بنیانگذار دختر یانکی کندل، بزرگ شدن در یک مجتمع 23 میلیون دلاری با یک پارک آبی سرپوشیده را پس از اینکه لیست آن در فضای مجازی منتشر شد، به اشتراک می گذارد.

“مادبزرگ من دی اینجا زندگی می کرد!” یکی از کامنت ها نوشت نمی‌دانم او را به خاطر دارید یا نه، اما او آشپز بود. کایلی پاسخ داد: ما دی را دوست داریم!

با حدود 120000 فوت مربع فضای زندگی و هشت ساختمان، این ملک که به عنوان 113 Juggler Meadow شناخته می شود، به طرز باورنکردنی گسترده است. کایلی گفت که روش اصلی حمل‌ونقل او در محوطه، به اندازه‌ای بزرگ است که به سیستم پیجینگ خودش نیاز دارد، یک چرخ دستی گلف است. او با یادآوری خاطرات، به بینندگان گفت که او و خواهرش، کیسی، دوست داشتند لیموناد خانگی درست کنند و آن را در یک «پایه آبلیموی سیار» از طریق گاری گلف به کارکنان تحویل دهند.

کیترج همچنین یک “اهدا کننده اصلی” به بیمارستان ها، مدارس، تحقیقات سرطان و برنامه های آموزشی بود – به ویژه در کالج محلی که طبق گزارش ها، موفقیت خود را ممکن کرد.

کایلی درباره منطقه پارک آبی گفت: «ما در اینجا جشن تولدهای بسیار سرگرم کننده ای داشتیم. او گفت: «برای چهارمین سالگرد تولد من، همه باید به عنوان شخصیت محبوب «پری دریایی کوچک» می آمدند.

نگاهی به داخل بیندازید مجتمع 23 میلیون دلاری با پارک آبی سرپوشیده با موضوع بلاژیو در اینجا.

او به بینندگان گفت: «خاطرات شاد زیادی در این مکان وجود دارد.

او ادامه داد که پدرش «کودکی سختی داشت» و «می‌خواست به دیگران هر چیزی را که در کودکی نداشت، بدهد».

شرکت یانکی کندل داستانی به یاد ماندنی دارد. کیترج در 16 سالگی توانایی خرید هدیه کریسمس برای مادرش را نداشت. برای ساختن یکی، او مداد رنگی را روی اجاق گاز ذوب کرد تا یک شمع ایجاد کند. وقتی همسایه ای از او خواست آن را بخرد، کیترج بزرگ «موم کافی برای ساختن دو شمع – یکی برای مادرش و دیگری برای فروش» خرید – و کاری را شروع کرد که روزی به یانکی کندل تبدیل می شد.

کایلی کیترج به TikTokers گفت بزرگ شدن در یک مجتمع 23 میلیون دلاری در کودکی چگونه بود.

  • کایلی به اینسایدر گفت: «او می‌خواست زندگی را به بهترین شکل انجام دهد، و این کاری بود که کرد.

    TikTokers ابراز شگفتی کرد که خانواده همیشه “شمع های زیادی در حال سوختن” نبود. او به اینسایدر توضیح داد: «این یک فضای زندگی است. ما نمی‌خواهیم به محض ورود به داخل، میلیون‌ها رایحه مختلف به شما برخورد کند. این عطر کمتر بود – یک شمع اینجا و آنجا.

    ایمیل راهنمایی در مورد همه چیز اینترنت به [email protected].

    کایلی به اینسایدر گفت: “کارمندان ما احساس خانوادگی داشتند و این احساس خاص بود. این افراد بودند که مرا نیز بزرگ کردند.” در دوران کودکی من افراد زیادی درگیر بودند و من آن را تغییر نمی‌دادم.»

    مایکل جی میک کیترج سوم، برادر کایلی و 13 سال بزرگتر، به روزنامه محلی Greenfield Recorder گفت که امیدوار است از پدرش به عنوان «مظهر رویای آمریکایی و ثروتمند شدن» یاد شود.

    او گفت: “کاش بیشتر از آن قدردانی می کردم، زیرا دلم برای او و او که مرا به مدرسه می برد، تنگ شده است.”

    کایلی کیترج 19 ساله در یک ملک 23 میلیون دلاری (تازه ثبت شده) در Leverett، ماساچوست، با یک پارک تفریحی و آبی سرپوشیده بزرگ شد. برای کریسمس، گروه‌های موسیقی معروف برای جمعیتی متشکل از 300+ مهمان روی صحنه تعبیه شده در زمین تنیس سرپوشیده‌شان می‌نوازند.

    کایلی گفت که در زمان کریسمس، یک “تعطیلات مهم” در خانه، خانواده درخت کریسمس “سه طبقه” عظیمی پیدا می کنند که به گفته او “کل خانه را بوی خوبی می دهد.” او گفت که درخت با زیورآلاتی که هر سال برای موضوعی متفاوت انتخاب می شد تزئین می شد. “همه چیز باید با همه چیز پیش می رفت.”

    کایلی موافقت کرد. خانه ای شبیه دیزنی لند توسط پدری ساخته شد که او به اینسایدر توصیف کرد که درگیر، به طرز سیری ناپذیری خلاق بود و – که با سابقه مشکلات سلامتی تشدید شده بود – از ماهیت ارزشمند زمان آگاه بود.

    این دانشجوی بازاریابی به Insider گفت که او ابتدا در کودکی خانه خود را “خیلی خصوصی” نگه داشته است. او گفت: «من می‌خواستم فضایی باشد که نزدیک‌ترین دوستانم بتوانند به آنجا بیایند و با هم بنشینند، اما نمی‌خواستم آن را به صورت عمومی تبلیغ کنم. تفاوت او در حال حاضر، صحبت در مورد 113 Juggler Meadows، این است که او دیگر آن را خانه نمی نامد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    کایلی با Insider در مورد مجتمع و پدرش صحبت کرد.

    خانه متعلق به پدر کایلی، بنیانگذار Yankee Candle، اوایل امسال رفت.

  • او به بینندگان گفت: “ما هر سال یک جشن بزرگ تعطیلات با حدود 350 نفر از دوستانمان داشتیم که معمولاً شامل شام، رقص و نوعی سرگرمی موسیقی می شد – هال و اوتس نمونه ای از یکی از سرگرم کننده های یک سال است.” جزئیات موجود در ویدیوی @zillowtastrophe. کایلی یک مهمانی خاص را به یاد می آورد که در آن پدرش «واقعاً برف ساختگی می خواست»، بنابراین او و پسرعموهایش «دویدند و آن را به همه جا پرتاب کردند».

    این مجتمع که حدود دو ساعت خارج از بوستون واقع شده است، همچنین شامل دو “آشپزخانه ماشین” با دمای کنترل شده است. کیترج “یک کلکسیونر ماشین بزرگ بود” و اغلب به کایلی اجازه می داد انتخاب کند که با چه ماشینی می خواهد او را به مدرسه ببرد.

    وقتی خانه دوران کودکی‌اش را دید که در ۷ سپتامبر در TikTok از حساب @zillowtastrophes ویروسی می‌شود، تصمیم گرفت پاسخ دهد – جزئیاتی از نحوه رشد واقعی در ترکیب و خاطرات پدرش، بنیانگذار Yankee Candle، مایکل کیترج، به اشتراک بگذارد. که در جولای 2019 به طور غیر منتظره درگذشت.

    با حسن نیت از گروه رسانه ای Surette;TikTok;@notkyliekitt