بهترین لپ تاپ های 20 تا 30 میلیون تومان ایزی بست

به همین دلیل باید در انتخاب دستگاه مورد نظرتان نهایت دقت را به خرید دهید تا از زیان‌های مالی سنگین جلوگیری کنید. برخی مشتریان هستند که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان نیستند؛ زیرا می‌خواهند با پرداخت مبالغ بالاتر به لپ تاپ‌هایی با مشخصات فنی قوی دست پیدا کنند. اگر شما هم جزو همین افراد هستید و به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ بالارده می‌گردید، باید forty میلیون تومان برای خریدتان کنار بگذارید. در این دستگاه، خبری از هارد مکانیکی نبوده و در عوض، سازندگان حافظه حالت جامد با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده‌اند که می‌تواند سرعت کار کردن با سیستم را تا حد زیادی افزایش دهد.

بهترین لپ تاپ های 20 تا 30 میلیون تومان ایزی بست

لنوو برای IdeaPad Gaming three یک باتری سه سلولی در نظر گرفته است که پس از یک بار شارژ به طور کامل حدود three الی 5 ساعت زمان استفاده را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید بدون نگرانی از تخلیه باتری به انجام بازی‌های مورد علاقه خود بپردازید. در اطراف بدنه لپ‌تاپ یک‌سری پورت‌های اتصال تعبیه شده است که برای اتصال محصول به دیگر دستگاه‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند و داده‌های مورد نظر را با سرعت بالایی انتقال می‌دهند. بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون همچنین از فناوری بلوتوث و شبکه WiFi برای برقراری ارتباط به صورت بی‌سیم استفاده می‌کند و عملکردی سریع و دقیق را در هر لحظه ارائه می‌دهد. این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می‌شود و در نتیجه می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس (asus) مدل Strix Scar 15 (تا ۱۰۰ میلیون تومان)

از طرفی دیگر، وجود یک رم eight گیگابایتی در آن، می‌تواند تمام انتظارات شما را به طور کامل برآورده کند و بعدها خودتان می‌توانید آن را تا 16 گیگابایت هم ارتقا بدهید. اگر قصد دارید با لپ‌تاپتان کارهای عادی از لحاظ پردازشی انجام بدهید، لپ‌تاپ Dell Vostro 3500 – H می‌تواند بهترین گزینه ممکن برایتان باشد. وجود یک رم eight گیگابایتی از نوع DDR4 به همراه این CPU قوی، باعث می‌شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی، تمام نرم‌افزارهای مهندسی و یا پردازشی‌تان را با آن اجرا بکنید.

البته قطعا لپ تاپ هایی بهتر از این لیست نیز در بازار موجود است، اما قیمتشان بالای ۲۵ میلیون تومان است. پردازنده مرکزی Core i5 مدل 1135G7، رم ۸ گیگابایتی و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی، این مدل را برای کارهای روزمره و دانش آموزی و بازی‌های معمولی مناسب کرده است. مدل IdeaPad three – JD از لپ تاپ های میان‌ رده این شرکت برای کارهای نیمه‌ سنگین محاسباتی، کارهای سبک تا متوسط گرافیکی و همینطور کارهای روزمره است. دومین لپ تاپ در این بازه لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس به نام G532LWS-A است. که قوی ترین پردازنده حال حاضر لپ تاپ های گیمینگ بازار را در خود جای داده است. پردازنده Intel Core i HK که sixteen مگابایت کش در کنار sixteen هسته دارد در کنار گرافیک RTX2070 Super قدرتی فراتر از یک لپ تاپ به این محصول گیمینگ می دهد.

  • وجود این سخت افزار یک موهبت برای Aspire7 A715-42G-R9W3 بشمار میرود که امکان اجرای بازی های کامپیوتری تاکیفیت 4K را برایتان مقدور خواهد نمود.
  • چرا که صفحه نمایشگر 15.6 اینچی آن از نوع IPS degree panel ساخته شده و کیفیت Full HD دارد.
  • در این میان هستند لپ‌تاپ‌هایی که قیمت‌های سرسام‌آوری مانند ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون دارند و به عنوان لپتاپ‌های گیمینگ پرچمدار شناخته می‌شوند.
  • سعی کنید که لپ تاپ مورد نظر شما دارای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی حداقل 60 هرتز را داشته باشد.
  • این لپ تاپ به 512 گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت از نوع PCIe NVMe SSD مجهز است و از جمله بهترین لپ تاپ های 25 میلیونی است.
  • به خاطر اینکه چنین سیستمی می‌تواند تمام نرم‌افزارهای ضروری‌تان را به خوبی پردازش کرده و دچار افت سرعت نشود.

“خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت کارت گرافیکی بالا، مشخصات فنی و امکان مقایسه بین مدل ها و معتبرترین برندها، بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس. از این پس بهترین لپتاپهای موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دستهبندی میشوند. بهترین لپ تاپ برنامه نویسی تا قیمت ١٦ میلیون تومان در دی ایران، لنوو V15 است. تو این رنج قیمت و اقعا این مدل خیلی قدرتمند و با کیفیته یعنی میشه گفت یه لپ تاپ همه فن حریف تو رنج قیمت 20 تا میلیونه. این لپ تاپ با قیمت تا 10 میلیون تومان میتواند انتخاب خوبی در مقایسه با دیگر لپ تاپ هایی باشد که در این رنج سماور مدل جدید قیمتی هستند. در رنج قیمتی تا 20 میلیون تومان نیز، شما نمیتوانید تمامی مشخصات خوب را باهم داشته باشید و فقط در برخی از موارد لپ تاپ از مشخصات خوبی برخوردار است.

معمولا لپ‌تاپ‌هایی که در این رنج قرار دارند، از پردازنده‌های قوی برخوردار هستند. دقیقا این مدل لپ‌تاپ هم، دارای یک پردازنده گرافیکی از نوع NVIDIA Geforce مدل MX330 است. ما در این مقاله چند برند مختلف و مدل‌های متفاوت آن‌ها را برایتان معرفی خواهیم کرد. لپ‌تاپ‌هایی که همگی تا مرز 25 میلیون‌ تومانی قرار دارند و می‌توانند بهترین انتخاب برای این رنج قیمت باشند. اگر شما هم بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید تا مرز 25 میلیو‌ن تومان است، بدون شک با بررسی این لپ‌تاپ‌ها می‌توانید به نتایج خوبی برای انتخاب نهایی‌تان برسید.

شما می‌توانید بسیاری از کارهای گرافیکی خود را بدون کوچک‌ترین مشکلی در این سیستم اجرا کنید. این صفحه نمایشگر مات، مجهز به یک پوشش Anti-glare است که کیفیت وضوح تصویر بالایی هم دارد. صفحه نمایشگر عریض 15.6 اینچی لپ‌تاپ، می‌تواند مناسب تمام کسانی باشید که نیاز به یک صفحه عریض برای انجام دادن تمام کارهایشان دارند. چرا ممکن است شما در محیط کار و یا بیرون از خانه، دسترسی به مانیتور جانبی دیگری نداشته باشید.

اگر در خانه‌تان یک PC به همراه یک مانیتور بزرگ دارید، هرگز اقدام به خرید لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی بزرگ نکنید. چرا که می‌توانید پس از انجام دادن کارهایتان در بیرون از منزل، هنگامی که خانه رسیدید، لپ‌تاپ را به مانیتورتان وصل کنید و از یک فضای بزرگ‌تر بهره‌مند شوید. بیشتر افراد ممکن است در انتخاب ابعاد و اندازه لپ‌تاپ کاملا دچار اشتباه شوند. اگر به یک فروشگاه لپ‌تاپ مراجعه کنید که تمام محصولاتش 15.6 اینچی است، بدون شک فروشنده‌اش مزایای بسیار زیادی در مورد صفحه نمایشگرهای بزرگ خواهد گفت.

در ساختار بدنه بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون با عنوان IdeaPad Gaming 3 از پلاستیک مرغوب استفاده شده است تا محصول بتواند در برابر مشکلاتی از قبیل ضربه و خط و خش به خوبی مقاومت کند و دوام بالایی را ارائه دهد. از طرف دیگر دارای میزان روشنایی به اندازه 300 نیت است و در فضا‌های داخلی تصاویری با وضوح کامل نشان می‌دهد؛ اما ممکن است در نور شدید یا مکان‌های بیرونی مقداری چشمان شما را اذیت کند. بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در آبان 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست.

جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم برای این دستگاه تامین شده است که یقینا گیمرها حس و حال خوبی از وجود آن خواهند داشت. مثلا اگر بعدا قصد داشته باشید یک رم 8 گیگابایتی دیگر برای لپ‌تاپ‌تان بخرید، شما از یک فضای خارق‌العاده‌ی 24 گیگابایتی رم، بهره‌مند خواهید شد. با استفاده از چنین سیستم قدرتمندی، شما به هیچ عنوان دچار کمبود فضای رم نخواهید شد. نرم‌افزارهایی که نیاز به فضای بیشتری از رم دارند، توسط این لپ‌تاپ به راحتی اجرا خواهند بود. همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است .

لپ تاپ 156 اینچی اچ‌پی مدل 15-dw3140ne