بند بدن جسورانه ای که بیانسه روی جلد آخرین آلبوم خود «رنسانس» به تن کرده بود، همراه با یک ویدیوی نصب بود.

جلد آلبوم بیانسه رنسانس

این اولین بار نیست که Quero با یک سلبریتی کار می کند. این خلاق سال گذشته عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که کایلی جنر یکی از طرح های خود را بر تن کرده بود. ووگ بریتانیا گزارش می دهد که او همچنین در سال 2021 یک خالکوبی برای نوازنده گریمز طراحی کرد و با هنرمند خالکوبی Tweakt همکاری کرد تا یک خال کوبی پشتی در مقیاس کامل برای خواننده ایجاد کند.

کوئرو به ووگ گفت که موادی را برای این قطعه در طی یک «پیمایی شکار رفتگر» در لس آنجلس پیدا کرده است.

Quero بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در مصاحبه ای با Alice Newbold از Vogue که روز سه شنبه منتشر شد، طراح Nusi Quero گفت که او این قطعه را برای بیانسه با استفاده از موادی که در طی یک “پیاده روی شکار رفتگر” در لس آنجلس پیدا کرده ساخته است. به عنوان یک هنرمند گرافیتی سابق با سابقه طراحی معماری، کوئرو به این روزنامه گفت که هیچ آموزش رسمی مد ندارد و هنوز در حال یادگیری نحوه ساخت لباس با پارچه است.

کوئرو به این نشریه گفت که آلبوم جدید این سوپراستار “برازنده، سکسی، از نظر آهنگسازی بی عیب و نقص است و بیانسه را به عنوان یک هنرمند و زن قدرتمند و شجاع نشان می دهد.”

بیانسه با موهای مجعد بلوند و در دست گرفتن جایزه.

جدیدترین آلبوم بیانسه بازخوردهای مثبتی را به همراه داشته است، اما از زمان انتشار آن نیز درگیر جنجال هایی بوده است. پس از اینکه او به دلیل استفاده از زبان توانا در آهنگ “Heated” با واکنش شدید روبرو شد، یکی از نمایندگان ستاره به Ayomikun Adekaiyero از Insider گفت که متن ترانه تغییر خواهد کرد.

مونیکا لوینسکی به طرفدارانی پیوست که به این تغییر در توییتر واکنش نشان دادند و به شوخی نوشت: “اوهوم، در حالی که ما در آن هستیم … #پارتیشن.” این توییت به آهنگ ۲۰۱۳ بیانسه به نام «پارتیشن» اشاره دارد، جایی که او به رابطه بین لوینسکی و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون اشاره می کند.

روی جلد آلبوم جدید بیانسه به نام «رنسانس» این خواننده در یک بند بدن نقره ای طراحی شده توسط Nusi Quero دیده می شود.کارلین جاکوبز/پارکوود

  • کوئرو به ووگ گفت که این اثر هنری فقط یک هفته و نیم طول کشید تا “پیدا شود”. او گفت: «این ایده ای نبود که من ترسیم کردم و سپس متوجه شدم. “من آن را با کنار هم قرار دادن آن و کشف آن همانطور که اتفاق افتاد ساختم. من عاشق ساختن چیزهایی به این روش هستم، اگرچه فکر می کنم برای سبک شناسانی که منتظر طرح ها و فرآیندهای سنتی هستند، ناامید کننده باشد.”

    Vogue گزارش می دهد که طراح Nusi Quero ویدئویی از نحوه نصب آن را در اختیار استایلیست های بیانسه قرار داده است.

  • در طی مصاحبه با نشریه بریتانیایی، کوئرو گفت که کارهایی را انجام می دهد که «این کار خارج از هر رابطه ای – از لحاظ زیبایی شناختی یا نمادین – با فرهنگ کنونی است».

    بیانسه گرمی

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

لباسی که بیانسه بر روی جلد آلبوم “رنسانس” خود پوشیده بود همراه با یک کتابچه راهنمای دستورالعمل بود.

  • به گزارش ووگ، Quero اساس هنر بدن این خواننده را از یک شبکه کرومی نیمه میخ‌دار با بدلیجات ساخته است. او همچنین از تیم طراحی بیانسه، ونس گمبل و مارنی سنفونته، که مجبور بودند این قطعه را در شش تا هشت بخش مختلف اعمال کنند، تمجید کرد.

    کلیس خواننده “Milkshake” نیز در اینستاگرام بیانسه را به خاطر نداشتن “نجابت” برای تماس با او قبل از الحاق آهنگ در آلبوم صدا کرد. نمونه بعداً از آهنگ “انرژی” حذف شد.

    بیانسه در مراسم گرمی 2017 اجرا می کند.مت سایلس/اینویژن/AP

    بیانسه جایزه بهترین اجرای R&B را در شصت و سومین مراسم گرمی در 14 مارس 2021 در لس آنجلس، کالیفرنیا دریافت کرد.رابرت گوتیه/گتی ایماژ

    به گزارش ووگ، بند بدن نقره ای که بیانسه روی جلد آخرین آلبومش «رنسانس» استفاده کرده بود، آنقدر پیچیده بود که با یک ویدیوی نصبی برای استایلیست هایش همراه بود.