بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

این لپ تاپ از طیف رنگی DCI-P3 به میزان ۷۱ درصد پشتیبانی می‌کند که کمتر از میانگین ۸۴ درصد برای لپ تاپ‌های پرمیوم است. روشنایی هم به میزان ۳۹۰ نیت فراهم شده است که کمی نسبت به لپ تاپ‌های متوسط بازار بهتر عمل کرده است. با این حال، همچنان سرفیس پرو ایکس درخشان‌ترین صفحه نمایش را با ۴۲۰ نیت به همراه دارد. این لپ تاپ لمسی با قلم امتیاز جالبی برای علاقه‌مندان به یادداشت برداری دیجیتالی و استفاده از Doodling هم دارد. حقیقت ماجرا این است که این لپ تاپ برای یک سری از کاربران مناسب نیست.

یکی از ویژگی‌های ناموجود در این لپ تاپ لمسی با قلم آن است که عمر باتری آن چنگی بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2022 به دل نمی‌زند. سامسونگ با تبعیت از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت موفق خود، لایه‌ای سرگرم کننده به‌نام قلم را به این محصول اضافه کرده است تا خلاقین هنری در کنار دانشجویان و دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند. نمونه برداری حرفه‌ای توسط این لپ تاپ امکان پذیر شده است و یک محصول کانورتیبل عالی را می‌توانید داشته باشید. از جنبه منفی هم باید به انتظار عملکرد بالای خودمان اشاره کنیم که این تراشه نمی‌تواند آن را فراهم کند.

  • از گرافیک این دستگاه نباید توقع کارهای فوق سنگین گرافیکی داشت؛ ولی باید این نکته را در نظر گرفت که دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی گرافیکی این دستگاه از پس بازی‌های معمولی در قالب دوبعدی و کارهای معمولی گرافیکی به‌خوبی برمی‌آید.
  • هردو نسخه نمایشگرهای بسیار خوب، شارژدهی قابل قبول، بلندگوهای دالبی اتموس، وای‌فای 6 و دیگر امکانات را دارند.
  • این لپ تاپ لمسی با قلم می‌تواند برای علاقه مندان هنر و گرافیک که از یادداشت برداری هم لذت می‌برند، مناسب باشد.
  • وقتی صحبت از دسکتاپ می شود، این برند هنوز مطمئن ترین دستگاه ها را ارائه می دهند و به طور گسترده توسط گیمرها و حرفه ای ها استفاده می شوند.
  • این دستگاه از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدلی که بالاتر معرفی کردیم، ندارد و فقط پردازنده آن ارتقا یافته است.
  • این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

این کارت گرافیک در حقیقت، دستگاه پیش رو را به بهترین لپ تاپ گرافیکی و مهندسی نیز تبدیل می‌کند. افزون بر این، حالا کارت گرافیک قدرتمندتر MX450 انویدیا که به‌مراتب از MX110 یا حتی MX330 قوی‌تر است، در خدمت خریداران خواهد بود. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون با 8 گیگابایت حافظه رم و اس اس دی 512 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا نیاز افرادی که خواهان سرعت بالاتری هستند، برطرف شود. این لپ تاپ همچنین با آخرین فناوری ها از جمله پورت USB 3.2 و انواع سیستم‌های مخصوص گیمرها همراه شده است. به علاوه، کارت گرافیک GTX 1650 تمام پردازش‌های گرافیکی را به راحتی انجام می‌دهد.

صفحه نمایش

گواهینامه MIL-STD-810G استاندارد نظامی ایالات‌متحده است که سطح هر بخش از دنیای تکنولوژی را از نظر دوام و مقاومت تضمین می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این بدان معنا است که تجهیزات دارای این استاندارد 29 آزمون سخت را پشت‌سر گذاشته‌اند که این شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و بسیاری دیگر می‌شود. مجهز به پردازنده Intel i3 1115G4 است که حدود 10% بهتر است و یک امتیاز محسوب می‌شود.

حافظه پر سرعت SSD

این بهترین مدل لپ تاپ ایسوس با استفاده از یک فن بی‌صدا خنک می‌شود. قابلیت مشاهده عریض 178 درجه نمایش کامل‌تر و باکیفیت‌تری از تصاویر را در زوایای مختلف نشان می‌دهد. ایسوس از پورت‌های به روزی در این دستگاه استفاده کرده است تا مخاطبانش برای اتصال به سیستم‌های مجاور مشکلی نداشته باشند.

پردازنده مرکزی یا همان CPU