یادبودی در میدان مجاور به رهگذران می‌گوید که «جوخه 288 / Hazmat 1 بیشترین تلفات آتش نشانان را در میان آتش نشانی های FDNY در حملات 11 سپتامبر داشت.

اما این گلف بازان قصد نداشتند بازیکنان خود را کنار بگذارند و مسابقات LIV را کنار بگذارند. به نظر می‌رسید که آنها با ترامپ هماهنگ‌تر بودند، که علی‌رغم انتقادها درباره ارتباط عربستان سعودی با یازده سپتامبر و سایر موارد نقض حقوق بشر از جمله قتل جمال خاشقجی، ستون‌نویس واشنگتن پست، به گلف بازها گفت: «پول را بگیرید».

گلف بازان هیچ مشکلی در این مورد نمی دیدند. ترامپ هم همینطور. در واقع ترامپ که در سال 2016 فاکس نیوز را مقصر حملات 11 سپتامبر می‌دانست، زمانی که در گرما و رطوبت زمین گلف خود در بدمینستر ایستاده بود و با مقدار نامشخصی از پول نقد سعودی ایستاده بود، نظرش تغییر کرد. وارد امپراتوری تجاری خود شد.

ترامپ در جریان Pro Am.  مسابقات LIV Pro Am رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ و پسرش اریک در حال بازی با داستین جانسون و برایسون دچمبو در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 28 ژوئیه 2022 بود.

بیشتر مایک کلی:ترامپ، LIV Golf سرانجام ارتباطات عربستان را مورد توجه 11 سپتامبر قرار داد – فعلا

تسخیر شده توسط داستان های 11 سپتامبر، و بی وقفه به سمت آنها کشیده شده است

اعضا و حامیان 9/11 Justice.org گردهمایی را در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر برگزار کردند تا به رسانه ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از مسابقات گلف LIV که در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022 برگزار شد، صحبت کنند.

او تنها 4 سال داشت که پدرش، دنیس، یک آتش نشان شهر نیویورک که با همسر و چهار فرزندش در ایستگاه هانتینگتون، لانگ آیلند زندگی می کرد، در زیر آوار برج های دوقلو در منهتن پایین کشته شد. مانند بیش از 1000 نفر از حدود 3000 نفری که در این مرکز تجاری جان باختند، نیروهای امداد هرگز جسد دنیس را شناسایی نکردند. به گفته وب‌سایت Better Angels، تنها چیزی که آن‌ها پیدا کردند، کلاه ایمنی مخدوش شده او بود.

برت ایگلسون، رئیس 11 سپتامبر Justice.org با رسانه ها سخنرانی می کند و اعضا و حامیان 9/11 Justice.org گردهمایی را در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر برگزار کردند تا به رسانه ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از LIV Golf سخنرانی کند. مسابقات در حال برگزاری در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022.

بیشتر مایک کلی:خانواده های 11 سپتامبر با شروع مسابقات LIV عربستان در زمین گلف ترامپ در NJ دوباره اندوهگین می شوند.

ایمیل: [email protected]

و سپس اسکائوسو این سوال را مطرح کرد که اکنون بر سر این اتحاد ناآرام از پول عربستان، گلف حریص و ترامپ ظاهراً بی توجه است، که امپراتوری گلف شکست خورده اش با هجوم پول از سوی همان ملتی که گفته می شود به کشتن پدرش کمک کرده است، تقویت می شود.

اما چیزی که همچنان مرا به این داستان می کشاند – و اغلب آزارم می دهد – افرادی هستند که عزیزانشان را در حملات 11 سپتامبر از دست دادند. در آن سه‌شنبه سپتامبر 2001، هنگامی که دود و خاکستر خورشید طلایی را از بین برد و آسمان بدون ابر را کثیف کرد، فرزندان پدر و مادر خود را از دست دادند، شوهران همسران خود را از دست دادند و همسران شوهران خود را از دست دادند. والدین پسر و دختر خود را از دست دادند. بسیاری از ما دوستان خود را از دست دادیم.

ترامپ در جریان Pro Am. مسابقات LIV Pro Am رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ و پسرش اریک در حال بازی با داستین جانسون و برایسون دچمبو در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 28 ژوئیه 2022 بود.

این بدترین وضعیت آمریکاست. خوشبختانه ما نیز طعم بهترین ها را چشیدیم.

لحظاتی قبل، اسکائوسو خاطرنشان کرد که “پدر من از آن دسته افرادی نبود که بتوان خرید کرد.” و دوباره پیام خود را به سمت ترامپ و گلف بازان خطاب کرد و گفت: «فقط می‌خواهم بدانی که اگر آن روز آنجا بودی، پدرم بدون فکر کردن برای نجات تو می‌دوید.»

در منطقه کلان شهر نیویورک، بسیاری از ما تنها دو درجه از 11 سپتامبر فاصله داشتیم. یا کسی را که می شناختیم از دست دادیم یا کسی را شناختیم که کسی را از دست داد. این تراژدی فقط چیزی نبود که در یک کتاب یا روزنامه با تاریخ دور در مورد آن می خوانیم. مرگ از نزدیک و شخصی بود.

ژولیت اسکائوسو، سمت چپ، از جمله اعضای خانواده و حامیان 9/11Justice.org بود که در گردهمایی در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر شرکت کرد تا به رسانه‌ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از مسابقات گلف LIV که در ترامپ برگزار می‌شود، سخنرانی کند. ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022.

به همین دلیل است که ارزش شنیدن ژولیت اسکائوسو را دارد.

این مقاله در ابتدا در NorthJersey.com منتشر شد: گلف LIV ترامپ و مرگ ایمن الظواهری



منبع

در آن حمله – مرگبارترین حمله تروریستی در تاریخ ایالات متحده – 19 عامل القاعده، سرمست از سخنان الظواهری، چهار هواپیمای مسافربری تجاری را ربودند. عوامل عملیات ابتدا خلبانان و بیشتر مهمانداران هر هواپیمای جت را به قتل رساندند و طبق گزارش ها گلوی آنها را بریدند. سپس، پس از کنترل هواپیماهای جت، دو فروند به آسمان‌خراش‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی نیویورک، دیگری به پنتاگون در ویرجینیای شمالی و چهارمی به مزرعه‌ای در پنسیلوانیا برخورد کردند.

سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و ارتش پیشرفته آن، ایمن الظواهری، رهبر القاعده را که الهیات سیاسی منحرف شده‌ای را که منجر به مأموریت قتل-انتحاری در 11 سپتامبر 2001 ساخته بود، کشتند.

او بهترین آمریکایی است.

در روزهای اخیر ما بهترین‌های آمریکا و بدترین‌ها را دیده‌ایم.

سریع به جلو تا الان. در حالی که مرگ الظواهری در این هفته رضایت موجه و بی‌نظیری را در اکثر کشورهای غیرتروریستی برانگیخت، اما طعنه‌ای را نیز پشت سر گذاشت – بدون ذکر شرم آشکار در اینجا در نیوجرسی.

مایک کلی یک ستون نویس برنده جایزه برای NorthJersey.com و همچنین نویسنده سه کتاب غیرداستانی تحسین شده منتقدان و یک تهیه کننده پادکست و فیلم مستند است. برای دسترسی نامحدود به افکار روشنگر او در مورد نحوه زندگی ما در نیوجرسی، لطفاً اشتراک دیجیتال خود را همین امروز فعال کنید.

“چه مقدار پول لازم است تا به کشور خود پشت کنید؟” اسکائوسو پرسید و افزود: “یا مردم آمریکا؟”

رئیس جمهور سابق ما به خبرنگاران گفت: “خب، هیچ کس به 11 سپتامبر نرسیده است.”

نزدیک به 3000 انسان بی گناه کشته شدند. 19 هواپیماربای که آنها نیز جان خود را از دست دادند، معتقد بودند که اراده خدا را انجام می دهند و در “بهشت” مقام شهید را به دست می آورند. یا اینطور الظواهری به آنها گفته است.

در همین حال، LIV Golf در تختخواب ملی ترامپ

ژولیت اسکائوسو، سمت چپ، از جمله اعضای خانواده و حامیان 9/11Justice.org بود که در گردهمایی در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر شرکت کرد تا به رسانه‌ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از مسابقات گلف LIV که در ترامپ برگزار می‌شود، سخنرانی کند. ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022.

دختر او، جولیت، اکنون 25 سال دارد و در حال تحصیل برای پزشک شدن در دانشکده پزشکی کالج ترینیتی در دوبلین، ایرلند است. او در تابستان به آمریکا بازگشت، او زمانی را برای رانندگی به بدمینستر اختصاص داد تا صدایی از عقل را در میان ابری نامفهوم که به نظر می‌رسد ترامپ و پیروانش را هر زمان که سؤالی درباره حقیقت و اخلاق مطرح می‌شود، در بر می‌گیرد، ارائه دهد.

یکی از آن کودکان ژولیت اسکائوسو است. در میان سیرک اخلاقی که هفته گذشته در نیوجرسی رخ داد، او سؤالات درستی پرسید.

هيچ كس؟ ترامپ ظاهرا هزاران سند اف‌بی‌آی را نخوانده است که انگشت اتهام را به سمت دولت سعودی، به‌ویژه سرویس اطلاعاتی و وزارت امور اسلامی آن نشانه می‌رود، نه به سفارت این کشور در واشنگتن، دی سی. مقامات – از جمله سفیر عربستان سعودی در ایالات متحده در سال 2001 – به نوعی با هواپیماربایان 11 سپتامبر ایفای نقش کردند.

اسکائوسو به سه ده تن دیگر از بازماندگان 11 سپتامبر و بستگان قربانیان در بدمینستر پیوست تا اعتراضی علیه ترامپ و گلف بازان داشته باشند. هنگامی که برای صحبت به بانکی از میکروفون های خبری رفت، پدری را که از دست داده بود تعریف کرد – خلبان و دوستدار حیوانات، که پنکیک میکی موس درست می کرد و از نوار چسب استفاده می کرد تا سرها را دوباره به عروسک های باربی شکسته اش بچسباند.

هنگامی که از آنها پرسیده شد، گلف بازان نسخه خود را از “افکار و دعا” را که ما از طرفداران حقوق اسلحه در هنگام وقوع تیراندازی های دسته جمعی می شنویم، زیر لب زمزمه کردند. گلف بازان گفتند که “دلشان به درد می خورد” به خانواده ها.

بگذارید با بهترین ها شروع کنم.

اعضا و حامیان 9/11 Justice.org گردهمایی را در خارج از کتابخانه کلارنس دیلون در بدمینستر برگزار کردند تا به رسانه ها در مورد مخالفت آنها با حمایت عربستان از مسابقات گلف LIV که در ترامپ ملی در بدمینستر، نیوجرسی در 29 ژوئیه 2022 برگزار شد، صحبت کنند.

در حالی که الظواهری صبح یکشنبه گذشته در کابل، افغانستان بر اثر شلیک موشک از یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی کشته شد، به حدود چهار ده گلف باز حرفه ای در بدمینستر، نیوجرسی – در زمینی متعلق به رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ – مبالغ هنگفتی پرداخت شد. پول برای برپایی یک نمایشگاه گلف در حالی که موسیقی راک وارد آن می شد. پول مسابقات گلف LIV – که شعار آن “گلف، اما بلندتر” است – از عربستان سعودی گرفته شد، که اکنون FBI به این نتیجه رسیده است که همان منبع لجستیکی و لجستیکی بوده است. حمایت مالی از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001.