بلیک لایولی عکس‌های بارداری را به اشتراک می‌گذارد — از جمله ۱ عکس با تیلور سویفت

در عکس‌هایش، لایولی به نظر می‌رسد از تابستان لذت می‌برد: برخی عکس‌ها او را در حال لبخند زدن در لباس شنای قرمز رنگ با بریدگی نشان می‌دهند، در حالی که عکسی دیگر او و خواهر رابین لایولی را در لباس‌های حمام سفید نشان می‌دهد. حتی یک عکس جالب او را با بیکینی صورتی در کنار دوست صمیمی تیلور سویفت نشان می‌دهد، و یکی از عکس‌های معمولی او را نشان می‌دهد که با سوتین و شلوار ورزشی مشکی در حالی که برآمدگی نوزادش را به نمایش می‌گذارد، جلوی دوربین گرفته است.

لایولی نوشت: «این عکس‌هایی از من در زندگی واقعی باردار است، بنابراین 11 پسری که بیرون از خانه منتظر دیدن (تک شاخ) هستند، مرا تنها خواهند گذاشت. “تو من و بچه هایم را عصبانی می کنی.”

او همچنین این پست را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

رینولدز دو ماه پس از ورود اینز در سال 2016 به TODAY گفت: «همه چیزهایی که با بچه‌ها و فاش‌کننده‌ها… من نیازی به انتشار آن احساس نمی‌کنم. این یک احساس عادی است که بیشتر مردم ممکن است داشته باشند. … (فرزندان من) واقعاً این حرفه یا این زندگی را انتخاب نکردند و می توانند به سرعت در آن دنیا غرق شوند.»

داستان واقعی این است: بچه‌هایم تمام روز توسط مردی تعقیب می‌شد. بیرون می‌پریدند. و سپس پنهان می‌شدند. غریبه‌ای در خیابان با آنها صحبت می‌کرد زیرا دیدن آن برای او بسیار ناراحت‌کننده بود. وقتی سعی کردم با آرامش نزدیک شوم. عکاسی که برای گرفتن این عکس‌ها استخدام کرده‌اید تا با او صحبت کند، فرار می‌کند و دوباره در بلوک بعدی بیرون می‌پرد.”

با این حال، با توجه به شرح پست او، زندگی آنقدرها که تصاویر به نظر می‌رسند، تلخ نبوده است.

بلیک لایولی باردار شدن مجدد خود را تایید کرد!

مربوط:

او ادامه داد: “(برای) عکاسانی که با من صحبت می کردند، می توانستم بپذیرم که لبخند بزنم و دست تکان بدهم و بگذارم عکس من را از فرزندانم بگیرند، اگر بچه هایم را تنها بگذارند. زیرا ترسناک بود.”

لایولی و همسرش، رایان رینولدز، مدت‌هاست که در مورد دخترانشان جیمز، 7، اینز، 5 و بتی، 2 ساله خصوصی صحبت می‌کنند. در گذشته، این زوج اطلاعیه تولد فرزندانشان را به اشتراک نمی‌گذاشتند و ماه‌ها منتظر بودند تا نام نوزاد را تایید کنند. . (نام جیمز به صورت زنده در TODAY در سال 2015 فاش شد!) عکس های بچه ها نیز کمیاب است و در شبکه های اجتماعی، والدین مراقبت می کنند تا چهره دخترانشان را مبهم کنند.

لایولی قبلاً علیه پاپاراتزی‌هایی که او و خانواده‌اش را اذیت کرده‌اند صحبت کرده است. پس از اینکه یکی از عکاسان تصویری به ظاهر خوشحال از او و سه دخترش در سال 2021 به اشتراک گذاشت، او در اینستاگرام گفت که این عکس “فریبکارانه” است.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

لایولی همچنین از مردم به دلیل حمایت نکردن از عکاسان و نشریاتی که «عکس‌های کودکان را به اشتراک می‌گذارند» تشکر کرد و گفت که رسانه‌های دارای «سیاست ممنوعیت بچه‌ها» «تفاوت را ایجاد می‌کنند».

ستاره 35 ساله “Gossip Girl” روز پنجشنبه هنگامی که در دهمین اجلاس سالانه زنان قدرت فوربس با لباسی طلایی، لبخندی درخشان و برآمدگی ظاهری نوزاد ظاهر شد، رسانه های اجتماعی را به آتش کشید.