بلیط برنده در Altadena با جکپات 2.04 میلیارد دلاری پاوربال فروخته شد

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.





منبع

اما درست قبل از ساعت 10 صبح سه‌شنبه، مقامات لاتاری کالیفرنیا تأیید کردند که شخصی بلیط برنده را در مرکز خدمات جو در آلتادنا خریداری کرده است، که با تمام شش شماره پاوربال انتخاب شده در قرعه‌کشی تاخیری صبح همان روز مطابقت دارد.

هاثورن، کالیفرنیا - 4 نوامبر 2022 - - مردم در صف انتظار می مانند تا برای قرعه کشی پاوربال شنبه در Bluebird Liquor در هاثورن در 4 نوامبر 2022 بلیط بخرند. جکپات پاوربال 1.6 میلیارد دلار است، بزرگترین جایزه قرعه کشی تا کنون.  (جنارو مولینا / لس آنجلس تایمز)

پس از اینکه مقامات قرعه کشی قرعه کشی روز دوشنبه برای اعداد برنده را به تعویق انداختند، تعلیق صبح سه شنبه در مورد برنده احتمالی جکپات 2.04 میلیارد دلاری ادامه داشت.

به گفته یکی از برندگان خوش شانس، بلیت جک پات پاوربال رکوردشکنی را در فروشگاهی در آلتادنا خرید و به اولین میلیاردر ایالتی تبدیل شد که بر اساس قرعه کشی انجام می شود. مقامات لاتاری کالیفرنیا

اعداد برنده در قرعه کشی که در تالاهاسی فلوریدا برگزار شد 10، 33، 41، 47 و 56 بودند. عدد پاوربال قرمز 10 بود.

اما مقامات گفتند که برنده تنها روز سه شنبه اولین جایزه بزرگ قرعه کشی ایالتی را که بیش از یک میلیارد دلار است، دریافت خواهد کرد.

طبق لاتاری کالیفرنیا، شانس برنده شدن آخرین جکپات 1 در 292 میلیون بود.

این جکپات دوشنبه شب 1.9 میلیارد دلار تخمین زده شد، اما به دنبال محاسبات به روز شده به 2.04 میلیارد دلار در صبح سه شنبه افزایش یافت. رکورد قبلی پاوربال 1.586 میلیارد دلاری در سال 2016 ثبت شد و توسط برندگان در کالیفرنیا، فلوریدا و تنسی به اشتراک گذاشته شد.

یک مشکل امنیتی در یکی از قرعه کشی های شرکت کننده، قرعه کشی مورد انتظار عصر دوشنبه را به تعویق انداخت. مسئولان پاوربال گفتند. آنها جزئیات مشکل امنیتی یا محل وقوع آن را تایید نکردند.

مردم در صف خرید بلیط Powerball در Bluebird Liquor در هاثورن هفته گذشته منتظر می مانند. (جنارو مولینا / لس آنجلس تایمز)